quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er naar uit dat iedereen afhaakt, hier en bij de COS, dan ga ik ook maar![]()
*echo echo*quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*echo echo*![]()
(of zijn we nu offtopic?)
Oh ja..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe kan je nou offtopic zijn in SC!?
VERTELquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
KutCOS...![]()
*Ian_Nick moet even wat frustratie kwijt*
Geen Natasia tactics voor jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja kids naar hun nest. Ik weer achter PC
Neeeeeeeeee, ik zou ze niet kunnen missen. Alhoewel ze soms wel achter ut behang mogen hoor.quote:
Bij grof structuur behang zie je dat toch niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, ik zou ze niet kunnen missen. Alhoewel ze soms wel achter ut behang mogen hoor.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bij grof structuur behang zie je dat toch niet.![]()
Kwaliteit is zo 2003.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
In de SC doet dan ook iedereen zijn best om van iedere post een "kwaliteitspost" te maken
Pfff zou er geen kapper zijn trouwens die dat haar van brian wilknippen ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een gelul weer die stemming...
Mijn gemiddelde SC post heeft meer inhoud...
Touchee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echte kwaliteit heeft dan ook een levensduur die zo'n termijn makkelijk aankan![]()
ja he gesellug hequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hé lekker, wat is die SC toch een ontzettend gesselluge plek vergeleken met die COS![]()
En veel te onaardig in de COSquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:23 schreef Dutchguy het volgende:
In de COS gebeurt volgens mij ook niet veel. Ze zijn veel te lief voor elkaar in dat huis.
Ik ben lieverderderderderquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En veel te onaardig in de COS![]()
Ik ben veel te lief voor dit soort ongein!
Is er weer ruzie uitgebroken in de COS?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En veel te onaardig in de COS![]()
Ik ben veel te lief voor dit soort ongein!
Het gaat de hele dag over dat Lieke mens en Huub, dus das niet leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is er weer ruzie uitgebroken in de COS?![]()
Ik vind de sfeer de laatste tijd pauper, al dat gezeik over eventuele persoonlijke aanvallen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is er weer ruzie uitgebroken in de COS?![]()
Hippies zijn fijne mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer de laatste tijd pauper, al dat gezeik over eventuele persoonlijke aanvallen...
Maar ik ben vandaag in hippie modus...
Bloempjes, vlindertjes en lieve liedjes enzo...
Dus het kan bestweleens aan mij liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind jij lieve liedjes enzo ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer de laatste tijd pauper, al dat gezeik over eventuele persoonlijke aanvallen...
Maar ik ben vandaag in hippie modus...
Bloempjes, vlindertjes en lieve liedjes enzo...
Dus het kan bestweleens aan mij liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet, mijn bestequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hippies zijn fijne mensen.![]()
En 't is lente!!!![]()
Ik wil ook sneeuw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier niet, mijn beste
20 cm sneeuw en het is as we speak meer aan het worden![]()
Maar mijn meisje komt morgen langs, dus Ian_Nick is niet sjaggo te krijgen![]()
waar is hier ????quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier niet, mijn beste
20 cm sneeuw en het is as we speak meer aan het worden![]()
Maar mijn meisje komt morgen langs, dus Ian_Nick is niet sjaggo te krijgen![]()
Mooi!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanmiddag uit mijn raam:
[afbeelding]
Woon, werk of ben je op vakantie daar ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Braunlage, Harz Gebergte Duitsland
Alledrie tegelijk momenteelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Woon, werk of ben je op vakantie daar ???![]()
Tijd voor een nieuwe bewoner!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag over dat Lieke mens en Huub, dus das niet leuk.![]()
Tis belachelijk, vorige week zat ik hier op het terras met me laptopje te fokken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi!Hier alleen maar dun laagje gehad ergens vorig jaar. Verder waterkoud hier.
Kerst valt vroeg dit jaar!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tis belachelijk, vorige week zat ik hier op het terras met me laptopje te fokken...
Zonnebril op en alleen maar mijn ijshockey shirt en een spijkerbroek aan...
En nu is het weer kerst hier![]()
Waarom?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
* Leandra ligt inmiddels al 5 COSsen in een deuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |