Boeiend is toch relaxter dan combiquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, naar waalwijk. Als er ergens niets te beleven is is het daar wel.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
True.FCU uit erbij.
[..]
I knowMAar ik ben geen modje.
Ja het zijn niet de boeiendste wedstrijdenmaar hebben we toch weer een gezellige middag zonder verplichtingen, en aangezien we kampioen gaan worden maak ik ze graag mee die laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou ik heb waalwijk wel weer gezien voor dit seizoen.
Mag ik jouw glazen bol lenen? Ik wil de toto wel eens een keer goed hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef qawl het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen, jammer
zo gewoon is dat nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef qawl het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen, jammer
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:44 schreef plae het volgende:
Zeg nou gewoon dat je er kruipend heen kan, dan begrijpen we allemaal dat je naar Waalwijk wil![]()
Omdat we nu eindelijk laten zien dat we kunnen voetballen. Dat schept vertrouwen in de toekomst als deze selectie in stand blijft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
Prachtig trouwens, hoe positief iedereen is over Ajax.
Anders nemen we gewoon weer de taxi.quote:
Had ik nou maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef plae het volgende:
Ik was er tot gisteren van overtuigd dat we zondag gewoon moesten. Heracles thuis![]()
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoeldequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef plae het volgende:
[..]
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoelde![]()
Flink stappen? Zónder alcohol?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zaterdag flink stappen, maar ik zit telkens te denken: moet wel fit blijven voor Heracles-thuis en dan bedenk ik me ineens, oh ja, volgende week pas. Echt irritant.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:35 schreef Houniet het volgende:
morgen trouwens die advertentie in de krant voor Carlos
als dit serieus bedoelt is:quote:
Hij werd Carlos genoemd door vriend en vijand.quote:
dit meen je toch niequote:
Overal worden dus accounts van jou verwijderd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef plae het volgende:
ben benieuwd wat er dezer dagen op casual staat. lees account daar is helaas niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |