goed, ben nu weer ffkes aant lurken op fokquote:
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:04 schreef menmul het volgende:
wat is tvp?????
Opschieten met die verbouwing en die kever fotogeniek makenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staan
heel mooi project!
Mijn vriend heeft in 5 jaar tijd een Corvette Stingray 1975 helemaal gerestaureerd helaas niet meer in ons bezit maar we mogen er wel nog altijd gebruik van maken als we dat willen en nu hebben we een Kevertje uit 85 die we liefdevol restaureren gaat alleen errrrrrrrrg langzaam i.v.m. verbouwing
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Boswachter het volgende:
tof ding, alleen wel jammer dat het een automaat is.
Het verschil tussen automaat en schakel is niet alleen cruise en race, imo. Met schakel ben je gewoon meer betrokken bij de rij-ervaring. dus ook een stuk cruisen kan zo veel plezanter zijn als je van auto's houdt. Ikzelf geniet van het schakelen (als ik me er bewust van ben).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Amerikanen horen in mijn ogen per definitie automaten te zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef WhiteAssNigga het volgende:
TVP, dit wil ik echt wel volgen, ben zelf ook helemaal gek van amerikaanse auto's. Zou alleen willen dat ik ook het geld had om het te betalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |