abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47553731
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

De sport trekt wel raar volk aan.
Alles trekt raar volk aan. En gelukkig meestal ook heel veel "normaal" volk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_47553778
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Alles trekt raar volk aan. En gelukkig meestal ook heel veel "normaal" volk.
Ja, dat is waar. De Starwarsfanclub trekt ook raar volk aan. Alleen die slaan niet alles kort en klein
pi_47553923
Belachelijk dat je die mensen moet beveiligen.
pi_47554781
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Ja, dat is waar. De Starwarsfanclub trekt ook raar volk aan. Alleen die slaan niet alles kort en klein
Zet er een stel trekkies tussen en je weet nooit...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_47556755
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:

Kun je niet lezen ofzo, alleen bij grote wedstrijden worden deze camera's buiten de perstribunes ingeschakeld. Alleen bij PSV. En het is de eerste keer sinds xx jaar dat er iets gebeurt.. Dus het lijkt me verre van noodzakelijk.
Jou lijkt dat zo. Maar zoals ik jou al heb proberen uit te leggen is dit niet een incident. Wel dat iemand een dergelijke karatetrap krijgt, maar het is niet nieuw dat cameramensen of ander TV personeel vanalles naar hun hoofd krijgen geslingerd door mensen uit het publiek (en voor de azijnzeikers, ik zeg dus niet dat het hele publiek dat doet).

Maar goed, de "oplossing" die er nu is is weer de makkelijkste, gewoon meer bewaking sturen en hopen dat dat genoeg is...
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:13:25 #31
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47557155
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jou lijkt dat zo. Maar zoals ik jou al heb proberen uit te leggen is dit niet een incident.
Maar vobbes, jij bent geen betrouwbare bron natuurlijk. Dat jij gisteren er als eerste mee kwam en de mainstream media het vandaag pas oppikten, tja, dat maakt jou nog niet betrouwbaar. .

Dat in het AD ook nog een cameraman gequote wordt die zegt dat het probleem al veel langer speelt zegt ook niets natuurlijk. Die is ook bevooroordeeld en niet betrouwbaar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_47557159
Wel apart dat nu er eindelijk een nieuws site is die het meld, dat bijna iedereen die gister om een goede bron schreeuwde, nu niks van zich laten of weer doet alsof het allemaal wel meevalt....
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:15:53 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47557248
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef calvobbes het volgende:
Wel apart dat nu er eindelijk een nieuws site is die het meld, dat bijna iedereen die gister om een goede bron schreeuwde, nu niks van zich laten of weer doet alsof het allemaal wel meevalt....
Allemaal leugens en demonisering van de media!
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_47557335
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:15 schreef Dagonet het volgende:

Allemaal leugens en demonisering van de media!
Ik heb nog zo'n leuk cliche gehoord "het is een groot complot om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te zetten"
pi_47557673
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n leuk cliche gehoord "het is een groot complot om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te zetten"
Dat heeft niemand gezegd, dus knap dat je dat gehoord hebt.
pi_47557682
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef calvobbes het volgende:

Maar goed, de "oplossing" die er nu is is weer de makkelijkste, gewoon meer bewaking sturen en hopen dat dat genoeg is...
Wat zie jij zelf als oplossing dan?
pi_47557748
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Allemaal leugens en demonisering van de linkse media!
Zo
pi_47557867
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Maar vobbes, jij bent geen betrouwbare bron natuurlijk. Dat jij gisteren er als eerste mee kwam en de mainstream media het vandaag pas oppikten, tja, dat maakt jou nog niet betrouwbaar. .
Het is wat zeg

Stomme mensen op fok, foei!
pi_47557963
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:

Dat heeft niemand gezegd, dus knap dat je dat gehoord hebt.
Ik heb het inderdaad niet gehoord, ik heb het gelezen:
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef Suijk het volgende:

Feit is dat het een maatschappelijk probleem is maar dat dit wordt gebruikt om voetbal (en VBL) in het algemeen in een kwaad daglicht te stellen, ook omdat de media regelmatig foutief bericht in deze zaken. Zijn er rellen in Ondiep, wordt er bij vermeld dat er enkele mensen met een seizoenskaart bij de aangehoudenen waren. Zijn er mafkezen in Nancy die een stuk stad afbreken, zijn het 'de voetbalsupporters', terwijl die mensen juist door de clubs al geweerd worden en niet meer welkom zijn.
Maar knap dat jij nog steeds tegen alles en iedereen aan het schoppen bent, behalve tegen eikels die mensen dat ze iemand anders in elkaar moeten slaan vanwege een potje voetballen....
pi_47558058
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad niet gehoord, ik heb het gelezen:
[..]

Maar knap dat jij nog steeds tegen alles en iedereen aan het schoppen bent, behalve tegen eikels die mensen dat ze iemand anders in elkaar moeten slaan vanwege een potje voetballen....
Die persoon heeft het nergens over een complot hoor. En eikels die mensen, ken ik helaas niet.
pi_47558179
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:

Die persoon heeft het nergens over een complot hoor.
Ik had ook niet verwacht dan dat je een uitvlucht zou verzinnen om maar niet toe te hoeven geven dat je weer een voor je beurt schreeuwt.

Het is dat ik weet dat de meeste voetbal fans niet zulke hersenloze haatdragende randmongolen zijn zoals jij, anders was ik er voor gaan pleiten om nooit meer voetbal te gaan registreren.
En excuses voor mijn taalgebruik. Normaal begin ik niet met schelden naar andere users, maar voor jouw gedrag van de afgelopen 2 dagen, maak ik graag een uitzondering.
pi_47558241
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dan dat je een uitvlucht zou verzinnen om maar niet toe te hoeven geven dat je weer een voor je beurt schreeuwt.

Het is dat ik weet dat de meeste voetbal fans niet zulke hersenloze haatdragende randmongolen zijn zoals jij, anders was ik er voor gaan pleiten om nooit meer voetbal te gaan registreren.
En excuses voor mijn taalgebruik. Normaal begin ik niet met schelden naar andere users, maar voor jouw gedrag van de afgelopen 2 dagen, maak ik graag een uitzondering.
Klein kind.
pi_47558293
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:

Klein kind.
Ja ik ben ervan bewust dat het niet de meest nette reactie is, maar sommige dingen moeten nu eenmaal gezegd worden.
Ik kan wel net zoals jou alles wat ik niet leuk vind gaan negeren en doen alsof het niet bestaat, maar dat schiet ook niet op hé.
pi_47558347
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja ik ben ervan bewust dat het niet de meest nette reactie is, maar sommige dingen moeten nu eenmaal gezegd worden.
Ik kan wel net zoals jou alles wat ik niet leuk vind gaan negeren en doen alsof het niet bestaat, maar dat schiet ook niet op hé.
zoals jij.

Maargoed ik zou lekker gaan pleiten om geen voetbal meer te registreren, als ik jou was.

Grote slagingskans.
pi_47558453
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

zoals jij.

Maargoed ik zou lekker gaan pleiten om geen voetbal meer te registreren, als ik jou was.

Grote slagingskans.
Daar heb je ook echt de mensen in het stadion mee..
pi_47558481
Maar goed, calvobbes heeft zelf blijkbaar de oplossing voor de wereldvrede ook niet.
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:53:22 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47558489
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daar heb je ook echt de mensen in het stadion mee..
Hoeveel denk je dat een kaartje moet gaan kosten als de tv er niet meer bij is? Dan is sponsoring opeens ook lang zo interessant niet meer namelijk.
pi_47558512
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat een kaartje moet gaan kosten als de tv er niet meer bij is? Dan is sponsoring opeens ook lang zo interessant niet meer namelijk.
Minder. Aangezien we dan geen professioneel voetbal meer hebben. Weer mooi ouderwets voor 7,50 naar het stadion!
pi_47558544
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bij mijn amateurclub 3.50, komen ook nooit op tv.
pi_47558894
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed, calvobbes heeft zelf blijkbaar de oplossing voor de wereldvrede ook niet.
- Voetbalsupporters die zich misdragen keihard aanpakken
- Strenge straffen in het vooruitzicht stellen, als afschrikking.
- Meldplicht tijdens voetbalwedstrijden.
- Vakken die niet meewerken om de rotte appels eruit te halen ook aanpakken.
- Stewards die ECHT optreden ipv schaapachtig toelachen als supporters zich misdragen.
etc.

Een wat andere aanpak dan voor de gemiddelde burger, maar dat soort dingen blijken helaas nodig te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')