Dat gaat vast meevallenquote:
Dat valt per definitie mee omdat er een weekend tussen zitquote:en voor aankomende tentamenweek
Is dat ergens op gebaseerd? Ik bedoel, hebben ze wel eens bij een collega gezeurd of staat er wat in je contract of zie je gewoon zelf beren op de weg?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik bene cht bamg voor werk gezeur
nou er zijn weinig collega's met piercingsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ergens op gebaseerd? Ik bedoel, hebben ze wel eens bij een collega gezeurd of staat er wat in je contract of zie je gewoon zelf beren op de weg?
Je nick doet al zoiets vermoeden ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou er zijn weinig collega's met piercingsen in contract niet, in richtlijnen boekje weet ik niet eigenlijk, en over mn wenkbrauwpiercing is nooit gezeurd maar ja ik zie altijd beren op de weg
Je nixxx-imitatie wordt steeds beter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
Schouders naar achter, borst vooruit en doen alsof je dat ding al maaaaanden hebt...![]()
heb de kledingvoorschriften erbij gepakt (sytaat wel over haar uit gezicht, nette nagels etc maar niks over piercings, wel een geruststelling)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nick doet al zoiets vermoeden ja...
Je hebt het richtlijnenboekje niet thuis zodat je het even kan doorkijken voor de zekerheid? Als ze over je wenkbrauwpiercing nooit wat hebben gezegd, dan zal het waarschijnlijk wel loslopen...
Schouders naar achter, borst vooruit en doen alsof je dat ding al maaaaanden hebt...![]()
Jouw 'scherpe' omerkingen worden ook wat meer van zijn niveau op deze manier...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je nixxx-imitatie wordt steeds beter.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb de kledingvoorschriften erbij gepakt (sytaat wel over haar uit gezicht, nette nagels etc maar niks over piercings, wel een geruststelling)
We kunnen niet allemaal thuiswerken zodat we de hele dag op Fok! kunnen hangenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw 'scherpe' omerkingen worden ook wat meer van zijn niveau op deze manier...![]()
Kijk, dat is er tenminste weer één op Litpho niveau!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal thuiswerken zodat we de hele dag op Fok! kunnen hangen.
zijn ze zo verslavend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer Maltezers. Morgen even nieuwe halen.
je hebt je naam goed gespeld?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:00 schreef Christine het volgende:
Tof, ik heb gewoon een 1 gehaald voor mijn tentamen.
*proestquote:
verslik je nietquote:
Ik ben ook weer weg, mezelf dood vervelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
verslik je niet
ik ga er weer vandoor/// eten en zuipen en spelletjes spelen enz...
Goed idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook weer weg, mezelf dood vervelen
Welnee. Maar zolang je niet met nixxx wordt vergeleken ben je blijkbaar al gauw tevreden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, dat is er tenminste weer één op Litpho niveau!![]()
Maar je kwam alsnog even hier kijken of iemand je in wil komen stoppen?quote:
Idem. Bevalt het werk nog? Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag langs je werk fietste.quote:
jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je kwam alsnog even hier kijken of iemand je in wil komen stoppen?
Ja, werk is nog steeds leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Bevalt het werk nog? Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag langs je werk fietste.
Nee. Ik wil vriendje niet voor de voeten lopenquote:
die komt vandaag toch nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vriendje niet voor de voeten lopen.
hoe weet je dan dat hij niet komt vandaag?quote:
omdat die vast te veel bier gaat zuipen en die dan niet meer weet hoe het moet ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat hij niet komt vandaag?.
Sorry, ik ben echt te flauw voor woorden vanavond.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Christine het volgende:
Maar sowieso: vriendje? Ik mis iets.
Vriendje: een speciaal manspersoon in je leven waar je een relatie mee hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Christine het volgende:
Maar sowieso: vriendje? Ik mis iets.
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vriendje: een speciaal manspersoon in je leven waar je een relatie mee hebt.
Kans gemist, jochie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, je hebt een vriendje?
Is je vriendje 40?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jochie
ik val niet op jochies. Ik val op mannen![]()
Een beetje man zou voldoende moeten zijn in enkelvoud.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jochie
ik val niet op jochies. Ik val op mannen![]()
dat is die ook hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een beetje man zou voldoende moeten zijn in enkelvoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |