en ik heb vrijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ga je allemaal doen dan....![]()
hey cable.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een groep vrienden waterpijp roken en voor de bank chips vreten om het feest te veiren van ons aller gezinde vriend chrisWatched Cableguy
the guy from bruce almighty en ace ventura
hij ruled
geweldige contactlenzen droeg hij op het laatst
![]()
en nu weer thuis zijn om dit topic enigzins boeiend en gevuld te houden ( net als mijn bh )![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb vrijdaarom ook VRIJe dag
![]()
nu nog een meid scoren en een vrijer dag van maken![]()
Gaaf! Het is dat ik op de zaterdag moet werken .....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgende week vrijdag ga ik naar The Matrixx....![]()
![]()
![]()
...jaren 70/80 feest...
![]()
![]()
![]()
JJ gaat dus weer helemaal uit haar dak..![]()
Nee joh...quote:
zou voor mij geen probleem zijn....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaaf! Het is dat ik op de zaterdag moet werken .....
meid scoren... goed plan voor de vrije dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb vrijdaarom ook VRIJe dag
![]()
nu nog een meid scoren en een vrijer dag van maken![]()
Hey juon_Jacket1quote:
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
meid scoren... goed plan voor de vrije dag... je brengt me wel op ideeën zeg
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou voor mij geen probleem zijn....![]()
....duurt alleen zo lang tot volgende week...
...maar zaterdag ga ik naar de bios===> 300...
![]()
![]()
bakkie nummer...euhhhh...zoveel in de hand...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
af en toe ben jij echt vrij vaag...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
precies....af en toe moet kunnen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijn, hoewel ik er weleens eerder met een brakke kop heb gestaan
..
Hij vindt ons liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
af en toe ben jij echt vrij vaag...![]()
Ik kan soms echt geen touw vastknopen aan jouw antwoorden...![]()
![]()
gewoon mee-lullen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat werkt wel het beste jaquote:
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
zekrs wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Nee kersentabak effect is iets andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |