maak anders een topic voor de betere t-shirt teksten voor de bewoners.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is "Dood aan dikke mensen" op je Tshirt zetten wel toegestaan dan?
"Pas op, enkele uren opstoppingen" op het Tshirt van Jaap een Idee?
"Hier begint een omleiding van ernorme omvang" op zijn buik?
"Onder schaamhaar boven haaruitval en Soa's" als opdruk voor een Tshirt van Brain?
"Geen gezicht, weer zo'n nepgedicht" bij de nepdichter?
Ik denk... dat leuke teksten op tshirt wel is toegestaan! Maar kabouters is niet echt zo orgineel?
Perfect toch zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets te vroeg in al mijn enthousiasme...
Je 2e?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg: ik hou d'r van!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Perfect toch zo![]()
Fijn, die model-userts.![]()
![]()
hahahaha beter enthousiast,als te laat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
voor de korte termijn denker is dat handig maar op langer termijn werkt dat niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Mika25 het volgende:
Brainless en Amanda hebben effe een half uurje gepraat zonder dat de streamers dat mochten zien. Als het ruzie geweest zou zijn hadden we het wel gezien, dus ik denk toch dat Amanda gewoon in SHE probeert te infiltreren op commando van Brainless...
Ja, maar volgens mij is SHE daar wel van op de hoogte.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Mika25 het volgende:
Brainless en Amanda hebben effe een half uurje gepraat zonder dat de streamers dat mochten zien. Als het ruzie geweest zou zijn hadden we het wel gezien, dus ik denk toch dat Amanda gewoon in SHE probeert te infiltreren op commando van Brainless...
Ik heb een update geplaatstquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Perfect toch zo![]()
Fijn, die model-userts.![]()
![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Jaap klaagt dat zijn onderbroeken tijdens het wassen verdwijnen.
Sylvia: "Misschien denken ze dat het beddegoed is"
Welnee.....haar zus vertelde alleen dat hij een brief zou sturen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Mika25 het volgende:
Hoever staat Amanda met het bewerkstelligen van Rogier? Wilt die Rogier haar echt terug?
Ik kan er niet naar luisteren en niet naar kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Wie van de dames hier voelt zich aangetrokken tot het uiterlijk van Brain?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2e COS
3e topic![]()
Ik ben verantwoordelijk voor SC#14![]()
Ja Jaquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Jaap klaagt dat zijn onderbroeken tijdens het wassen verdwijnen.
Sylvia: "Misschien denken ze dat het beddegoed is"
Erg langzaam idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Sylvia kan heel erg ad rem zijn hoor. Volgens mij komt ze langzaam maar zeker los.
Dat Amanda voor twee stemrondes tegen heeft gestemd waar brainless voor was zal hem ook niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor de korte termijn denker is dat handig maar op langer termijn werkt dat niet.
met luisteren en kijken blijft mn pizza nog net binnen....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar luisteren en niet naar kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een ... wat een vals karakter heeft ie zeg. Geen enkel lijf kan daar tegenop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar luisteren en niet naar kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet jij best boefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:35 schreef demins het volgende:
Brian wil de hele nacht doordraaien!
Ik weet niet hoe hij het bedoelde...
toch bedtijd om 2:30quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:35 schreef demins het volgende:
Sylvia heeft altijd al scherpe opmerkingen gemaakt, wat bijgedragen heeft aan haar populariteit. Maar de mensen die "af en toe" naar de streams kijken die zal dat waarschijnlijk nog niet opgevallen zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
Sylvia kan heel erg ad rem zijn hoor. Volgens mij komt ze langzaam maar zeker los.
quote:
Gelukkig is Jaap lekker snel en het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg langzaam idd.
En ik vind haar vooral chagrijnig.
Brain draait door... nieuw TV programma?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:35 schreef demins het volgende:
Zelf zijn figuur is niets bijzenders hoort bij dat typequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hier nog een ... wat een vals karakter heeft ie zeg. Geen enkel lijf kan daar tegenop.
ja echt een aanwinst met gehijg,gekreun,en steunend aan het aanrechtblad....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig is Jaap lekker snel en het zonnetje in huis
Amanda had een gesprekje met Eric en dat ging over Brian en die stond af te luisteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Mika25 het volgende:
Weet ik .. maar ik vind wel dat ze nu pas echt lost begint te komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft altijd al scherpe opmerkingen gemaakt, wat bijgedragen heeft aan haar populariteit. Maar de mensen die "af en toe" naar de streams kijken die zal dat waarschijnlijk nog niet opgevallen zijn
ik hoop dan wel met leuke muziekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain draait door... nieuw TV programma?
Jij zet Silvia onvermoeibaar steeds in het zonnetje, lief van jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft altijd al scherpe opmerkingen gemaakt, wat bijgedragen heeft aan haar populariteit. Maar de mensen die "af en toe" naar de streams kijken die zal dat waarschijnlijk nog niet opgevallen zijn
brian zou moeten beginnen met pedagogie voor peutersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
brian zou een teleac cursus moeten krijgen. dj-en voor beginners.
Dat niet! Maar het is ook niet een stickertje wat er op Sylvia geplakt kan worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig is Jaap lekker snel en het zonnetje in huis
Nu gaat hij zef stoten (op de pooltafel) en straks...?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:39 schreef tipsch het volgende:
ah, rat gaat draaien, poolpotje is klaar, gameroom loop leeg
auquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian zou moeten beginnen met pedagogie voor peuters![]()
tja dat bedekt maar 1 bil natuurlijk....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:42 schreef Sporti het volgende:
Jaap zoekt zijn trainingsbroek die wil hij aan in bed omdat hij maar 1 dekbed heeft![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien moet ie bij het beddengoed zoeken.
geef effe een seintje als hij raar naar kids gaat kijken....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:43 schreef Spoko het volgende:
Brian gaat potje poolen met zijn biaaaaaaaaatch, yoyo....
ja ik zag het ook, erg netjes van jaapquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
Jaap staat bij z`n kast...Amanda komt aanlopen en wilt er langs. Een normaal mens zou effe opzij gaan, maar nee hoor... Jaap blijft lekker staan en Amanda moet zichzelf er langs wurmen...
Ik heb 5 Sylvia's in de familie (zussen), dus moet wel hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef Sporti het volgende:
Jij zet Silvia onvermoeibaar steeds in het zonnetje, lief van je![]()
Kun je "raar" even definieren .... Brian kijkt namelijk nooit echt normaal uit zijn ogen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geef effe een seintje als hij raar naar kids gaat kijken....![]()
hijgend schuimbekkend,en oehoeee roepend zoals jackson?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kun je "raar" even definieren .... Brian kijkt namelijk nooit echt normaal uit zijn ogen.
Als het waar is wat ze verteld over haar leven buiten, avontuurlijk, veel stappen, en lang leve de lol, is het wel knap dat ze dat al maanden in huis verborgen heeft weten te houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niet! Maar het is ook niet een stickertje wat er op Sylvia geplakt kan worden.
Syl rookt, staart voor zich uit, legt zo nu en dan voor de verandering eens een kaartje en is erg goed in haar mening geven tegen Huub en Eric, spreken voor de groep doet ze liever niet. En dat voor iemand die al netwerkend allerlei baantjs voor zichzelf in het buitenland heeft geregeld. Yeah right.
Oh ja, ze kan ook nog dansen.
Spannend!![]()
daar is het misschien net te laat voor. ach van pedagogie voor peuters naar euthenasie voor brian is maar een kleine stap.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian zou moeten beginnen met pedagogie voor peuters![]()
hmm ze zeggen weleens therapie van de wieg tot in het graf???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar is het misschien net te laat voor. ach van pedagogie voor peuters naar euthenasie voor brian is maar een kleine stap.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hijgend schuimbekkend,en oehoeee roepend zoals jackson?![]()
This is TVquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:48 schreef neferhone het volgende:
leuk die mond speol geluiden
Oh, dat geloof ik absoluut! Sylvia is is niet stil als ze zich voordoet in dat huis.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als het waar is wat ze verteld over haar leven buiten, avontuurlijk, veel stappen, en lang leve de lol, is het wel knap dat ze dat al maanden in huis verborgen heeft weten te houden.
heb over bijna iedereen wel een uitgesproken mening in dat huis....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik absoluut! Sylvia is is niet stil als ze zich voordoet in dat huis.
En heel vaak trek ik dat niet van haar.
Ik zeg: the kabautahsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
jaap denkt dat z'n trainingsbroek is gestolen...
mischien moet hij in de stal zoeken bij die fries?(tis fris weer tenslotte..)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
jaap denkt dat z'n trainingsbroek is gestolen...
en op zijn grafzerk komt te staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmm ze zeggen weleens therapie van de wieg tot in het graf???![]()
Ik kan me wel voorstellen dat het gebrek aan vrijheid wat ze daar heeft haar meer beïnvloed heeft dan ze ingeschat had... dus als ze vrij is om te gaan en staan waar ze wil zou ze wel eens extrovert kunnen zijn en als ze beperkt is wordt ze introvert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik absoluut! Sylvia is is niet stil als ze zich voordoet in dat huis.
En heel vaak trek ik dat niet van haar.
hahahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en op zijn grafzerk komt te staan
Ik vulde voor de kost
pauzes, leegten, hiaten -
Ik wou dat ik mijzelf
nu aan elkaar kon praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |