wat wil je zien dan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
zo hebben we er tenminste 1 plaatje in![]()
maar serieusik wil iets zien
![]()
Ik moet nog n paar keer oefenen denk ik, maar hij is te doen.quote:
Simon & Garfungeld....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het liefst zou ik contra bass willen spelen, zo'n grappig instrument vind ik dat
Ik vond net hier een cd van: luisterde ik vroeger echt apeveel:
http://youtube.com/watch?v=OtT7Og2LBbE
weet nietquote:
garfunkelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Simon & Garfungeld.......maar Simon alleen....
![]()
Ik kijk ff in mn broekszakquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ken ik niet......linkje...?....
![]()
bij deze dan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog n paar keer oefenen denk ik, maar hij is te doen.
Heeft iemand Pearl Jam al genoemd? Ik ben al aardig los op de solo van Black (PinkPop 1993)
is goed kijk jij ff in je broekszak.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk ff in mn broekszak![]()
Google misschien?
Ik zag ze in t Gelredome als voorprogramma van PJ. Stevige blues-space-rock
Ach d'r komt zo veel, iedereen kan zich daar 25uur per dag vermaken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
komt er ws één band die ik goed vind en dan loop ik me voor de rest te vervelen...![]()
o ja, slapen is het drassige gras modder![]()
Preciesquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach d'r komt zo veel, iedereen kan zich daar 25uur per dag vermaken.
En kamperen is best leuk voor 4 dagen per jaar!
klinkt erg goed....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand al een nummertje van Wolfmother?
quote:
Hier half..quote:
Grondige hekel aan kamperen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PreciesZelfs diegenen die een grondige hekel hebben aan kamperen.
Ga je ook naar Groezrock cross?
klinkt lekker...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=fkSXgqtNH9s topnummer dit.
Alleen vind ik 'm op CD beter dan live
Begin weer meer trek te krijgen in dit voer
Nog een half uurtje en dan heb ik alle cd's van hun weer binnen
Nope, veel werken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PreciesZelfs diegenen die een grondige hekel hebben aan kamperen.
Ga je ook naar Groezrock cross?
ik ga ook nooit meer kamperen.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Grondige hekel aan kamperen...![]()
Heb één keer gekampeerd... 1 week in Zuid Frankrijk.. geen regen, widn of kou gehad, maar wat een drama, wat een "bagger"zooi....![]()
![]()
![]()
Wist je dat ze op lowlands een koffie wekker hebben? Dan koop je een pakket van DE met een petje shirt en 3 bonnen. Elke morgen lopen er dan van die koffie mannetjes rond met een tank koffie in een rugzak, als je dan je tent uit strompelt roep je zo'n mannetje naar je toe en krijg je koffie!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga ook nooit meer kamperen.....![]()
ach ja..zeg nooit nooit....![]()
veel plezier.....en doe hem de groeten.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
Kamperen roeleert de pan uit joh
Vrolijke_Frits staat hier in ene voor de deur.
Ben effe een bakkie doen, tot zo
(deel 24 denk)
euhhhhh ja...zo maak je het weer aantrekelijk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wist je dat ze op lowlands een koffie wekker hebben? Dan koop je een pakket van DE met een petje shirt en 3 bonnen. Elke morgen lopen er dan van die koffie mannetjes rond met een tank koffie in een rugzak, als je dan je tent uit strompelt roep je zo'n mannetje naar je toe en krijg je koffie!!
Hahah ja ik draag dat groene petje nog wel eensquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
MAAR IK BEN WEL WAKKER
staat er op dat shirt toch
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
*opent ouwe doos*
Ik vind soundgarden en Alice in Chains ook leuk.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wist je dat ze op lowlands een koffie wekker hebben? Dan koop je een pakket van DE met een petje shirt en 3 bonnen. Elke morgen lopen er dan van die koffie mannetjes rond met een tank koffie in een rugzak, als je dan je tent uit strompelt roep je zo'n mannetje naar je toe en krijg je koffie!!
heb net een nieuw t-shirt binnen..."DUH...." staat erop...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
MAAR IK BEN WEL WAKKER
staat er op dat shirt toch
ach praten over muziek gaat bij mij nooit vervelen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zo komen we eindelijk weer on-topic!
![]()
![]()
Gooi eens een foto van jou online, ik ben benieuwd hoe jij er uit ziet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach praten over muziek gaat bij mij nooit vervelen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |