quote:Barcelona heeft interesse in Huntelaar
Eerder werd al bekend dat Juventus, Internazionale en Manchester United interesse hebben in Ajax-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Bij dit rijtje lijkt nu ook FC Barcelona te zijn aangeschoven. De Catalanen zijn al langer op zoek naar een nieuwe aanvaller, nu heeft de ploeg van trainer Frank Rijkaard zijn zinnen gezet op The Hunter.
Huntelaar is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax, in 43 wedstrijden wist hij 33 maal het net te vinden. Naast Huntelaar zou Barcelona ook interesse hebben om zijn collega bij Ajax, Wesley Sneijder, in te lijven.
Niet echt, nee. Ben ik niet met je eens, veel media zetten sowieso bijnamen (denk bijvoorbeeld aan The Bhoys) cursief en dat ik dat ook met gebruikersnamen doe, ligt in het verlengde daarvan. Daarbij zet ik vaak dingen cursief die andere "tussen aanhalingstekens" zetten, misschien niet helemaal correct, maar echt storend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, maar het staat echt te debiel voor woorden.
Dit past in het rijtje "zowiezo" en "ik wordt".
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Ordinair het volgende:
Ga maar naar het Centrale Taaltopic ofzo, hier gaarne over AJAX praten..
En terecht!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef Pritt het volgende:
Ik ben het trouwens volledig eens met HW.
tja wie anders op dit moment?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |