en...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ken een recept met zalm en komkommer slierten in een saus van créme frais met citroen en bieslook.
crême fraiche....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ken een recept met zalm en komkommer slierten in een saus van créme frais met citroen en bieslook.
heerlijk zomers..met stokbrood en rosé...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je drinkt toch niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk zomers..met stokbrood en rosé...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat en?![]()
Wil je het recept?![]()
Dank u, het is makkelijker te eten dan te schrijvenquote:
Is goed!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat en?![]()
Wil je het recept?![]()
ach ja..ik schrijf ook niet foutloos Nderlands...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u, het is makkelijker te eten dan te schrijven![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Is goed!![]()
Maar ik bedoel: ga jij dit klaarmaken en meenemen naar een restaurant...zodat we tenminste nog wat fatsoenlijks binnen krijgen....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
....zou wel lachen zijn..iedereen zijn eigen pakketje mee.....
![]()
![]()
LOL....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
...
...
...
...
...
...
...
......
![]()
zo een reactie krijg je dan van het personeel.....![]()
ik ga het zeker proberen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het Recept:
Maak een saus van Créme fraiche met citroensap (niet te veel) citroenschil rasp, bieslook peper zout.
Leg reepjes gerookte zalm op een bord.
Versieren met repen komkommer (met een dunschiller komkommer in de lengte dik schillen)
Saus erover/ erbij.
Serveren met een glimlach![]()
Leuk voorgerecht!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
altijd leuk om door geen stijl te bladeren van buiten Nederland
veel plezier Boem...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben weg naar school, spreek jullie
![]()
Heb gistern iets soortgelijks gemaakt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het Recept:
Maak een saus van Créme fraiche met citroensap (niet te veel) citroenschil rasp, bieslook peper zout.
Leg reepjes gerookte zalm op een bord.
Versieren met repen komkommer (met een dunschiller komkommer in de lengte dik schillen)
Saus erover/ erbij.
Serveren met een glimlach![]()
Leuk voorgerecht!
mzzlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
...
...
...
...
...
...
...
......
![]()
zo een reactie krijg je dan van het personeel.....![]()
dan is onze reactie natuurlijk hetzelfde....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vragen ze ons of we ook meteen kunnen afwassen
![]()
les choses les plus simples sont toujours les meilleurs......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Heb gistern iets soortgelijks gemaakt...
Blikje rode zalm+creme fraiche+citroensap+roomkaas+peper.... even mixen, dan heb je een dunnen zalmsalade.
En dan gewoon een plakje komkommer erin dopen en das alles!!![]()
Succes op de beursquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
![]()
Laterzzzzquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
![]()
maar wel koffie vragen hé....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
dan is onze reactie natuurlijk hetzelfde....
.....
....
.....
.....
![]()
als jij dat vind..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Is dat niet die irritante zanger met die hoge stem en dat kutnummer?
Si, siquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
les choses les plus simples sont toujours les meilleurs......![]()
hoe simpeler hoe lekkerder..(.zoiets dan.).
Explain!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoals ik zeg... dan zi ik weer eens hoe bekrompen de situatie in Nederland is.*)
Fritsie!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoals ik zeg... dan zi ik weer eens hoe bekrompen de situatie in Nederland is.*)
precies...alleen mensen zijn te bekrompen om dat in te zien...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bekrompenheid zit in de mensen, niet in een land
![]()
hey cablegunmaster....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
morgen frits * lurkt de pagina ff af *
Hoi Kabel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nope geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG.....je kent Mika niet.......
![]()
[google mode]quote:
[/google mode]quote:Mika Pauli Häkkinen (28 september 1968) is een Fins Formule 1-coureur. Hij was twee keer winnaar van het Formule 1-wereldkampioenschap. Zijn meest frequente bijnaam is "De Vliegende Fin".
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij was eerder maar ik zei eerder morgen tegen hem dan jou![]()
neeeeeeee.....quote:Mika Pauli Häkkinen (28 september 1968) is een Fins Formule 1-coureur. Hij was twee keer winnaar van het Formule 1-wereldkampioenschap. Zijn meest frequente bijnaam is "De Vliegende Fin".
Kuukskequote:
Hoi CableGun!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ehm.. gewoon. Kleding?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
KuukskeGoood Morning
en wat dragen we allemaal vandaag ?
Waarom ik dat ff aanstip is omdat hier een was ligt, die ongv al mijn kleding bedraagt.
Daarnaast kan ikamper iets aantrekken wat nog enigzins schoon is. (gelukkig nog wel schone sokken en ondergoed![]()
zo kan het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi CableGun!![]()
Ik was lekker laatst!
![]()
Ik draag kleren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
KuukskeGoood Morning
en wat dragen we allemaal vandaag ?
Waarom ik dat ff aanstip is omdat hier een was ligt, die ongv al mijn kleding bedraagt.
Daarnaast kan ikamper iets aantrekken wat nog enigzins schoon is. (gelukkig nog wel schone sokken en ondergoed![]()
we zijn gewoon netjes opgevoed..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zo kan het ookweetje ? met goeie-morgen-posts hebben we zo al snel een heel topic vol.
![]()
okay, maar je snapt wat ik bedoel dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bekrompenheid zit in de mensen, niet in een land
![]()
ik gelukkig wel, het staat zo slordig om zo op je werk te verschjinenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben nog niet aangekleed...![]()
op mijn kamerjas na dan...![]()
* cablegunmaster haalt er ook 1tjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben nog niet aangekleed...![]()
op mijn kamerjas na dan...![]()
Natuurlijk. Het is super bekrompen dat het GeenStijl woordenboek uit de Wikipedia is gezet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar je snapt wat ik bedoel dus.
vind mijn over-buurman blijkbaar ook...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* cablegunmaster haalt er ook 1tje
E:Zeg bert 2 klontjes suiker of 1 ?![]()
B:Ja ernie![]()
E:nou bert hoeveel ?![]()
B:hoeveel wat ernie?
E:ja suiker Bert!![]()
B:waarin ernie ?![]()
E:Koffie!! whieeeeeeeeeeee!!!!!![]()
B:ooh zeg dat dan meteen![]()
![]()
dan pak ik ff het koffie leuter topic erbij ernie
E:Is Goed bert dan haal ik even een kopje voor je op![]()
whehe.. in je kamerjas..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik gelukkig wel, het staat zo slordig om zo op je werk te verschjinen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind mijn over-buurman blijkbaar ook......hij is wel erg lang zijn dekens aan het uitkloppen...
![]()
ja gezellig kop koffie erbijquote:
MILF is de afkorting van een engelse enigzins vulgaire uitdrukking.quote:
ik ken persoonljk weinig mannen met voorjaarsschoonmaak kriebels...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of hij heeft voorjaarsschoonmaak kriebels.
![]()
En vraagt zich af waarom jij hem zo in de gaten houdt.![]()
![]()
kom maar op...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MILF is de afkorting van een engelse enigzins vulgaire uitdrukking.![]()
dat heb ik dan nog niet gelezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is super bekrompen dat het GeenStijl woordenboek uit de Wikipedia is gezet!![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
Nou snap ik het.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken persoonljk weinig mannen met voorjaarsschoonmaak kriebels......hij kijkt naar mij...! ik niet naar hem....
![]()
nou ja stiekem dan....maar ......hij is ...
..en heel oud...
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
MILF in kamerjas die met haar leuter speelt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
MILF in kamerjas die met haar leuter speelt.
maar zooooo langzaam....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou snap ik het.
Bejaarden....zijn....nou.....eenmaal....langzaam....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |