SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
Nee, video is overlay. Overlay kun je niet cappen met print screen. Veel programma's hebben echter wel een still screenshot functie, o.a. Power DVD.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Gusev het volgende:
ja ik probeerde een screen cap te maken, maar dat lukte niet... blijkbaar... excuus![]()
tis toch gewoon op pauze zetten en dan alt-printscreen?
Mja, voor de verhaallijn zal het allemaal wel okay zijn gezien de trailer, maar qua personages... Toen deze 2 geintroduceerd werden had ik al het gevoel van 'reserve personages' die ze kunnen laten doen wat ze willen en dat lijkt nu wel heel erg te gaan gebeuren. Opeens zijn 2 mensen waar we amper wat van weten of van gezien hebben, Heel Erg Belangrijk? Hmpf.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef Devano het volgende:
Nou ik ben benieuwd, hoor. Nikki en Paolo centric.
Ze krijgen nu toch eerst een flashback episode?!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Jarno het volgende:
Ja nou, ze hoeven niet gelijk dood ofzo, maar een wat meer Lost-like opbouw was leuk geweest, dus eerst een flashback episode, wat meer character development, etc. Nu lijken het twee standby figuren te zijn die voor het gemak geintroduceerd zijn om gaten te kunnen opvullen oid. Maar goed, de aflevering is nog niet geweest dus laten we niet te vroeg oordelen. Misschien valt het allemaal wel mee.
Okay, dan kunnen ze dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze krijgen nu toch eerst een flashback episode?!
Heheheh, ok duidelijke taalquote:
Ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Suerte het volgende:
Zouden we nog wat gaan horen van Michael en Walt??Zou wel willen weten hoe het daar mee is![]()
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tot nu toe zijn bijna alle nieuw karakters bij de losties vermoord dus laten we hopen dat die twee ook snel verdwijnen.
Ik weet niet meer of ik het online las of dat het op de DVD van seizoen twee was, maar:quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ze zouden toch als guest stars terugkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zelfs een keigroot vlot gemaaktquote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!![]()
Mjah, totdat die mensen begon neer te schieten was die best okee...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!![]()
Zelfs dat was tof. Hij conformeerde zich tenminste niet aan al die andere suffe Lostiesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, totdat die mensen begon neer te schieten was die best okee...
Het was tof in de zin dat het schokkend was. Van Michael zelf vond ik het een beetje een domme en deperate actie. Wie zegt dat de Others zijn zoontje zouden laten gaan als die Ben had vrijgelaten?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs dat was tof. Hij conformeerde zich tenminste niet aan al die andere suffe LostiesHij maakte zijn eigen destiny en had daar geen suffe flashback naar zijn papa die hem ooit in de steek liet voor nodig
![]()
Volgensmij was er op het strand een vage verhaallijn over Saywer die ging tafeltennissenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb blijkbaar de vorige aflevering gemist(iemand die t kort kan samenvatten?)
maar deze was zeer boeiend! onderzeeer kaput, dus nu moeten de losties en de others maar vriendjes worden?daar begint t steeds meer op te lijken
Check lostpedia voor hele recapsquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb blijkbaar de vorige aflevering gemist(iemand die t kort kan samenvatten?)
maar deze was zeer boeiend! onderzeeer kaput, dus nu moeten de losties en de others maar vriendjes worden?daar begint t steeds meer op te lijken
Dat was de aflevering daarvoor alweerquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij was er op het strand een vage verhaallijn over Saywer die ging tafeltennissen
Ik kwam ze gister tegen, Hoek van Hollandquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Suerte het volgende:
Zouden we nog wat gaan horen van Michael en Walt??Zou wel willen weten hoe het daar mee is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de aflevering en naar jullie reacties morgen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeiden de makers onder andere dit over de aflevering van vannacht:Hmmm......ben nu wel erg nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de aflevering en naar jullie reacties morgen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Amenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen, first thing in the morning
Kan h'm pas morgenavond kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Ongeveer 2 jaar geleden dat ik voor het laatst zo naar een nieuwe Lost uitkeek
.
ik ook hiet wordt het pas 3/4 uurquote:
Nee hoor, is dinsdag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kan hem om 1 uur kijken dan dat ga ik ook doen ook. Eerst om 9 uur het laatste 3.5 uur durende tentamen (heb 3 tentamens achter elkaar gehad van 3 uur de 4e is 3.5) en dan naar huis en kijken. Ik zet de download 's morgens aan dat weet ik zeker dat hij binnen is wanneer ik thuis kom. En dan nadat ik lost heb gekeken lekker naar southpark kijken.
Donderdad is DE dag van de goede series
Grapjas, 24 wordt langzamerhand echt een persiflage op zichzelf, ik heb zelfs de afgelopen aflevering multi-taskend zitten kijken zonder dat ik iets mistte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk jij wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef SoupNazi het volgende:
Maar hoe kan het nou dat Paulo en Nikki de hatch gewoon open konden maken, maar Locke dynamiet moest gebruiken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |