Omdat we nu eindelijk laten zien dat we kunnen voetballen. Dat schept vertrouwen in de toekomst als deze selectie in stand blijft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
Prachtig trouwens, hoe positief iedereen is over Ajax.
Anders nemen we gewoon weer de taxi.quote:
Had ik nou maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef plae het volgende:
Ik was er tot gisteren van overtuigd dat we zondag gewoon moesten. Heracles thuis![]()
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoeldequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef plae het volgende:
[..]
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoelde![]()
Flink stappen? Zónder alcohol?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zaterdag flink stappen, maar ik zit telkens te denken: moet wel fit blijven voor Heracles-thuis en dan bedenk ik me ineens, oh ja, volgende week pas. Echt irritant.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:35 schreef Houniet het volgende:
morgen trouwens die advertentie in de krant voor Carlos
als dit serieus bedoelt is:quote:
Hij werd Carlos genoemd door vriend en vijand.quote:
dit meen je toch niequote:
Overal worden dus accounts van jou verwijderd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef plae het volgende:
ben benieuwd wat er dezer dagen op casual staat. lees account daar is helaas niet meer.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef denthemen het volgende:
Italiaanse krant weet te melden dat de wedstrijd psv-Ajax overgespeelt moet worden omdat Braamhaar omgekocht zou zijn: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?extra=true&idCategory=5687&idContent=2120131&serie=
Is overigens totáál niet serieus te nemen
dan kunnen die pisvee'rs vast oefenen voor de playoffsquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Prima, maken we er 0-6 van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |