Mwah, je kunt het wel hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, het moet maar...
Als ik ingesneeuwd raak onderweg gaat mijn postgemiddelde wel drastisch omlaag!
haHA!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je kunt het wel hebben![]()
Tot strax![]()
![]()
Yup, overleefd en welquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
Aan de COS te zien heb je het boodschappenritje overleefd
Welcome Back
Sssst! Je belemmert het collectieve bewustzijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ja dat is wel de gebruikelijke volgorde, overigens werden de meeste heersers pas gek toen ze al een redelijke machtsbasis hadden, dus wellicht maak je daar net een denkfoutje
Als je nou gewoon lief blijft zal ik bij mijn volgende abduction aan Heer Xenu vragen of jij koffiedame mag wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Dat is juist het grootste gevaar met heersers... het collectieve "bewustzijn" en vooral het wegebben daarvan...
Sorry dat is offtopicquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef Soury het volgende:
Heeft Henk Pietersen al gebeld ?
Daar durfde ik dat nou juist niet. Pestkop Ik ga HENK bellenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sorry dat is offtopicVraag het eens in de COS
Hej Ian_Nickquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar durfde ik dat nou juist niet. Pestkop Ik ga HENK bellen![]()
Ik vind het fijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Ian_Nick
SC gaat de laatste dagen een stuk sneller
Jammer ... Dank jequote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit, nee heeft niet meer gebeld
Zeker, alleen wordt er soms teveel geneuzeld zoals over Lieke e.d. (vooral vandaag overdag) dus daar kan dan beter een apart topic over gemaakt worden imho om de leesbaarheid te behoudenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het fijn![]()
De COS was goed leesbaar gisteren![]()
Uiteraard, maar die houd je altijd, toch zie ik dat er dikwijls wél op gereageerd wordt en dat moeten mensen dus niet doenquote:Natuurlijk zijn er nogsteeds bepaalde userts die in de negeermodus moeten blijven, maar ik heb me weer goed vermaakt![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, alleen wordt er soms teveel geneuzeld zoals over Lieke e.d. (vooral vandaag overdag) dus daar kan dan beter een apart topic over gemaakt worden imho om de leesbaarheid te behouden
[..]
Uiteraard, maar die houd je altijd, toch zie ik dat er dikwijls wél op gereageerd wordt en dat moeten mensen dus niet doenDa's alleen maar voer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |