heb jij op je stageplek een wietplantage aangelegd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Qunix het volgende:
Vandaag was het echt triest..........
[..]
Dus.
uhuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo
Zooo, mijn dag was lang en saai!
Hoe is het jullie vergaan, beetje teveel om terug te lezen![]()
Maar idd beter lezen Roy en Gijs!
Mlorgen weer stageVolgens mij ben ik de enige (of misschien met Lienelien) die er echt naar uitkijkt om naar stage te gaan!
Oh, ik juist wel. Vind het een erg leuke stage.. Komt misschien ook omdat ik hun allereerste stagiair ben en ze het daardoor zelf ook leuk vinden om mij veel te leren en bij te brengenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh![]()
Al heb ik af en toe ook geen zin
achja, er zijn toch ook vast wel dagen dat je liever thuis had gezeten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh, ik juist wel. Vind het een erg leuke stage.. Komt misschien ook omdat ik hun allereerste stagiair ben en ze het daardoor zelf ook leuk vinden om mij veel te leren en bij te brengenDaarnaast is het gewoon een mooi bedrijf.
Tuurlijk haha. Maar dat zul je later met je werk ook hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
achja, er zijn toch ook vast wel dagen dat je liever thuis had gezeten?
ik gok op een verhoging van 1000%quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk haha. Maar dat zul je later met je werk ook hebbenAlleen krijg je er dan beter voor betaald (hoop je
)
Beterschap dan maar!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Goover het volgende:
Daar ben ik ook weer even, vandaag was ik ziek... dus ook niet op stage.
Straks mijn bed weer in..
awww, beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Goover het volgende:
Daar ben ik ook weer even, vandaag was ik ziek... dus ook niet op stage.
Straks mijn bed weer in..
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo
Zooo, mijn dag was lang en saai!
Hoe is het jullie vergaan, beetje teveel om terug te lezen![]()
Maar idd beter lezen Roy en Gijs!
Mlorgen weer stageVolgens mij ben ik de enige (of misschien met Lienelien) die er echt naar uitkijkt om naar stage te gaan!
Hej, jij hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Moguuh.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Gisteravond nieuw bed gehaald, vandaag verslapen..
Goedemorgen !
Dan heb je m iig goed ingewijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Hehe, direct lekker ingeslapen dus..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Als Herman dat had gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, direct lekker ingeslapen dus..Ik had me vanochtend ook al verslapen
N
Pa maakte me wakker om 7.50, of ik niet weg moest...euh JA! Normaal sta ik om 7 uur op. ff snel onder de douche gesprongen en met de auto rijbewijsinvorderende snelheden gereden, was ik om 8.17 uur binnen, 2 minuten te laat
![]()
En toen moest ik 20 minuten wachten voordat m'n op laptop was gestart
Bijna vergeten; Goeiemogguh!
M'n directe collega komt altijd pas om 8.45 binnen, dus ik was nog prima op tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je reputatie weer prima waargemaakt Cuckoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |