De tering, wat ben jij dom!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net alsof ie 10 jaar oud is geworden
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.quote:
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..quote:
quote:Gelijkspel Jong Ajax tegen Jong PSV
Jong Ajax heeft donderdagavond in Eindhoven met 0-0 gelijkgespeeld tegen Jong PSV. Bij Jong Ajax deden Gentenaar, Lindenbergh en Mitea mee, bij Jong PSV Lamey, Feher en Moens. Jong Ajax blijft op de derde plaats in de beloftencompetitie achter Jong Heerenveen en Jong FC Utrecht.
agreequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..
Alle krantenartikelen van de week na Beverwijk heb ik bewaard, dus dit hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, meneer Picornie. Natuurlijk een laffe daad en vreselijk enzo, maar hij gaat er wel zelf naar toe. Verder ken ik hem niet, alleen van wat verhalen, maar hij zal vast veel meer voor Ajax betekend hebben dan ik ooit zal doen, maar ik ga er geen krant voor kopen.
Niet een verjaardag, maar als iemand dat plaatje later ziet en er verder niets vanaf weet, kan iemand denken dat die persoon momenteel 10 jaar terug geboren werd en vandaag stierf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.
?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Panick het volgende:
Serieus, mensen zoals jij ontkrachten het gebruik van cursief echt enorm..
Google eens wanneer het normaal is iets cursief te plaatsen..
Laat ze lullen joh...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:05 schreef Sethje het volgende:
en het jaarlijkse ajax hooligan afzeikuurtje is weer van start gegaan. Twi waar blijf je ?
5e pagina linkerkantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Definieer hooligan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, alle hooligans mogen [...]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maarquote:
Kan me een reportage van netwerk herinneren en daar was iedereen een hooligan die feyenoord welkom heette zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |