quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Eric van die show als het ware....![]()
Nee hoor, geen spuiten en slikken...... Weet je nog, Brian kan niet klaarkomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef Polonium-120 het volgende:
vannacht weer een nieuwe aflevering spuiten en slikken. met in de hoofdrollen amanda en conjo bon mama swa. het is goed dat dit huis niet midden in een groot bos staat anders waren alle eekhoorns achter die grote eikel aangelopen.
zegt mijn vent ook....maar intussen.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ontken alles![]()
Ik ben veel te mannelijk om naar dat soort meuk te kijken![]()
Ik dacht dat je het over Ben&Jerry's had...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:46 schreef Polonium-120 het volgende:
... en grote jaap in gedachte: vannacht lag ik aan je te denken,Ik wilde je voelen op mijn naakte lijf, maar ik moest nu weer zonder jou in slaap vallen.
Waar was je !?...stomme pyjama
En weet je wat'ie wel kan? Let op! Bewerkstelligen! (het uitspreken ervan dan he!)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spuiten en slikken...... Weet je nog, Brian kan niet klaarkomen
doe tenminste dan jaap style,hagendaszquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Ben&Jerry's had...![]()
straks ligt jaap hem stiekum te pletten in bedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:49 schreef Nicoss het volgende:
WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILL
en een beetje snel!!! we maken ons zorgen om hem
Alsof het Jaap uitmaakt welk merk erop staatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
doe tenminste dan jaap style,hagendasz
WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB, WIJ WILLEN HUUB!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:49 schreef Nicoss het volgende:
WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILLEN HUUB WIJ WILL
en een beetje snel!!! we maken ons zorgen om hem
neuh niet echt waarschijnlijk....maar ik mijd dat merk nu dus wel in de winkel....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof het Jaap uitmaakt welk merk erop staat![]()
hij moet aan zijn lijnenspel denkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Ben&Jerry's had...![]()
Hij gaat niet voor de volmaakte cirkel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij moet aan zijn lijnenspel denken
hij kan niet eens denken in een volmaakte cirkel.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor de volmaakte cirkel?![]()
Hij kan het wel wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan niet eens denken in een volmaakte cirkel.....![]()
Maar hij is wel een volmaakte cirkel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij kan niet eens denken in een volmaakte cirkel.....![]()
Visieuze (of hoe je het ook spelt) cirkel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij is wel een volmaakte cirkel.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:55 schreef cindy10 het volgende:
had als medebewoner dat bed van die twee allang op scherp gezet,frans opgemaakt,of een paar miljoen spliterwten erin gestort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |