abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47567299
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk dat je dat niet in spoiler zet
wat, de promo? gezet
pi_47567594
Dit was echt de beste aflevering ooit!!
pi_47567930
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt wel of ze de smaak aardig te pakken hebben, zit een aardige vaart in nu, hoop niet dat dat minder word nu de volgende aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:12:00 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47567975
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef inasras het volgende:
Dit was echt de beste aflevering ooit!!
Nou nou.
2000 light years from home
pi_47568331
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou nou.
Het was iig een hele goeie! Imho de beste van dit seizoen!
pi_47568483
Spoiler over het einde van Lost:
SPOILER
pi_47568490
Met dit soort afleveringen van Lost kan ik de pauze van Heroes wel verdragen :p
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:44:02 #58
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_47568663
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:33 schreef budha het volgende:
Met dit soort afleveringen van Lost kan ik de pauze van Heroes wel verdragen :p
Ik ook gelukkig!
Ik vind Lost de laatste tijd wel echt weer heel erg sterk worden gelukkig !!! Ik vond laatst na die ene aflevering (11 of 12, dat kate en sawyer net terug waren) alles echt inkakken, maar sinds vorige week, en nu al helemaal ben ik super tevreden!

Misschien dat Prison Break halverwege het 3e seizoen ook weer heel erg tof gaat worden
Ik wil een plaatje posten!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 02:08:06 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47569720
Prima aflevering weer en wat kan die Ben goed mind-fucken.
Briljant acteur met die vissenogen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47570109
Jeetje, wéér zo'n gave aflevering .

Ok, het hele idee dat Locke op het eiland wil blijven en daarom de sub opblaast is plausibel, máár John is váák voor iemand karretje gespannen en baalt daar ontzettend hard van. Denk aan de FBI-agent met de wietplantage en z'n vader die hem manipuleert enzo. Locke is ook slim genoeg om te weten dat Alex gelijk heeft en hij voor het karretje van Ben gespannen wordt. Ik kan me dus niet voorstellen dat hij het ook echt gedaan heeft.

Over die promo:
SPOILER
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:42:44 #61
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_47571258
In het vorige topic suggereerde iemand dat de vader van John het rookmonster zou zijn in de gedaante van pa locke, ik verwacht het eigenlijk niet om de volgende redenen:
-Het rookmonster is altijd maar gezien door 1 persoon tegelijk, ook eventueel veranderde gedaante
-Dat zou betekenen dat Ben het rookmonster in bestuur heeft.
-Het rookmonster pas altijd aanwezig in actieve rol, niet zoals hier, passief.
quote:
Waarom stopte benj locke niet? Die zou zijn sub opblazen... Waarom liet ie de bom in Sayid's bag..
Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:
Ben, de baas van de others heeft het vertrouwen van zijn mensen, daarom blijven ze en keren ze zich niet tegen hem, hij heeft altijd gezegd dat mensen kunnen gaan wanneer ze willen. Nu mochten er 2 weg (jack en juliete ), iedereen weet dat. Stel dat hij ze nu niet zou laten vertrekken zou hij zijn mensen tegen zich krijgen.
Hij kon dus niet anders, en toen, zoals hij zei, kwam john uit de jungle die de sub wilde laten exploderen. Hij deed alsof hij wilde dat John het niet deed. Maar deed dat juist om John te pushen. Toen zei Alex nog, pas op hij probeert altijd mensen te manipuleren(ofzoiets)
Daarom denk ik ook dat John de sub niet écht heeft laten exploderen.
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_47571350
Wowie, wat een toffe aflevering. En die promo voor volgende week! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:02:06 #63
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_47571554
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:42 schreef t-x-m het volgende:
In het vorige topic suggereerde iemand dat de vader van John het rookmonster zou zijn in de gedaante van pa locke, ik verwacht het eigenlijk niet om de volgende redenen:
-Het rookmonster is altijd maar gezien door 1 persoon tegelijk, ook eventueel veranderde gedaante
-Dat zou betekenen dat Ben het rookmonster in bestuur heeft.
-Het rookmonster pas altijd aanwezig in actieve rol, niet zoals hier, passief.
[..]

Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:
Ben, de baas van de others heeft het vertrouwen van zijn mensen, daarom blijven ze en keren ze zich niet tegen hem, hij heeft altijd gezegd dat mensen kunnen gaan wanneer ze willen. Nu mochten er 2 weg (jack en juliete ), iedereen weet dat. Stel dat hij ze nu niet zou laten vertrekken zou hij zijn mensen tegen zich krijgen.
Hij kon dus niet anders, en toen, zoals hij zei, kwam john uit de jungle die de sub wilde laten exploderen. Hij deed alsof hij wilde dat John het niet deed. Maar deed dat juist om John te pushen. Toen zei Alex nog, pas op hij probeert altijd mensen te manipuleren(ofzoiets)
Daarom denk ik ook dat John de sub niet écht heeft laten exploderen.
Weet niet of het eerder is gemeld..maar is die "kamer" ook niet de oorzaak van "het paard van kate?" Vader van Jack? De vriend van Hurley?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_47571572
Het shot van Locke toen -ie het hatch ( . ) van die submarine opendeed. Briljante verwijzing naar het eerste hatch, heerlijk dat soort dingen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:08:11 #65
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_47571653
quote:
Weet niet of het eerder is gemeld..maar is die "kamer" ook niet de oorzaak van "het paard van kate?" Vader van Jack? De vriend van Hurley?
Shannon die Walt zag, de broer van Eko.
Maar wat ik al schreef, het rookmonster opereerde altijd alleen, tot een persoon... Er was nooit een directe connectie met de Others
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_47571928
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Het shot van Locke toen -ie het hatch ( . ) van die submarine opendeed. Briljante verwijzing naar het eerste hatch, heerlijk dat soort dingen.
quote:
This is gonna be complicated
Top gun
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:25:40 #67
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_47571954
quote:
Jep precies 'tzelfde idee hier Echt meesterlijk!

Lost
Heroes
Ik wil een plaatje posten!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:26:14 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47571962
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Het was iig een hele goeie! Imho de beste van dit seizoen!
Zou kunnen. Ik doe geen uitspraken als "beste van ...". Het was gewoon een goede .
2000 light years from home
pi_47573089
quote:
Ik moest ook gelijk aan seizoen 1 denken idd toen die zo naar beneden keek
Ik vraag me ook idd af of die sub wel opgeblazen is, zoals gezegt heeft Locke ene hekel aan om voor een karretje gespannen te worden en waarom zou hij nat zijn ?
Die C4 in de controlekamer van de sub lijkt me genoeg om dat ding op te blazen, dan hoef je niet te gaan zwemmen om het eronder te plaatsen ofzo ...
pi_47573236
quote:
En de beginscène is de laatste scène van aflevering 4 van seizoen 1 omgedraaid. Daar dachten we dat Locke kon lopen en werd onthuld dat hij in een rolstoel zat toen hij achter het bureau van de reisleider vandaan kwam, hier leek het alsof Locke al in een rolstoel zat en werd onthuld dat hij gewoon kon lopen toen hij achter het bureau vandaan kwam.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef steeg het volgende:
nieuwe ideeën: is de man from talahassee de echte tom sawyer? Gezien zijn leeftijd en cons en lost' traditie iedereen met elkaar te verbinden!
"Anthony Cooper, Adam Seward" is anagram for "Sawyer, the con man, a poor dad".
pi_47573810
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:08 schreef t-x-m het volgende:

[..]

Shannon die Walt zag, de broer van Eko.
Maar wat ik al schreef, het rookmonster opereerde altijd alleen, tot een persoon... Er was nooit een directe connectie met de Others
Zag Sayid Walt ook niet? Tenminste, dat zei die tegen Shannon.
Amen.
pi_47574193

Ik hou het er maar even op dat het rookmonster niet van gedaanten kan verwisselen, klinkt mij het meest logisch in de oren.
pi_47574832
Maar waar is de zeilboot? Ze hadden het vissersbootje en daar zijn walt en zijn vader mee vertrokken. De zeilboot van desmond hebben ze toen meegenomen, maar die heb ik niets meer over gezien.

Ben nog steeds geschokt over het feit dat jack een halfzus heeft en ook op het eiland is.

Ik vond John geniaal; That's why you are in a wheelchair, and I'm not.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_47577387
SPOILER
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:37:59 #75
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_47577612
Vind toch nog steeds dat Jack veel te blij en tevreden was met the others. Na alles wat ze hem en de losties hebben aangedaan, vind ik hem een beetje te snel verandert. En geloof het hele we laten je gaan met de sub verhaal niet helemaal.

Het zou niet Jack-like zijn om iedereen zomaar achter te laten en alleen zich zelf te redden. Hij zij wel dat hij hulp zou halen, maar we weten allemaal en zelfs Jack dat het eiland toch niet gevonden kan worden. Anders liet Ben ze niet gaan.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')