Zal ook hier een vechtpartij zijn geweest?quote:10:24:14 22-03-07 28 G AMBU LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : MKA AMSTERDAM J V GALENSTRAAT 31 MARCANTICOLLEGE STEEKVERWONDING RUG CITO 3J22
703221024140120988 HELI 0120988 RAVAA Amsterdam ( Trauma Heli Lifeliner 1 )
Bronquote:Gewonde bij steekpartij Amsterdamse school
Uitgegeven: 22 maart 2007 10:57
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 11:05
AMSTERDAM - Een nog onbekend persoon is donderdagochtend gewond geraakt bij een steekpartij bij het Amsterdamse Marcanti College in de Jan van Galenstraat. Het slachtoffer is volgens de politie gewond geraakt aan zijn rug.
Vermoedelijk zijn de dader en het slachtoffer bekenden van elkaar. De politie kon nog niet zeggen of het om leerlingen van de vmbo-school gaat.
Rotterdam
Eerder deze week vond ook op een Rotterdamse school een steekpartij plaats. Daarbij raakte een jongen gewond. De politie hield in totaal elf minderjarige mensen aan.
ben ik blij dat ik op stage zit en niet op schoolquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
Is het nationale steekpartij op scholen week ofzo?
gek he !quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef Jerruh het volgende:
whehehe nog geen nationaliteit bekend en de dubbele paspoorten zijn weer an de orde!
't Lijkt er wel op http://wos.nl/index.php?option=readArticle&id=21718quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
Dat hoorde ik gisteren al..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:05 schreef buachaille het volgende:
[..]
't Lijkt er wel op http://wos.nl/index.php?option=readArticle&id=21718
Daar hoeft het geen lente voor te zijn, zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef milagro het volgende:
en nog 1 op het ROC in Oss
het is lente dan steekt er van alles de kop op, leuters,
ja, maar het liep metrum technisch lekker, vandaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen lente voor te zijn, zou jij toch moeten weten.
Bron of link ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef milagro het volgende:
en nog 1 op het ROC in Oss
het is lente dan steekt er van alles de kop op, lammetjes , bloemen, liefde, leuters, messen
Staat 50% vd pubers ineens buiten. Nee dat moeten we hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Alle vmbo-scholen sluiten.
Deze post nomineer ik voor de domste-post-van-de-week-trofeequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef OldJeller het volgende:
Altijd het ROC, waarom bestaat uberhaupt zo'n nutteloos instituut, om die kinders van de straat te houden?
In Naaldwijk was het geen ROC, was een HAVO/VWOquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef OldJeller het volgende:
Altijd het ROC, waarom bestaat uberhaupt zo'n nutteloos instituut, om die kinders van de straat te houden?
Na de Sneekweek, nu ook de Steekweekquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
We mogen weer met onze handen etenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef Pulu het volgende:
alle messen het land uit
Ik ben ergens wel erg blij dat ik mijn schoolloopbaan al een tijdje achter me heb liggen. In mijn tijd werden toch vooral nog vuisten gebruikt om ruzies uit te vechten. Het nieuws geeft natuurlijk een sterk vertekend beeld van de werkelijkheid, maar de stelling dat er meer agressie onder de jeugd is die bovendien radicaler tot uiting komt, lijkt me wel houdbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Een uit de hand gelopen spelletje.
Inderdaad. Lekker zo doorgaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
Marokkanen die elkaar overhoop steken. Who cares.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
Ik. Maar ik heb dan tenminste nog wel een beetje gevoel in mijn mik zitten. Niet iedereen is zo'n gevoelloze *** als jij geworden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
Wtf, steken we elkaar aan ofzo?quote:Steekpartij op ROC de Leijgraaf
OSS - Bij een steekpartij op ROC de Leijgraaf in Oss is donderdagochtend rond 11.00 uur een 18-jarige Ossenaar neergestoken. De politie heeft volgens een politiewoordvoerster een 16-jarige plaatsgenoot aangehouden, die ervan wordt verdacht het slachtoffer te hebben neergestoken. Het slachtoffer is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. De politie verricht momenteel technisch onderzoek op de school naar de precieze toedracht van de steekpartij. (later meer)
http://www.kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={D083018C-AD9D-4786-B2E2-2688901D3ADA}&stijl=2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |