Wat zijn het ook een klunzen daar, kunnen niet eens een website behoorlijk onderhouden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Er staat een nieuwe bewoner bij http://www.talpa.nl/degoudenkooi/homepage.html
Paardrijden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
Echt niet? Dit staat er bij mij Doekequote:
Ze berijdt het paard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
een hondjequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Er staat een nieuwe bewoner bij http://www.talpa.nl/degoudenkooi/homepage.html
Kloptquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet? Dit staat er bij mij Doeke
Deze week uiteraard weer een nieuw asieldier bij Tijd voor Tien: hond Tysan!
Ze wonen met elkaar in 1 huis, je kunt niet altijd met het spel bezig zijn, soms heb je ook gewoon contact met je medebewoners.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef robert2006 het volgende:
het rare is, en dat is met alle bewoners zo, sommige mensen daar haten elkaar echt, maar als het moet keuvelen ze gewoon ook gezellig met elkaar, knap hoor, zou ik niet kunnen
Dat er een brief komt van Rogier? Of dat zij een brief gaat schrijven aan Rogier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef Clank het volgende:
Wat mag Amanda niet doorvertellen van Eric?? Dat kreeg ik even niet mee.
Het is haar huis en als het je niet bevalt, dan kijk je maar niet, zegt ze net.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Snollie halfnaakt een broodje te eten in de living?![]()
Vroeger hing Natasia er onder tegenwoordig zit ze er op.quote:
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossen)
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Als dat de verhaallijnen zijn waarop geteerd moet worden, zie ik het droevig inquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Day het volgende:
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.
ja dat klopt maar ik dacht dat hij van de dikke mensen fanclub een brief had gekregen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.
Huub voor Natasiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef the_undertaker het volgende:
Voor de goede orde.
Voor wie zijn er (tot nu toe) ontslagronden aangevraagd voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |