ik eigenlijk niet heel vaak..maar als ze kids weer naar hun vader gaan op zondag is het eigenlijk een beetje traditie geworden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in de kroeg..
Morgen ga ik wel een heerlijke Guinness halen op het Rembrandtsplein
Die komen toch in Tilburg?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja tof onderwerp: wat gaan jullie doen van het weekend?
Ik ga naar Deftones met JD 14.gif.
Stroopwafel oke. Maar waarom staat hier geen Glacekuukske tussenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Graag!![]()
Een bokkenpoot, of stroopwafel of zo een lekker koekje met een vruchtje in het midden...![]()
saap lekker....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
uitslapen, goed plan
boodschappen doen, mwah mwah
shoppen, zeer goed. mijn stufi is ook weer bijna binnen!!!
300 ga ik dit weekend ook heen, zondag waarschijnlijk
uitslapen, weer goed
uitgebreid ontbijten, ook goed
bezoek, ligt eraan..
kroeg, goed
prima weekend heb je![]()
Ik:
Straks even naar een vriendin.
Vanavond naar vrienden
zaterdag:
Ligt uitslapen (tot uur of 11)
Wedstrijd voetballen.
Naar oma.
Uitgaan.
zondag:
uitslapen
musical
bioscoop, 300
Maar voor nu, slapen. Truste!![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ga dit weekend naar Brugge.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja tof onderwerp: wat gaan jullie doen van het weekend?
Ik ga naar Deftones met JD 14.gif.
romantisch....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend naar Brugge.
Morgenochtend daarheen. Brugge verkennen, shoppen met vriendin!![]()
Overnachten in een kasteel, uitslapen, uitgebreid ontbijten!
![]()
Vervolgens zondag....... nog in te vullen!![]()
Wat lief!quote:
volgende week mag ik weer helemaal uit mijn dak gaan.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:ik heb zin in morgen ! uit in grunn
en volgende week weer
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik:
Zondag:
Pitten
Brak zijn
Niks doen
Fok!ken
Ik zit nu ff uitgebreid te ontbijtenquote:
waarom is je weekend leeg geworden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu ff uitgebreid te ontbijtenop mn werk, kan koekje
strax nog?
Sinds gisteren is mijn weekend trouwens leeggeworden. Ik ga maandag pas weer wat leuks doen
![]()
Ik niet. Boem!quote:
koekje starx is ook goed...ik heb nog niet eens ge-ontbeten...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
strax nog?
Sinds gisteren is mijn weekend trouwens leeggeworden. Ik ga maandag pas weer wat leuks doen
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ook waarschijnlijk [afbeelding]
die is leuuuuuuk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ook waarschijnlijk [afbeelding]
Sla m op!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die is leuuuuuuk...![]()
JJ zou em heel graag wille hebben...![]()
Ik had een dinner-datequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom is je weekend leeg geworden...![]()
Acherm.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een dinner-datemet een stel dat 10 jaar bij mekaar is. Maar is afgezegt
. Misschien hebben ze ruzie.
![]()
oeps....klinkt idd niet echt goed...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een dinner-datemet een stel dat 10 jaar bij mekaar is. Maar is afgezegt
. Misschien hebben ze ruzie.
![]()
ikke ook...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
heheIk wil ook weer uit eten binnenkort, is lekker
Er waren toch plannen voor regionale koffie-meets? Misschien kunnen we er meteen een massale dinnerdate van maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan neem ik Carpaccio, en daarna biefstuk of zalm![]()
ik stem voor.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren toch plannen voor regionale koffie-meets? Misschien kunnen we er meteen een massale dinnerdate van maken?
werken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
strax nog?
![]()
dame blanche ofzo!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....en als toetje iets met chocolat...
![]()
![]()
![]()
ijs...quote:
dan heb geen betrouwbare vrienden....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Dinnermeets zijn wel kut, vaak omdat er dan toch opeens mensen niet komen opdagen , of mensen nemen andere mensen mee, dat is kút met reserveren!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ijs...![]()
...ik ben meer voor "mousse au chocolat"...
![]()
![]()
dame blanche...favo toetje van mijn ex....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ja in NL ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
dat heet geen toetje, maar een dessert !
een petit dessert dan..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja in NL ja.....in Frankrijk is het gewoon een toetje...
...een dessert moet echt bijznder zijn...
![]()
Dan zoeken we een tent waar we niet hoeven te reserveren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Dinnermeets zijn wel kut, vaak omdat er dan toch opeens mensen niet komen opdagen , of mensen nemen andere mensen mee, dat is kút met reserveren!
Uit eten is tof.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
banana-split...![]()
JJ moest een beetje lachen....![]()
mja.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zoeken we een tent waar we niet hoeven te reserveren.![]()
Of kan je dan alleen kiezen tussen de Febo en de chinees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |