Click&Buy is vet irritant, dan koop je iets en dan gaan ze dat pas 2 weken later van je rekening afschrijven ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:15 schreef Tomasso het volgende:
Gvd, het is zo irritant he, dat niet elk bedrijf werkt met Click&Buy.
Ik snap Pay-Pal niet![]()
Nee je kan ook geld overmaken naar je paypal rekeningquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef super-muffin het volgende:
Voor Pay-Pal moet je toch een creditcard hebben?
Mja, dat moet je dan ook niet vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Click&Buy is vet irritant, dan koop je iets en dan gaan ze dat pas 2 weken later van je rekening afschrijven ofzo.
Dan ben je het al lang weer vergeten en gaat er ineens weer geld van je rekening af
Dan kan je gewoon op Cancel klikken en dan gaat ie door naar de volgende stap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, dat moet je dan ook niet vergeten
Maar laatst toen ik een Paypal account aan wilde maken, werd er opeens om m'n CC nummer etc gevraagd... Nee, ik wil niet via CCHad ik bij de stap ervoor geloof ik al aangegeven
Oké ga ik maar eens doen dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee je kan ook geld overmaken naar je paypal rekening. duurt wel meestal 2 tot 3 dagen tot het er op staat, maar het kan wel.
Time Machinequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oké ga ik maar eens doen dan.
Trouwens, ik heb net een 250 gb LaCie Porsche besteld
Is die bijgeleverde backup app wat of kan ik daar voor beter wat anders gebruiken?
Zegt meneer die het dom vond dat wij betalen voor software en muziekquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Elke keer als je Leopard illegaal download sterft er een katje
Ja maar Apple is heilig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zegt meneer die het dom vond dat wij betalen voor software en muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |