Heb jij ze voor een studentenprijs?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Pixadex
(Een soort iPhoto voor al je iconsik heb er op het moment boven de 4000
)
Je kan ze met dit programma niet opslaan, maar wel beheren en het beruchte .iContainer formaat.
Candybar
(Hiermee kan je gemakkelijk alle systeem icons veranderen, mappen, programma's, drives en meer. en het programma maakt automatisch backups dus als je weer terug wil kan dat altijd.)
Als je in Candybar icons verandert vraagt die altijd, indien nodig of je de Finder en/of Dock wil herstarten zodat de nieuwe icons zichtbaar zijn.
Zelf kan je trouwens ook je dock herstarten door gewoon in Systeem Monitor naar het proces 'dock' te zoeken en die te stoppen, hij start vanzelf weer. [afbeelding]
Het is geen windowsquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga echt zo enorm hard lachen als TwyLight door al dat gecustomize zijn OS X eens hard verneukt.
Je bent gewoon jaloers dat mijn OS X 3 dubbel zo hard pwnd als die van jouquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga echt zo enorm hard lachen als TwyLight door al dat gecustomize zijn OS X eens hard verneukt.
Ik vind mijn standaard look veel mooier dan al die niet bij elkaar passende componenten en iconen. Want over mijn look is nagedacht door een horde hippe graphic-freaks (+Ive), en die van jou niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat mijn OS X 3 dubbel zo hard pwnd als die van jou [afbeelding]
Steve is iGod, dus onstervelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
De paus is ook heilig maar dat is nog geen reden om hem te aanbidden, zijn kont te likken of alles vergoddelijken voor wat hij doet.
Kan dat Steve Jobs aanbid gedoe eens kappen? Als de beste man doodgaat zitten jullie zeker allemaal in rouw?
Ik moest een beetje binnenmonds kotsenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:10 schreef Remzz het volgende:
Sowiezo de verheerlijking van Apple, ik kan hier haast niet zeggen dat ik Windows ook een prima besturingsysteem vind
En anders kapt Macfreak er even mee, zowat de grootste site voor de NL'se mac-community.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:
Grreeeeeeat. Gaat goed met de Mac sites, nu staat InsanelyMac ook al te koop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |