1 woord: tijgerbalsamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:55 schreef cindy10 het volgende:
had als medebewoner dat bed van die twee allang op scherp gezet,frans opgemaakt,of een paar miljoen spliterwten erin gestort....
Als ons Huubje er was geweest had ie alang een bak met ijs over ze heen gegooid nadat Eric de dekens had weggetrokken..........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:55 schreef cindy10 het volgende:
had als medebewoner dat bed van die twee allang op scherp gezet,frans opgemaakt,of een paar miljoen spliterwten erin gestort....
Niet overdrijven; hij is om 1.33 begonnen en heeft nu pauzequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
niet echt gevolgd, maar toch zeker al een minuut of 40?
daarvoor waren ze toch ook al aan het frutten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet overdrijven; hij is om 1.33 begonnen en heeft nu pauze![]()
Patatje oorlog bij de Febo halen....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:58 schreef cindy10 het volgende:
waar is huub??????????????
pffff nog 2 uur zinloos gepomp te gaan dus ***kijkt met schuin oog naar de wekker****quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet overdrijven; hij is om 1.33 begonnen en heeft nu pauze![]()
[COS#925] De Nacht In...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
daarvoor waren ze toch ook al aan het frutten?
Fijn....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:02 schreef cindy10 het volgende:
als je effe wacht beginnen ze vast weer opnieuw
Om voor Huub een patatje oorlog te halen bij de Febo? Volgens mij was dat die (ok, laat ik het netjes houden...) Amanda die als butler fungeerde voor Huub...quote:
Meer iets in de trant van... de aanhouder wint "hopelijk"...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als amanda zou ik het niet zo fijn vinden....maar och als brian,,,tis een workout he?![]()
En ik altijd maar denken dat vrouwen het lekker vinden als mannen de tijd nemen ipv binnen 1 minuut hun zaad te lozen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
niet echt gevolgd, maar toch zeker al een minuut of 40?
maar sinds wanneer is huub belust voor patatjes van de febo? is hij plaatsvervangend zwanger voor amanda ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Om voor Huub een patatje oorlog te halen bij de Febo? Volgens mij was dat die (ok, laat ik het netjes houden...) Amanda die als butler fungeerde voor Huub...![]()
nou, een kinderhandje is gauw gevuld...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:02 schreef cindy10 het volgende:
als je effe wacht beginnen ze vast weer opnieuw
Dat vind ik een afgrijselijk ranzige opmerking in deze context...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou, een kinderhandje is gauw gevuld...
de tijd nemen is 1,tederheid is een goede 2,maar zinloos gepomp gaat simpelweg zeer doen....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat vrouwen het lekker vinden als mannen de tijd nemen ipv binnen 1 minuut hun zaad te lozen.
NIET ZO DOEN HE JIJ!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar sinds wanneer is huub belust voor patatjes van de febo? is hij plaatsvervangend zwanger voor amanda ofzo?![]()
yepquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
de tijd nemen is 1,tederheid is een goede 2,maar zinloos gepomp gaat simpelweg zeer doen....![]()
Misschien heb je het gemist, maar Adolf Huubler is door de redactie toegesproken dat dat pesten niet leuk was en sindsdien is hij zo mak als een lammetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:57 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Als ons Huubje er was geweest had ie alang een bak met ijs over ze heen gegooid nadat Eric de dekens had weggetrokken..........
WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |