Laat mij d'r ff buitenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:33 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, het is ook geen democratische uitslag.
En raar, dat beschouw ik als een compliment.
Zodra ik iets normaals doe ga ik aan mezelf twijfelen.
Die is goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:04 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Seedorf: Nee Robben je bent niet geraakt
Ik mocht m jureren. Ik geloof dat het onderschrift "Het is echt waar man, Winston buigt voor niemand!" won.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef Maikalo het volgende:
Deze foto is inderdaad al geweest![]()
En nog niet eens zo lang geleden, vorig jaar geloof ik ergens.
Zal wel met die tijd te maken hebben want zo droog snap ik 'm nietquote:Op zondag 25 maart 2007 12:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik mocht m jureren. Ik geloof dat het onderschrift "Het is echt waar man, Winston buigt voor niemand!" won.
Bogarde had toen net dat boek uit geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal wel met die tijd te maken hebben want zo droog snap ik 'm niet
Ja dat is wel een goede vraag, het ligt een beetje op z'n gat nu!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Maikalo het volgende:
Maar goed, blijven we bij deze foto, of gaan we voor een nieuwe stemmen![]()
Ooooohh, aha. Dan is 'ie wel grappig!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bogarde had toen net dat boek uit geloof ik
[afbeelding]
Misschien iets voor een poll?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede vraag, het ligt een beetje op z'n gat nu!
Feliquote:Op zondag 25 maart 2007 13:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Misschien iets voor een poll?
Maar ik ben er voor de rest niet meer vandaag, want mijn zus is net bevallen![]()
![]()
Hehe, blijkbaar niet. De winnaar beslist!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Zjakkie het volgende:
Er staan nu al zo veel onderschriften, kunnen we hem niet voor 1 keertje laten staan?
Die zijn er al: volgens mij moet er een foto gekozen worden die nog niet geweest is!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef Thelonious het volgende:
Hier moet iets over in de regels opgenomen worden.
regels zijn er om uitzonderingen op te makenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die zijn er al: volgens mij moet er een foto gekozen worden die nog niet geweest is!
Als je een actuele foto plaatst weet je iig zeker dat ie nog nooit is geweest.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Thelonious het volgende:
Moet je dan alle 62 topics doorspitten voor je een foto plaatst?
Er is al vrij snel gepost dat deze foto al geweest is, zelfs door degene die toen gejureerd heeft!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Thelonious het volgende:
Moet je dan alle 62 topics doorspitten voor je een foto plaatst?
dit was het nieuwsquote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Seedorf tegen Cambiasso na het opblazen van San Siro:"Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Die van mij is zeker origineelquote:Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef toma het volgende:
laat die van Seedorf en Cambiasso dan maar staan.
Maar géén onderschriften kopieren van de vorige keer.
Ze lijken genoeg op elkaar op deze foto.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die van mij is zeker origineel
snel ff Robben in Cambiasso veranderen![]()
een voetbalkenner moet weten dat Robben nog nooit in t shirt van Inter heeft gelopen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze lijken genoeg op elkaar op deze foto.
quote:Thelonious
Seedorf: Het vuur aan de schenen leggen is een uitdrukking, ik bedoelde het niet letterlijk.
Die ander : Oohhh!
quote:Terreros85
Seedorf: ,,Dat krijg je als je Theo Lucius aantrekt''
quote:vrolijke-frits
Seedorf tegen Cambiasso na het opblazen van San Siro:"Gelukkig hebben we de foto's nog!"
De opmaak is hier te vinden.quote:borisz
Seedorf: Nee Robben je bent niet geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |