een mede dipgenoot! eindelijk een gelijkgestemde fokquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van mij mogen ze hoofddoekjes toelaten voor mensen met schaamhaar op hun kop!
Brian is de allereerste kandidaat!
Natasja vreet gewoon weer zoveel dat ze een strakke huid krijgt! Kan je beter een plooitje extra hebben dan een kop vol vet!
Wat ben jij een mongool geworden sinds je het Jaap licht hebt gezien.quote:
neeheee. je lul is net een stokbrood. zal ik er wat beleg op doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Als iemand toch al van plan was om een kaartje naar Jaap te sturen, doe er dan ook deze even bij.
[afbeelding]
aap noot mies lul koek jaap?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:15 schreef neferhone het volgende:
lul koek jaap
Sorry, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Wie van de dames hier voelt zich aangetrokken tot het uiterlijk van Brain?
Dat mag, maar ik heb mijn bedenkingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Casshern het volgende:
[..]
ach ik ben 1 van de weinige die er wel een beetje vertrouwen in heeft en die denkt dat lieke oprecht en eerlijk is tegenover huub.
ik ben grieperig,zwak en misselijk...maar nee..nog steeds niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Ik ben voor Liekje totdat ik tegen ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben tegen Liekje, tot dat ik voor ben
Het valt me op dat de meeste wel heel snel afkeurend reageren, maar is dat wel echt zo...quote:
Die uitvinder van dat leesplankje is onlangs overleden, dat even ter infoquote:
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Ehhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
NOTquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Geloof me maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het valt me op dat de meeste wel heel snel afkeurend reageren, maar is dat wel echt zo...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben voor Liekje totdat ik tegen ben.
Ik vind het wel leuk een verliefde Huub,en Lieke is tenminste intelligent en niet ordinair.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Casshern het volgende:
[..]
ach ik ben 1 van de weinige die er wel een beetje vertrouwen in heeft en die denkt dat lieke oprecht en eerlijk is tegenover huub.
Nee.. Sylvia lachtte om het grapje wat Eric maakte over eiwit dat het dan gauw op eieren uitkwam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia lachtte spontaan om een leuk grapje over ei en eiwit, van Jaap.
Komt wel goed, tussen hun.
Is dat magnetisch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
duidelijke walging,behoeft geen bedenktijd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het valt me op dat de meeste wel heel snel afkeurend reageren, maar is dat wel echt zo...
Wij zijn magnetischquote:
Ja alle dames trekken naar zich toe qua meningquote:
Ze maakt Huub alleen zwakker en dat is erg jammer. Zo kan hij niet meer met Aman vozen om Brain jaloers te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk een verliefde Huub,en Lieke is tenminste intelligent en niet ordinair.
ik heb het voorrecht geen enkele man te kennen die zo walgelijk is als Brian, zelfs zijn goed getrainde bovenlijf kan niets goedmakenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Oh, was dat grapje van Eric.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. Sylvia lachtte om het grapje wat Eric maakte over eiwit dat het dan gauw op eieren uitkwam.
das gewoon vocht op zoek naar droge dingen....(heb dat probleem met mn caravan elk jaar)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor amanda wel, ze weet zijn bed elke avond op magnetische wijze te vinden.
Is "Dood aan dikke mensen" op je Tshirt zetten wel toegestaan dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over doodsverwensingen, het is daar FOK niet, en er stond "kabouter" niet "Huub"
Als Huub een shirt met "R.I.P. Fatso" had gekregen dan was de hele COS vanmorgen omgevallen van het lachen en was de FEBO voor incompetent uitgemaakt omdat het afgepakt was.
Eigenlijk was het best wel een flauw grapje, bij nader inzien.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Jaap klaagt dat zijn onderbroeken tijdens het wassen verdwijnen.
Sylvia: "Misschien denken ze dat het beddegoed is"
Ik vind het niet eens leuk als hij met Amanda loopt te vozen,Huub is niet dom hij kan Brian op andere manieren pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze maakt Huub alleen zwakker en dat is erg jammer. Zo kan hij niet meer met Aman vozen om Brain jaloers te maken.
Dat had ik idd toch maar geëdit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk was het best wel een flauw grapje, bij nader inzien.![]()
Brian heeft afgeluisterd, de sneekyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft gepraat met Brian
Ik absoluut niet, maar dat hangt ook samen met zijn valse karakter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Je bent best lief als je bloostquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat had ik idd toch maar geëdit.![]()
Die 2e zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |