En jou moest ik nog even feliciterenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef TheFrankey het volgende:
vandaag bij de notaris geweest. Alles is nu rond, toch nog wat problemen met een betaling van de verkopers die niet binnen was maar alles is goed gekomen en vanmiddag dan eindelijk onze sleutel gehad.
Na al dat gelul van vanmiddag begrijp ik je prima TS. Succes.... ik houdt het hier in de gaten
ééntje maar!?quote:
rechtvaardigheid at last :pquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef tHaBuZ het volgende:
Dames en heren...
Ik moest er nog even voor naar mijn TP vandaag om ergens een handtekening te zetten maar vanmiddag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje... De hypotheek is rond en de bank heeft de papieren naar de notaris gefaxt. Ik heb zojuist de depot storting gedaan en het benodigde bedrag naar de notaris overgemaakt en waarschijnlijk vindt volgende week donderdag de passering van de akte plaats!![]()
Bij deze allemaal bedankt voor jullie steun en reacties![]()
Ik laat natuurlijk nog even weten wanneer ik de sleutel echt heb mogen ontvangen.
Na een korte periode van bezinning zal ik hier mijn ervaringen posten over het vervolg... Aansprakelijkstelling De Hypotheker![]()
En nu... een fles wijn![]()
Goddank! En pak die klootzakken, misschien kan je ze zelfs aansprakelijk stellen voor geestelijk leed. Want je zal er wel wat grijze haartjes bij hebben dacht k zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef tHaBuZ het volgende:
Dames en heren...
Ik moest er nog even voor naar mijn TP vandaag om ergens een handtekening te zetten maar vanmiddag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje... De hypotheek is rond en de bank heeft de papieren naar de notaris gefaxt. Ik heb zojuist de depot storting gedaan en het benodigde bedrag naar de notaris overgemaakt en waarschijnlijk vindt volgende week donderdag de passering van de akte plaats!![]()
Bij deze allemaal bedankt voor jullie steun en reacties![]()
Ik laat natuurlijk nog even weten wanneer ik de sleutel echt heb mogen ontvangen.
Na een korte periode van bezinning zal ik hier mijn ervaringen posten over het vervolg... Aansprakelijkstelling De Hypotheker![]()
En nu... een fles wijn![]()
Relax, het is maar Fok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goddank! En pak die klootzakken, misschien kan je ze zelfs aansprakelijk stellen voor geestelijk leed. Want je zal er wel wat grijze haartjes bij hebben dacht k zo...
D'r was hier toch laatst ook een modje wat allerlei gedoe had met frauderende hypotheekboeren. Kreeg uiteindelijk maar een fractie van d'r onkosten vergoed. Een stoeptegel door z'n auto was effectiever geweest, en had minder moeite gekost.,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goddank! En pak die klootzakken, misschien kan je ze zelfs aansprakelijk stellen voor geestelijk leed. Want je zal er wel wat grijze haartjes bij hebben dacht k zo...
hoe is dat precies effectiever?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef gronk het volgende:
Een stoeptegel door z'n auto was effectiever geweest, en had minder moeite gekost.,
Don't get even, get mad!quote:
De boete/vergoeding was zodanig laag dat de tussenpersoon geen consequenties aan zijn/haar gedrag hoeft te verbinden. Het ligt in de lijn der verwachting dat deze tussenpersoon in de toekomst nog wel eens zo'n fout(?) zal maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef Argento het volgende:
hoe is dat precies effectiever?
quote:
vergelding is niet hetzelfde als een schadevergoeding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef gronk het volgende:
laat hij maar bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt, als vergeldingsactie.
Niet, maar dit is dan ook een compleet andere vraagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef Argento het volgende:
vergelding is niet hetzelfde als een schadevergoeding.
Laat mij de vraag anders stellen:
hoe leidt een steen door een voorruit tot schadevergoeding?
Niet. Maar een reële schadevergoeding ga je ook op de 'nette' manier niet krijgen. Wel een maagzweer, een eindeloze hoeveelheid ge-emmer, en een paar ordners vol correspondentie. En een tussenpersoon die in z'n vuistje staat te lachen over zoveel naieviteit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef Argento het volgende:
vergelding is niet hetzelfde als een schadevergoeding.
Laat mij de vraag anders stellen:
hoe leidt een steen door een voorruit tot schadevergoeding?
Ik snap de 'schade' ook niet echt in dit geval. Het is natuurlijk wel wat extra ellende geweest, maar TS is uiteindelijk financieel niet benadeeld volgens mij. Dat De Hypotheker hem een offerte voorschotelde van een hypotheek die hij uiteindelijk niet kon krijgen, is niet handig van De Hypotheker, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daarvoor aansprakelijk gesteld kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet. Maar een reële schadevergoeding ga je ook op de 'nette' manier niet krijgen. Wel een maagzweer, een eindeloze hoeveelheid ge-emmer, en een paar ordners vol correspondentie. En een tussenpersoon die in z'n vuistje staat te lachen over zoveel naieviteit.![]()
Welke kosten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef gronk het volgende:
Ik heb 't ook meer over het algemene geval, niet over dit geval. Mensen die om het minste of geringste 'smartegeld' claimen zijn ook niet alles, maar een redelijke vergoeding van gemaakte kosten lijkt me wel 't minste.
Doe je nou alsof je niet kunt lezen, of ben je gewoon echt niet zo helder vandaag?quote:
Nou, ik hoor de laatste tijd wel steeds meer slechte berichten. Het was pas zelfs op BNR Nieuws radio... Maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die wel blij zijn met hun advies. Het ging hier om De Hypotheker te Ede (Gld).quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef TrentReznor het volgende:
Zijn alle adviseurs van de Hypotheker zo of was dit er een geval apart?Welke stad gaat het om?
Iemand afkraken is niet moeilijk, het gaat erom of ze beiden dezelfde gegevens hebben gekregen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef tHaBuZ het volgende:
Of zoals mijn andere TP het zei "de persoon die dit heeft ingevuld, heeft een borrel te veel op gehad".
Ik ga weer verfven![]()
ik ben bij de rabobank geweest. Helemaal perfect gelopen en geen rare zaken.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes gewenst tHaBuZ, hopelijk kom je er goed uit.
Vraagje, wie is eigenlijk je nieuwe TP? Ik kan ook wel een goede gebruiken
Ik heb slechte ervaringen met De Hypotheker te Sittard. Die kwam meteen met veel te rooskleurige voorstellen die hij later niet waar kon maken en vervolgens deed hij er twee weken over om een offerte voor elkaar te krijgen terwijl we haast hadden.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef tHaBuZ het volgende:
[..]
Nou, ik hoor de laatste tijd wel steeds meer slechte berichten. Het was pas zelfs op BNR Nieuws radio... Maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die wel blij zijn met hun advies. Het ging hier om De Hypotheker te Ede (Gld).
Mijn nieuwe TP werkte voor een zelfstandig kantoor. Dus maar één vestiging en niet aangesloten bij een of andere grote keten. Mocht je in de buurt van Ede (Gld) wonen dan wil ik de naam natuurlijk nog wel even roepen, ben enorm tevreden over hun werk.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes gewenst tHaBuZ, hopelijk kom je er goed uit.
Vraagje, wie is eigenlijk je nieuwe TP? Ik kan ook wel een goede gebruiken
Snap dat je dat niet overal wegzetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |