Zo slecht is de transvaal buurt niet meer tegenwoordig. Nu steeds meer en meer van de huurwoningen worden omgezet in koopwoningen, laats werd er bij mij in de straat, 80m2, 3e verdieping, verkocht voor 280duizen eu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef Aventura het volgende:
Die lijst is inderdaad bullshit. Amsterdam Oost, daar heb je straten waarin huizen van >4 ton staan. Waar directeuren wonen en je over de BMW's en de Fietsfabriekfietsen struikelt. Sommige delen van Oost zijn slecht, zoals de Transvaalbuurt. Ik vermoed dat ze met 'Oost' ook de Indische Buurt bedoelen,
Dat wat jij zegt geldt ook voor de Ind. Buurt. Je hebt hier designer luxe appartementen (begin Borneostraat, of langs de Zeeburgerdijk) die niet voor onder de 3 ton weggaan. Zelf woon ik ook een een gerenoveerd koopappartement, mijn buurt is bijna helemaal 'wit' met werkende mensen al dan niet met kinderen. Alleen de huurwijken zijn hier en daar nog pauper.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo slecht is de transvaal buurt niet meer tegenwoordig. Nu steeds meer en meer van de huurwoningen worden omgezet in koopwoningen, laats werd er bij mij in de straat, 80m2, 3e verdieping, verkocht voor 280duizen eu.
En 't is altijd gezellig hier. Ik denk dat ze idd de indische buurt bedoelen met oost. Maar wat meer geld in de transvaalbuurt zou wel mogen![]()
Ik woon niet in Enschede, ik woon in Oldenzaal. Mijn vriend heeft in Enschede gewoond.quote:
Vaak genoeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de grote stad geweest?
Dat verklaart waarom ik de enige ben in het portiekje die dagelijks de deur uit komt. Er is meestal geen sterveling te bekennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar het zijn wel allemaal werklozen die hier zitten. De huur van zo'n huisje hier is natuurlijk ook bijna niks en kun je makkelijk van je uitkering betalen.
Pussy!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zus van mijn vriend durft alleen 's avonds in Rotterdam niet meer de straat op.
Aan de ene kant kan ik me dat wel voorstellen, ik word niet vrolijk van die wijk.quote:
Dat lijkt me niet echt tof.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef kadet het volgende:
Was een grapje, maar in Almere voel ik me al 17-jarige al onveilig, gewoonweg omdat er overal groepen hangen, hele tijd naar je kijken smoesen etc. ik snap wel dat mensen zich niet veilig voelen...
Lipperchurchstreet Enschede Eastside representquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede, ik woon in Oldenzaal. Mijn vriend heeft in Enschede gewoond.
Ik weerhoud me er niet van om niet de straat op tegaan (lees: ergens heengaang & niet hangen). anders maak je van jezelf een plantje die de hele tijd thuis zit. maar het is idd erg bedreigend...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt tof.
Grote groepen hangjongeren zijn idd bedreigend.
Maar ik woon al mijn hele leven in gehuchten, waar je bij wijze van spreken je auto open kan laten staan met je sleutels erin.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Aarskikker het volgende:
Toch grappig dat HEEEEEL Amsterdam Noord een probleemwijk is
Ik kom uit Noord dus![]()
Volgens mij woon ik ook in de Transvaalbuurt, Vrolikstraatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo slecht is de transvaal buurt niet meer tegenwoordig. Nu steeds meer en meer van de huurwoningen worden omgezet in koopwoningen, laats werd er bij mij in de straat, 80m2, 3e verdieping, verkocht voor 280duizen eu.
En 't is altijd gezellig hier. Ik denk dat ze idd de indische buurt bedoelen met oost. Maar wat meer geld in de transvaalbuurt zou wel mogen![]()
mee eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:53 schreef type_29 het volgende:
Presikhaaf valt reuze mee.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef dagizmo het volgende:
Korrewegwijk in Groningen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |