Jij loopt toch nog niet met een rollator??quote:Op zondag 25 maart 2007 19:44 schreef 3lmo het volgende:
Gaat de server nog veranderen of is ie al verandert? Want dan join ik zo even
Nee, maar dat bekent toch niet dat ik die oudjes niet mag joinen?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij loopt toch nog niet met een rollator??![]()
![]()
![]()
nog fijner is dat als je je pc meeneemt om ergens anders ook bf2 te kunnen spelen dat bf2 ook blijft werkenquote:
gegegeeeeeeegoooooooooodverdommequote:
Nu is het wel goed geloof ik, maar jij was echt irritant met je geramquote:
Was niet bewust. Ik vergis me erg vaak in de wendbaarheid van de helisquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
Nu is het wel goed geloof ik, maar jij was echt irritant met je geram
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Hebben jullie al een real-life date gehad? Zoja, hoe ging die?
Oke kijk maar even niet.quote:
Tja onze heli werd niet gebruikt en jullie waren irritant in de heli, dus dat moest stoppen. Met succesquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nu is het wel goed geloof ik, maar jij was echt irritant met je geram
Postman was ook irritant want die heeft mij zo'n 6x gespawnkilled @ TV-Sation @ Sharqi
Op zich is het wel leuk als alle boffers aan 1 kant zitten, maar dan heb je al snel dat de teams niet gelijk zijn.quote:Toen was ik aan het solo heli vliegen, spawnt Jafrax opeens bij me in en duikt recht naar beneden
Was wel leuk, maar ik vind het niet leuk om BoF members die in het andere team zitten te killen, daarom moeten de BoFfers in 1 team!
Dus ik ben nog geen oude lul.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
...
De opkomst qua oude lullen viel erg tegen, alleen dr.bravo was er die nogmaal eigenlijk niet meer speelt, verder natuurlijk Jafar
Maar ik had toch meer verwacht.
Moet ik je toch teleurstellen, je bent stok oud, maar ik bedoelde eigenlijk meer de mensen die je bijna nooit meer ziet en de laatste tijd heb je toch weer redelijk wat gespeeldquote:
Onze liefde, wat doe je.. ??quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet ik je toch teleurstellen, je bent stok oud, maar ik bedoelde eigenlijk meer de mensen die je bijna nooit meer ziet en de laatste tijd heb je toch weer redelijk wat gespeeld
Je reactie is niet helemaal nieuw voor haar, Vrouwen masturberenquote:
Dan sta ik zeker helemaal met een been in het graf als jij jezelf al oud vindt?quote:
Tja heb ik even rondjes Kakland, Dalia plant (voor de oudjes) en Sheaky meegedraaid. IMO niet onverdienstelijk met minimaal een gouden plak er bij, waarbij ik Heer Gans zeker een paar keer zijn ballen heb afgeschoten.quote:
Whehe,quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je reactie is niet helemaal nieuw voor haar, Vrouwen masturberen
Is ook een topic van dezelfde TS.
![]()
Stond een link naar dat ene topic in het topic waar jij je bericht geplaatst had. Omdat ik enigsinds wel nieuwschierig was wat dat andere topic inhield ben ik daar eens gaan kijken en daar stond eenzelfde replyquote:Op maandag 26 maart 2007 08:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe,
Anders ga jij ff een post geschiedenis na..
Daarom lacht ie op de foto nogquote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef staticdata het volgende:
das van vroegah! toen JP nog vrijgezel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |