Dat meen ik welquote:
Ohw?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Aan je smiley te zien heb jij er al één gekocht, hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Doe mij zo'n baas!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Diablos79 het volgende:
Hmmz ik krijg net als bij de PS2 groen beeld als ik dvds afspeel op de PS3.. Zal wel door de RGB-kabel komen![]()
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Opie het volgende:
[..]
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!
Daarnaast wil ik graag van iemand weten die een PS3 heeft of er een 50hz/60hz switch optie in het display menu zit zoals bij de 360.
Maar dat verschilt per PS2 game. Ik heb het meer over de PS3 games. Kan ik daarvoor gewoon standaard 60hz kiezen in het display menu van de console?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeld
no probs![]()
je kan mij alvast toevoegen: RebelRebelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waar blijven de online id's
ik heb nog geen vriendjes![]()
voeg me toe Tec-Deacon![]()
Ja zat net ook te kutten voor mn broertje met internet, maar het lukte niet en toen had hij nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Gstyles het volgende:
Heb em eindelijk yessss vanochtend afgeleverd door Wehkamp!krijg alleen die klote internet verbinding (draadloos
) niet aangesloten. Krijg een ''toegansfout'' te zien ...
Dit gebeurde er zeker niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
Bij de MM in R'dam lagen er nog een stuk of 30 ps3's
hoe was het ook al weer?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit gebeurde er zeker niet...
[afbeelding]
Pie Ss drie1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |