Erg netjes inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:12 schreef Sethje het volgende:
Mooi gebaar van FCU!
Nee, zag het, heb hem al veranderd. Vreemde avond/dag is het toch wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jammer dat je avater niet goed uit komt PS.
Belde net met mn ma, die kon ook niet geloven dat het alweer 10 jaar is.Gaat snel......
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Andre Hazes - Kleine jongen.
http://www.youtube.com/watch?v=gkX7ga_uR-U
Ook vrij naief natuurlijk om dat te denken dat die nageleefd zouden worden, ook toen al ondanks dat er veel ouderen bij waren.quote:
Ik vind dat het nu nog zo zou moeten zijn, maar goed wie ben ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook vrij naief natuurlijk om dat te denken dat die nageleefd zouden worden, ook toen al ondanks dat er veel ouderen bij waren.
Je bent iemand met dezelfde mening als ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef plae het volgende:
[..]
Ik vind dat het nu nog zo zou moeten zijn, maar goed wie ben ik![]()
Same here maar de realiteit is gewoon anders hoe vervelend dat ook is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef plae het volgende:
[..]
Die mening deel ik alleen jij weet net zo goed als ik dat dat een utopie isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef plae het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn, maar helaas. Ajax was zwaar in de minderheid, dan ook nog eens het gebruik van slag- en stootwapens, maar goed. Carlos is niet meer, al tien jaar. Daar mogen we best bij stilstaan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef plae het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van mn vuisten, maar wat doe je eraan?Zolang er maar geen steekwapens zijn, want die haat ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Same here maar de realiteit is gewoon anders hoe vervelend dat ook is.
Wapens zijn een teken van lafheid.
Een riempje, barkruk of plu ok, maar de rest![]()
bij voetbal en oorlog is toch alles geoorloofd? dit viel onder oolog dus moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:04 schreef plae het volgende:
Vroeger had je zoiets als erecodes.
quote:
Dat bedoel ik dus met die naiviteitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Zou ook zo moeten zijn, maar helaas. Ajax was zwaar in de minderheid,
Geloof eerlijk gezegd niet dat ze bij ajax "clean" waren?quote:dan ook nog eens het gebruik van slag- en stootwapens,
Tis triest wat er gebeurd is maar ik heb wel zoiets van "risico van het vak".quote:maar goed. Carlos is niet meer, al tien jaar. Daar mogen we best bij stilstaan!
Waren amper wapens aan de Ajax kant, en je hoeft me niet te geloven maar is toch echt zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof eerlijk gezegd niet dat ze bij ajax "clean" waren?
Natuurlijk was het bij Ajax net zo, ik zoek geen excuses. Minderheid is een feit, maar ook dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met die naiviteit
[..]
Geloof eerlijk gezegd niet dat ze bij ajax "clean" waren?
[..]
Tis triest wat er gebeurd is maar ik heb wel zoiets van "risico van het vak".
Eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef Panick het volgende:
Erg vervelend en naar, voor de familie vooral.. Maar eigen schuld, dikke bult een beetje.
Erg onverantwoord als je thuis ook kinderen hebt zitten... Wat deed ie daar uberhaupt? Dat zo'n debiele kakkerlak te laf is om met z'n blote handen te vechten doet niets af aan het feit dat ie daar uberhaupt niet had moeten wezen.
Clubliefde prima, maar als je dat op zo'n manier wil uiten en door zo'n stommiteit het leven laat, is niemand behalve jijzelf daar schuldig aan.
Wat is voor jou de reden dat je hier bij stil wilt staan? Dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn, maar helaas. Ajax was zwaar in de minderheid, dan ook nog eens het gebruik van slag- en stootwapens, maar goed. Carlos is niet meer, al tien jaar. Daar mogen we best bij stilstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |