Eet zequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ben jij er ook nog, druk bezig ofzo?
ik ga nu eten, tot straks
En ook niet voor het eerst dat dat gebeurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check de op van dat topic, draak
Edit: dit is niet goed joh, post bijna precies t zelfde als Damzkieee. Wisten niet van elkaar dat we het posten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb me hier toch opeens een eenzaamheidsdip, niet te zuinig!
Wil iemand vriendjes zijn?
Zoals Eros Ramazotti al zingt: Musiceeeeeeeequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
MuziekA helpt
Ik heb ook wel aardige collega's, op 1 na. Kan hem met de neus aanwijzenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Kutcollega's ja?
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoals Eros Ramazotti al zingt: Musiceeeeeeee![]()
*mooi liedje btw![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel aardige collega's, op 1 na. Kan hem met de neus aanwijzen..
Ga eerst zelf maandag maar Spaans halen joh keuteldeuker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??![]()
Ja, ik moest ff de mierenneuker uithangen![]()
En een Zweed kan het weten!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??![]()
Ja, ik moest ff de mierenneuker uithangen![]()
pff. succes dan maar. Misschien een paar goeie pr0nsites nodig?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef MichielPH het volgende:
Jep.. Heb me eerst ook afgevraagd of nou zo suf was. Er kwam echter vandaag een ontzettend nerdy oud-stagiair langs en in het half uurtje van de lunchpauze viel het gesprek om de minuut stil, er komt geen enkele leuke reactie uit. Alleen 'hmm' en 'ok'.
Ik ga er ook zo ontzettend traag van werken.
Nou, ik word tenminste niet gecontroleerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
pff. succes dan maar. Misschien een paar goeie pr0nsites nodig?
Deze Zweed is van alle markten thuis! Behalve van de Spaanse....quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En een Zweed kan het weten!!!!!![]()
En van de Zweedsequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Deze Zweed is van alle markten thuis! Behalve van de Spaanse....![]()
Cuckoo kijkt uit raam: Tijd vliegt hier ook voorbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:05 schreef Sok41 het volgende:
3 uur nog, gaat rapido met de drukte hier
Plan van aanpakquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Cuckoo kijkt uit raam: Tijd vliegt hier ook voorbijTe flauw voor woorden, maargoed. Heb vandaag al 5 A4'tjes volgetypt als plan van aanpak.
Toppunt van effectiviteit!
![]()
Ach, het gaat om kwaliteit he, niet om kwantiteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Plan van aanpak
Anders loop je effe 6 weken achter![]()
Dan ben je mooi te laat voor de uitreiking op 12 juliquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, het gaat om kwaliteit he, niet om kwantiteit.En ik ben heus wel klaar hoor voor september
![]()
Gaat t niet om, als we het papiertje maar hebben voor septemberquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan ben je mooi te laat voor de uitreiking op 12 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |