<18quote:Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef Invert het volgende:
ja tot zover was me dat ook wel duidelijk maar waarom mocht hij niet bij alex
Kun je misschien aangeven waarom je in Spyker zit ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit alleen in Spyker.
Omdat ze mooie auto's verkopen inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven waarom je in Spyker zit ?
Omdat ze mooie auto's verkopen en in de Formule 1 zitten of heb je een andere onderbouwing ? Ze komen deze week met de jaarcijfers, maar zijn de afgelopen week alleen maar verder weggezakt.
Bij Alex kon dat niet ofzo en bij Binck wel.. boeiend.. Dus mijn ouders hebben getekend ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:42 schreef Invert het volgende:
ouders die geen wettelijke vertegenwoordigheidsverklaring willen tekenen? wist niet dat je bij binck wel als minderjarige kon beleggen zonder zo'n verklaring... dat is toch wettelijk vastgesteld lijkt me? (dat er iemand verantwoordelijk is als jij het niet kan ophoesten als minderjarige)
Emoties.. niet goed!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ze mooie auto's verkopen inderdaad.![]()
Omg, je hebt ook hagemeyer vanwege het mooie logo?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ze mooie auto's verkopen inderdaad.![]()
Nee, dan was ik wel voor KPN gegaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Omg, je hebt ook hagemeyer vanwege het mooie logo?![]()
![]()
Wilde net zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef klausch het volgende:
En we zakken als een baksteen..
Waar zie je dat?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wilde net zeggen
We zakken met de bakstenen kun je beter zeggen! Huizenmarkt VS is aan het instorten hoorde ik![]()
Nee hoor.. er ligt genoeg steun op 502/498 vanaf daar weer long innemenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef arexes het volgende:
Zo dat is hard naar beneden en drukt me winst op ABNBen benieuwd wat dit veroorzaakt heeft.
trouwens: dit zou wel is het omkeerpunt kunnen zijn.
RTLZquote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef klausch het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik zit lekker met mijn short en LogicaCMG even save voor mij.
Laten we hopen van niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef arexes het volgende:
Het mag van mij nog wel even doorgaan met stijgen, liever een stabiele dan fluctuerende maar goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.
Stond verdomme net intraday weer een keer op winst dit jaar met mijn portefeuille.
Maar toen...de huizencijfers en ING lekker hard weer onderuit.
Sjammer![]()
Als je denkt als die nog verder zakt kun je hem wellicht verzekeren met putsquote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef arexes het volgende:
[..]
Het mag van mij nog wel even doorgaan met stijgen, liever een stabiele dan fluctuerende maar goed.
Wat is trouwens ING een labiel fonds zeg pff.
Heb gelukkig geen ING in mijn port. al ben ik wel van plan om daar binnenkort in te stappen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef klausch het volgende:
[..]
Als je denkt als die nog verder zakt kun je hem wellicht verzekeren met puts, verder heb ik daar ook geen verstand van;)
Ik verwacht dat 2007 vol zit met omkeerpunten.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:38 schreef arexes het volgende:
Bij Interactive Brokers kost dat 10 euro.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef Lassekjus het volgende:
Trouwens laatst een order van 10.000 euro geplaatst bij ABN internet beleggen.
Betaal ik bijna 50 euro provisie kosten voor.
Is dit niet een beetje veel?
Gdvd schande wat ze bij de abn doen met die provisie.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Bij Interactive Brokers kost dat 10 euro.
Het is een grote buitenlandse broker met veel mogelijkheden, maar turbo's is niet mogelijk. De broker is niet in het nederlands beschikbaar, maar wel in het engels, duits of frans. De kostenstructuur is wat anders dan bij nederlandse brokers. Je betaald geen bewaarloon, maar wel voor koersen (5 euro per maand voor NL) en 10 dollar per maand kosten waar de transactiekosten eerst vanaf worden getrokken. Bij dividend zijn er volgens mij geen kosten, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Gdvd schande wat ze bij de abn doen met die provisie.
Interactive brokers, is dat een beetje een goede?
Bij IB betaal je toch wel een maandbedrag dat wordt verrekend met je transactiekosten?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Bij Interactive Brokers kost dat 10 euro.
Ja, dat staat in mijn bovenstaande bericht. Dat maandbedrag waar eerst de transactiekosten vanaf worden getrokken is 10 dollar per maand. (3 dollar voor 21-25 jaar) Daar staat wel tegenover dat er geen bewaarloon gerekend wordt.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Bij IB betaal je toch wel een maandbedrag dat wordt verrekend met je transactiekosten?
oftewel, een minimum transactiesom?
Als het aandeel 25,01 euro is geweest zijn je aandelen verkocht en als het aandeel precies 25 euro is geweest alleen als er genoeg aandelen zijn verhandeld voor 25 euro (aandelenorders van anderen die eerder voor 25 euro in het orderboek stonden dan jij worden dan eerst uitgevoerd).quote:Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef Lassekjus het volgende:
als ik om 16.45 een order plaats van verkopen bij abn en ik zet er een limiet van verkopen op van bijv 25 euro. 5 min later word die 25 euro bereikt maar daarna daalt het aandeel weer.
Is mijn aandeel dan verkocht of hou ik hem?
Mijn vraag is dus....Hoe lang duur het afhandelen bij abn amro?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:24 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ja, dat staat in mijn bovenstaande bericht. Dat maandbedrag waar eerst de transactiekosten vanaf worden getrokken is 10 dollar per maand. (3 dollar voor 21-25 jaar) Daar staat wel tegenover dat er geen bewaarloon gerekend wordt.
Nederlandse koersen kost 5 euro per maand en dat wordt niet verrekend met transactiekosten.
Kan iemand dit uitleggen?quote:De provisie die voor een overname in rekening wordt gebracht, is 1% over de beruswaarde met een maximum van EUR 11,00. De provisie bedraagt maximaal 50% van de te ontvangen uitkering.
Afgelopen dagen veel te veel opgelopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:37 schreef arexes het volgende:
Iemand een idee waarom ABN opeens een forse duik maakt? Lijkt me niet dat het te maken heeft dat koersdoelverhoging van wolters?
Ik sluit me daar volledig bij aan !quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker dagje.. eindelijk leveren m'n puts wat op. Hopelijk kletteren we morgen nog een eindje naar benee!aan de borden in de VS te zien momenteel wel. Hopelijk gaan Azie vannacht ook!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef DoimeN het volgende:
ABN is going down, alleen geen shortsik voel me totally nooobed!!! eizn
Heb ABN verkocht, precies voordat hij ging kelderen scheelde echt minutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker dagje.. eindelijk leveren m'n puts wat op. Hopelijk kletteren we morgen nog een eindje naar benee!aan de borden in de VS te zien momenteel wel. Hopelijk gaan Azie vannacht ook!
Jij moet niet kijken of Amerika zakt, maar of het zakt ten opzichte van het slot van de Europese beurzen. Dat geeft wel een indicatie wat Europa zal doen een dag later.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Zenuwachtig gedoe, tegelijkertijd had ik hier wel op geanticipeerd, rond deze tijd blijken altijd de VS voorraden er slecht bij te staan (slechter dan verwacht) en gaat men zich voorbereiden op de zomer (vakantie, airco, blablabla), ongeveer dit dus :quote:
( Auteur: Wessel Aslander )quote:Eén gerucht over een beschieting van een VS-oorlogsschip door Iran, joeg de olieprijs tijdelijk wel 5 dollar hoger. Het bleek al snel niet meer dan een gerucht te zijn, maar het geeft aan dat de oliemarkt als door een wesp gestoken reageert op dergelijk nieuws. En dat heeft niet alleen maar met het Iran-conflict te maken. Want langzamerhand komt hier de lente in ‘full swing’, en dit betekent dat de oliemarkt in de VS rekening gaat houden met het aanstaande ‘driving-season’ en over een maandje of wat ook het ‘2007-hurricane-season’. Weliswaar staan beide zaken elk jaar garant voor stijgende prijzen, maar met de al hoge olieprijs van nu is het kwaad kersen eten….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |