Nee joh...quote:
zou voor mij geen probleem zijn....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaaf! Het is dat ik op de zaterdag moet werken .....
meid scoren... goed plan voor de vrije dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb vrijdaarom ook VRIJe dag
![]()
nu nog een meid scoren en een vrijer dag van maken![]()
Hey juon_Jacket1quote:
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
meid scoren... goed plan voor de vrije dag... je brengt me wel op ideeën zeg
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou voor mij geen probleem zijn....![]()
....duurt alleen zo lang tot volgende week...
...maar zaterdag ga ik naar de bios===> 300...
![]()
![]()
bakkie nummer...euhhhh...zoveel in de hand...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
af en toe ben jij echt vrij vaag...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
precies....af en toe moet kunnen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijn, hoewel ik er weleens eerder met een brakke kop heb gestaan
..
Hij vindt ons liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
af en toe ben jij echt vrij vaag...![]()
Ik kan soms echt geen touw vastknopen aan jouw antwoorden...![]()
![]()
gewoon mee-lullen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat werkt wel het beste jaquote:
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
zekrs wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Nee kersentabak effect is iets andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
ik ook niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef crossover het volgende:
Wie maakt de volgende? Nog 5 posts ofzo.
Ik zoek het niet
Hey dudequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
Hallo allemaal
JJ, je bent niet eens op msn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |