WAT!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee toch? Zo iets zou ik nooit durven OPperen![]()
waarom ??quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
* Leandra ligt inmiddels al 5 COSsen in een deuk![]()
VERTEL ik ben net blont gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
Omfg, dit is geniaal...
NIEMAND heeft het door!
Ik ben hier serieus trots opquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hintje: lees de OP eens... van de laatste 5 COSsen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hintje: lees de OP eens... van de laatste 5 COSsen![]()
Oeps, sorry... zo snel mogelijk voorzien van kwaliteitspostsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Volbaggeren!?
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, sorry... zo snel mogelijk voorzien van kwaliteitsposts![]()
Hehehe...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dank!Anders kon ik niet slapen voordat ik er achter was.
![]()
Hehe hij is wel leuk trouwens.![]()
Ik ga alleen over de kwantiteit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, sorry... zo snel mogelijk voorzien van kwaliteitsposts![]()
Alsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dank!Anders kon ik niet slapen voordat ik er achter was.
![]()
Hehe hij is wel leuk trouwens.![]()
Ik lees em weleens terugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
snel die zooi vol baggeren leest niemand het meer. Er is toch geen gek die de SC gaat teruglezen.
Mijn toetsenbord heeft zoveel toetsen, ik word er wild van en wil alle mogelijk heden graag met jullie delen.quote:
Technisch gezien is het al morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft zoveel toetsen, ik word er wild van en wil alle mogelijk heden graag met jullie delen.
Daar gaan we met de eerste toets:
111111111111111111111111111111111111111111111.
Gaaf he???? Morgen de volgende toets!![]()
(sorry)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
Is hier iemand aan t baggeren??
Hmm, even zien...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
Maarre..... wie gaat de volgende COS openen dan? want er ontbreekt wel een stukje in deze COS
Ik pas ik heb er al een geopend vandaag, ownee het was gisteren, maar heeft me zoveel hersenbrekers gekost dat ik het ff niet meer doe.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Eric hebben gesproken over de ontslagronde...
Brian, Jaap en Natasia praten vooral over Huub
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten of met Leandra wil sjansen doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (Slow Chat topic)[url]http://forum.fok.nl/topic/998702[/url]
ok ik heb ut, sorry net me haar geverfd en ik denk dat de waterstof naar me hersens is gezakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Het gedeelte wat in mijn post vet cursief is mist...
Ik begrijp het, ik heb ook wel eens een waterstofperoxide dagje, maar het is idd erger net nadat het geblondeerd is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
ok ik heb ut, sorry net me haar geverfd en ik denk dat de waterstof naar me hersens is gezakt.![]()
Hij staat al klaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
NOg 14 Ian, ik zou hem vast maken.
Idd, enter m maar vast, dat kan wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
NOg 14 Ian, ik zou hem vast maken.
Ik heb nog een kleine aanpassing gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij moet ie zo worden:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten of met Leandra wil sjansen doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (SlowChat)-topic: [SC # 18] Koekie erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |