Jep, da's die stiekeme Liedson.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef denthemen het volgende:
is dat niet liedson?
Moet ik nog iets zeggen over spelfouten??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:31 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Farao imitatie Liedson wordt op grove wijze verstoort
Waar heb jij dan uitgezeten in de tussentijd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik ben geen rookie, heb eerder meegedaan en gewonnen.Zie hier: Voetbalonderschrift #26
Heb dus in topic #26 en #62 gewonnen.
Buiten het WK en het EK volg ik voetbal totaal niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waar heb jij dan uitgezeten in de tussentijd?
leg uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ook Alcides en Liedson laten merken dat ook zij zich alleen aangetrokken voelen tot de ballen van Gerard Joling
Wie snapt hem?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer de poedel. Dank je Mwana, dacht dat we vrienden waren...
quote:[afbeelding]
Dawn of the death
Haha, leuk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:48 schreef toma het volgende:
Alcides paradeert met zijn slangenleren handtasje.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is dead, niet death.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Dawn of the death
Ja ach, je kunt wel blijven zeuren over spelfouten hier, maar het eigenlijk om de onderschriften!quote:
Ervanuitgaande dat hij doelt op 't meesterwerk van Romero.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef toma het volgende:
[..]
ja klopt
het is :
'Dawn of death' of
'Dawn of the dead'
You're totally right. Thanksquote:
Kom je nu meequote:
Meesterlijke film inderdaadquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat hij doelt op 't meesterwerk van Romero.![]()
geniaal is datquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe generatie staat op bij het Ministry of Silly Walks
quote:-EnGCatjuh-
-Dawn of the dead-
quote:-vitessezuid113 -
-Weer iets misgegaan bij een operatie van een siamese tweeling -
quote:-toma-
-Alcides paradeert met zijn slangenleren handtasje. -
De nieuw foto is dus:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
ik ben er vanavond niet.Lekker buiten de deur eten.
Mocht ik winnen wordt dit de nieuwe foto.
Als er dan toch een poedelprijs uitgereikt moet worden gaat ie naar jou door deze suggestie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:13 schreef existenz het volgende:
Ik stel voor dat de poedel dan toch maar naar vitessezuid gaat. Al is het alleen maar om de habit.
Ja, het is ook geen democratische uitslag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om maar eens een cliché uit de kast te halen: wat een enorm rare uitslag!
Is al geweest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |