abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 11:36:48 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48626762
Heel veel succes met de afhandeling. Ben zelf ook door een hel gegaan. Financiering kwam niet rond omdat ik een A-notering zou hebben (wat later niet waar bleek te zijn - persoonsverwisseing bij het BKR). Is allemaal goed gekomen, maar ik ben 10 jaar ouder geworden erdoor. Ik weet wat je doormaakt. Sterkte!
  maandag 23 april 2007 @ 17:09:15 #102
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_48638601
Afspraak van vanavond verschoven naar morgen, offerte nog niet binnen... Wel van de notaris de ontwerp akte van levering ontvangen en de bevestiging dat we a.s. dinsdag 1 mei in de middag een afspraak hebben. Hij zal zelf beoordelen of de afspraak door gaat, afhankelijk van wanneer hij de benodigde stukken ontvangt.
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
  maandag 23 april 2007 @ 17:57:15 #103
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48640166
Ik moet zelf 15 mei naar de notaris, en moet allerlei zaken regelen mbt. verhuizing, eigen geld bij elkaar schooien , huur opzeggen enz. enz. Maar als ik dit topic lees heb ik het maar gemakkelijk.
Wat een gesodemieter! Succes!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_48685606
vandaag bij de notaris geweest. Alles is nu rond, toch nog wat problemen met een betaling van de verkopers die niet binnen was maar alles is goed gekomen en vanmiddag dan eindelijk onze sleutel gehad.
Na al dat gelul van vanmiddag begrijp ik je prima TS. Succes.... ik houdt het hier in de gaten
  woensdag 25 april 2007 @ 12:07:34 #105
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_48700135
Gisteravond na 10x bellen eindelijk de offerte binnen gekregen en getekend. Het was gewoon pure onwil aangezien men toegaf dat men de offerte niet wilde uitgeven met de eerder beloofde rente. Toen mijn TP vertelde dat dit al eerder was besproken en dat er toen al toezeggingen zijn gedaan, gaf de beoordelaar het op en heeft hij de boel doorgefaxt. Ik ben dus gisteravond naar mijn TP geweest om de boel te tekenen en door te nemen. Alles leek in orde behalve het feit dat men een getekende bevestiging wilde hebben van mijn loonsverhoging en dat ik de mogelijkheid om rood te kunnen staan op mijn betaalrekening op zou heffen. Vanochtend dus naar mijn eigen bank om het krediet mogelijkheid op mijn betaalrekening stop te zetten inclusief getekend bewijs van stopzetting. Nu nog bezig om een verklaring van mijn leidinggevende te krijgen waarin ze de loonsverhoging bevestigd. Aangezien ze me al super geholpen heeft verwacht ik daarin geen problemen.

Als dat allemaal bij mijn TP binnen is wordt de boel weer verstuurd naar de ING en zal het morgen bekeken worden. Men hoopt vrijdag de stukken bij de notaris te hebben, alleen de betaling zal niet meer op tijd lukken. Als men geen rare dingen meer tegen komt hebben ze toegezegd dat het 1 mei niet zal lukken maar in ieder geval wel in de loop van volgende week. Aangezien ik niets meer doe met toezeggingen ben ik nog nergens zeker van maar het lijkt stukje bij beetje naar het einde toe te lopen. Ik hoop vrijdag in ieder geval de bevestiging van ING te krijgen dat ze me de hypotheek definitief willen verlenen.

Gisteren de notaris op de hoogte gesteld dat 1 mei niet gaat lukken, die deed daar verder niet moeilijk over. Hij maakt straks een nieuwe afspraak als hij alle stukken binnen heeft. Mijn TP heeft de makelaar van de verkopende partij op de hoogte gesteld.
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
  woensdag 25 april 2007 @ 12:35:51 #106
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48701145
Ze kunnen je toch pas in gebreke stellen als de officiele opleverdatum verstreken is. Daarna heb je nog 8 werkdagen (meen ik) om het op te lossen. Dus je gaat het wel halen normaal gezien.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48718773
Hopelijk komt het nu echt snel rond, zonder nieuwe opstakels. Succes!!
pi_48736629
Jezus, ik hoop dat het huis het waard is
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:59:06 #109
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_48788874
Dames en heren...

Ik moest er nog even voor naar mijn TP vandaag om ergens een handtekening te zetten maar vanmiddag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje... De hypotheek is rond en de bank heeft de papieren naar de notaris gefaxt. Ik heb zojuist de depot storting gedaan en het benodigde bedrag naar de notaris overgemaakt en waarschijnlijk vindt volgende week donderdag de passering van de akte plaats!

Bij deze allemaal bedankt voor jullie steun en reacties
Ik laat natuurlijk nog even weten wanneer ik de sleutel echt heb mogen ontvangen.

Na een korte periode van bezinning zal ik hier mijn ervaringen posten over het vervolg... Aansprakelijkstelling De Hypotheker

En nu... een fles wijn
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:00:21 #110
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_48788945
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef TheFrankey het volgende:
vandaag bij de notaris geweest. Alles is nu rond, toch nog wat problemen met een betaling van de verkopers die niet binnen was maar alles is goed gekomen en vanmiddag dan eindelijk onze sleutel gehad.
Na al dat gelul van vanmiddag begrijp ik je prima TS. Succes.... ik houdt het hier in de gaten
En jou moest ik nog even feliciteren

Gefeliciteerd
pi_48790405
Jeetje, ik heb dit topic van voor tot achter en weer terug doorgelezen... wat een ellende zeg!!! Zelf ben ik op dit moment ook bezig met een hypotheekaanvraag en dat verloopt ook niet echt soepeltjes.... maar gelukkig is het nog niet zo erg!
Heel veel plezier met je nieuwe huis, en nog meer succes met het aansprakelijk stellen van De Hypotheker, al zou het alleen al zijn om de slapeloze nachten te vergoeden.
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:40:49 #112
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48790450
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef tHaBuZ het volgende:
...

En nu... een fles wijn
ééntje maar!?
pi_48792807
Kijk, da's goed nieuws :j
Die fles wijn heb je zeker wel verdiend, van harte gefeliciteerd!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:47:08 #114
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_48881252
quote:
Dames en heren...

Ik moest er nog even voor naar mijn TP vandaag om ergens een handtekening te zetten maar vanmiddag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje... De hypotheek is rond en de bank heeft de papieren naar de notaris gefaxt. Ik heb zojuist de depot storting gedaan en het benodigde bedrag naar de notaris overgemaakt en waarschijnlijk vindt volgende week donderdag de passering van de akte plaats!

Ik laat natuurlijk nog even weten wanneer ik de sleutel echt heb mogen ontvangen.

Na een korte periode van bezinning zal ik hier mijn ervaringen posten over het vervolg... Aansprakelijkstelling De Hypotheker

En nu... een fles wijn
rechtvaardigheid at last :p

heel veel plezier met je huis
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:53:24 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48881363
quote:
Dames en heren...

En nu... een fles wijn
Goddank! En pak die klootzakken, misschien kan je ze zelfs aansprakelijk stellen voor geestelijk leed. Want je zal er wel wat grijze haartjes bij hebben dacht k zo...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:55:56 #116
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_48881413
Wat een gedoe allemaal. Vanavond moeten wij gaan tekenen. Ik hoop zonder problemen , want we hebben de koop van ons nieuwe huis net rond
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:32:11 #117
4789 Argento
McQueen
pi_48885608
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Goddank! En pak die klootzakken, misschien kan je ze zelfs aansprakelijk stellen voor geestelijk leed. Want je zal er wel wat grijze haartjes bij hebben dacht k zo...
Relax, het is maar Fok.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:01:08 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48886433
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

D'r was hier toch laatst ook een modje wat allerlei gedoe had met frauderende hypotheekboeren. Kreeg uiteindelijk maar een fractie van d'r onkosten vergoed. Een stoeptegel door z'n auto was effectiever geweest, en had minder moeite gekost.,
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:10:07 #119
4789 Argento
McQueen
pi_48886747
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef gronk het volgende:
Een stoeptegel door z'n auto was effectiever geweest, en had minder moeite gekost.,
hoe is dat precies effectiever?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:27:00 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48887300
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef Argento het volgende:

[..]

Don't get even, get mad!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:39:21 #121
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_48887704
quote:
De boete/vergoeding was zodanig laag dat de tussenpersoon geen consequenties aan zijn/haar gedrag hoeft te verbinden. Het ligt in de lijn der verwachting dat deze tussenpersoon in de toekomst nog wel eens zo'n fout(?) zal maken.

Bij een steen door de vooruit weet je zeker dat deze tussenpersoon in de toekomst geen slachtoffers zal maken.

Dus tja, het is effectiever
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:20:25 #122
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48889013
quote:

Zoals bug_me_not2 hierboven al schrijft: de verhouding boete vs wangedrag/incompetentie lag/ligt zo laag, en je moet daar als benadeelde zoveel moeite voor doen, dat een procedure beginnen eigenlijk zonde van je tijd is. Zeker omdat je een ontzettende papierwinkel moet bijhouden, om aan te tonen dat je tussenpersoon de boel echt geflest heeft.

Door een steen door iemand z'n voorruit te gooien, speel je z'n spel mee: laat hij maar bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt, als vergeldingsactie. Juristen zullen dit ongetwijfeld een grove schande vinden, maar da's dan jammer
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:21:16 #123
4789 Argento
McQueen
pi_48893048
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef gronk het volgende:
laat hij maar bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt, als vergeldingsactie.
vergelding is niet hetzelfde als een schadevergoeding.

Laat mij de vraag anders stellen:

hoe leidt een steen door een voorruit tot schadevergoeding?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:41:05 #124
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_48893723
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef Argento het volgende:

Niet, maar dit is dan ook een compleet andere vraag
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:54:47 #125
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48894198
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef Argento het volgende:

Niet. Maar een reële schadevergoeding ga je ook op de 'nette' manier niet krijgen. Wel een maagzweer, een eindeloze hoeveelheid ge-emmer, en een paar ordners vol correspondentie. En een tussenpersoon die in z'n vuistje staat te lachen over zoveel naieviteit.

[ Bericht 21% gewijzigd door gronk op 01-05-2007 17:11:52 ]
pi_48894966
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Niet. Maar een reële schadevergoeding ga je ook op de 'nette' manier niet krijgen. Wel een maagzweer, een eindeloze hoeveelheid ge-emmer, en een paar ordners vol correspondentie. En een tussenpersoon die in z'n vuistje staat te lachen over zoveel naieviteit.
Ik snap de 'schade' ook niet echt in dit geval. Het is natuurlijk wel wat extra ellende geweest, maar TS is uiteindelijk financieel niet benadeeld volgens mij. Dat De Hypotheker hem een offerte voorschotelde van een hypotheek die hij uiteindelijk niet kon krijgen, is niet handig van De Hypotheker, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daarvoor aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:20:41 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48895051
Ik heb 't ook meer over het algemene geval, niet over dit geval. Mensen die om het minste of geringste 'smartegeld' claimen zijn ook niet alles, maar een redelijke vergoeding van gemaakte kosten lijkt me wel 't minste.
pi_48895171
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef gronk het volgende:
Ik heb 't ook meer over het algemene geval, niet over dit geval. Mensen die om het minste of geringste 'smartegeld' claimen zijn ook niet alles, maar een redelijke vergoeding van gemaakte kosten lijkt me wel 't minste.
Welke kosten?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:32:58 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48895466
Tuurlijk is er wel schade.
Als TS de boel niet rondkrijgt door de onjuiste adviezen van zo's adviseur, kan ie wel mooi 10% van de verkoopprijs overmaken aan de verkoper. En daar krijgt ie dan helemaal niets voor.

De adviseur dwingt TS in een situatie waarbij hij een flink risico loopt ¤20-30000 kwijt te raken. Dan zou ik toch minstens 10% vergoeding redelijk vinden gezien de stress en inspanningen die TS extra moet leveren om zijn hypotheek terug te krijgen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:40:41 #130
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_48895696
ik zie ook niet precies in hoe TS schade heeft geleden, hij had schade kunnen lijden, maar dat is niet gebeurd. Hooguit via consumentenprogramma's dat je nog wat kunt klagen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:03:39 #131
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_48896366
De financiële schade is niet zo groot. Het gaat hier om het betalen van een paar dagen hypotheekkosten die de verkopende partij extra heeft gehad vanwege het later passeren van de akte. Die kosten zou je zelfs weer kunnen verrekenen met die paar dagen dat ik voor mijn eigen hypotheek minder betaal. De emotionele schade is echter groter maar dat is iets waar je volgens mij moeilijk een zaak van kan maken om financieel voor gecompenseerd te worden.

Het zal mij vooral gaan om de TP te laten voelen dat je dit soort fouten niet zomaar kan maken. Ik heb me er nog niet voldoende in verdiept om er echt juiste uitspraken over te doen maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om financieel iets te gaan verhalen op De Hypotheker (de koop is rond dus er zijn geen boetes e.d.). Ws loopt het uit op een klacht tegen hem persoonlijk of De Hypotheker. Ik leg me er gewoon niet bij neer dat een TP verkeerde adviezen kan geven en vervolgens hier mee weg komt. Maar nogmaals, ik ga me hier verder in verdiepen als alles echt is afgerond en ik lekker vanuit mijn eigen appartement jullie op de hoogte kan gaan houden.

Overigens... de passering is donderdagmiddag
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:14:57 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48903298
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Welke kosten?
Doe je nou alsof je niet kunt lezen, of ben je gewoon echt niet zo helder vandaag?
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:47:40 #133
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_48913984
tvp,
Ik ben echt nieuwsgierig hoe je t gevalletje 'hypotheker' aan gaat pakken!
En succes overmorgen
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:13:09 #134
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_48936601
Zijn alle adviseurs van de Hypotheker zo of was dit er een geval apart? Welke stad gaat het om?
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
pi_48949710
Morgen is het huis echt van jou. Gefeliciteerd!!!
  zondag 6 mei 2007 @ 12:30:41 #136
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_49058414
En en en en en en en en?
Of al hard aan t klussen in je nieuwe huisje?
pi_49063038
ik zeg topic in K en W
  zondag 6 mei 2007 @ 15:23:18 #138
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49063278
Waar dan?
  zondag 6 mei 2007 @ 16:50:08 #139
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_49066061
Ben inderdaad druk bezig met klussen (en dat met twee linker handen, leueueuk ).

Ik heb dus de sleutels Het ging donderdag zelfs zonder problemen!
De voorlopige teruggave was overigens door de vorige tussenpersoon compleet verkeerd ingevuld, hij kwam op een positief bedrag uit terwijl het natuurlijk een negatief bedrag had moeten zijn. Of zoals mijn andere TP het zei "de persoon die dit heeft ingevuld, heeft een borrel te veel op gehad".

Ik ga weer verven

[ Bericht 1% gewijzigd door tHaBuZ op 06-05-2007 18:51:37 (ja, er stond inderdaad verven met een f :6) ]
  zondag 6 mei 2007 @ 16:52:05 #140
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_49066126
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef TrentReznor het volgende:
Zijn alle adviseurs van de Hypotheker zo of was dit er een geval apart? Welke stad gaat het om?
Nou, ik hoor de laatste tijd wel steeds meer slechte berichten. Het was pas zelfs op BNR Nieuws radio... Maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die wel blij zijn met hun advies. Het ging hier om De Hypotheker te Ede (Gld).
pi_49069810
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef tHaBuZ het volgende:

Of zoals mijn andere TP het zei "de persoon die dit heeft ingevuld, heeft een borrel te veel op gehad".

Ik ga weer verfven
Iemand afkraken is niet moeilijk, het gaat erom of ze beiden dezelfde gegevens hebben gekregen.
En dat is dus weer afhankelijk van jouw verklaring.
Hebben ze beiden dezelfde gehad dan is het inderdaad stom, maar als je de een meer gegevens heb gegeven dan de ander, dan is het maar de vraag of de ander met een andere uitkomst was gekomen.

De meeste TP rekenen in hun eigen voordeel, en zo voordelig mogelijk voor de consument.
Lage kosten en hoge teruggave`s, terwijl het juist andersom moet zijn, dan kan het alleen maar meevallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door klipper op 06-05-2007 19:33:09 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 18:49:48 #142
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_49070576
Dat verfen moet dus inderdaad verven zijn

Verder hebben natuurlijk beide TP's de beschikking gehad over dezelfde gegevens, dat had je ook uit het topic kunnen halen. En dan nog... zoals de TP van De Hypotheker de VT had ingevuld kon gewoon niet. Gelukkig hadden ze dat bij de Belastingdienst zelf ook in de gaten en hebben ze zelf die bedragen maar juist ingevuld.

Overigens zal ik ook meteen de hand in eigen boezem steken… Ik had zelf ook even die VT door moeten lezen in plaats van te vertrouwen dat de TP de VT goed zou invullen (pff het op een normale manier formuleren van zinnen zit er vandaag ook niet meer in, tis mooi geweest voor vandaag).
pi_49086039
Veel succes gewenst tHaBuZ, hopelijk kom je er goed uit.
Vraagje, wie is eigenlijk je nieuwe TP? Ik kan ook wel een goede gebruiken
pi_49104510
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef dyna18 het volgende:
ik ben bij de rabobank geweest. Helemaal perfect gelopen en geen rare zaken.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:08:19 #145
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_49109315
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef tHaBuZ het volgende:

[..]

Nou, ik hoor de laatste tijd wel steeds meer slechte berichten. Het was pas zelfs op BNR Nieuws radio... Maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die wel blij zijn met hun advies. Het ging hier om De Hypotheker te Ede (Gld).
Ik heb slechte ervaringen met De Hypotheker te Sittard. Die kwam meteen met veel te rooskleurige voorstellen die hij later niet waar kon maken en vervolgens deed hij er twee weken over om een offerte voor elkaar te krijgen terwijl we haast hadden.
Bij Huis & Hypotheek Heerlen was dat binnen 2 dagen geregeld.. (en nog haalbaar ook)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 7 mei 2007 @ 20:39:21 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49115846
Klote voor je TS. Hopelijk komt alles nog goed en kost het je geen smak geld!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 7 mei 2007 @ 20:41:03 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49115907
Ow, ik lees net het einde van het topic en zo te horen is alles gelukt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:07:47 #148
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_49131831
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Mijn nieuwe TP werkte voor een zelfstandig kantoor. Dus maar één vestiging en niet aangesloten bij een of andere grote keten. Mocht je in de buurt van Ede (Gld) wonen dan wil ik de naam natuurlijk nog wel even roepen, ben enorm tevreden over hun werk.

Off-topic: Ik zie dat jij ook testert ben? Toevallig bij dat rood gekleurde bedrijf?
pi_49165683
OT: Zie je fotoboek
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:30:31 #150
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49171422
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef dyna18 het volgende:
OT: Zie je fotoboek
Snap dat je dat niet overal wegzet
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')