Wat een lulverhaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:08 schreef Pritt het volgende:
Check deze thread, geniaal gewoon.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=86009644&sid=1
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:08 schreef Pritt het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:08 schreef Pritt het volgende:
whaha a polymorph, so funny.quote:i think i just performed some shapeshifting... IN MY PANTS
lol, PVP server Bladefist?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Burakius het volgende:
KIJK DEZE GEKKEHUIS BIJ CROSSROADS IN DE BARRENSWAAJOOOO ZOVEEL ALLIANCE GOZERS HAHA die kwamen ff de boel ragge
[afbeelding]
en
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:36 schreef vogelkooi het volgende:
we slapen uit... ken je dat?
niet tot 3 uur nachts wow'en en dan om 6 uur al weer opstaan om te gaan grinden....
ben niet gek
nou klein beetje dan:D
Altijd leukquote:Op zondag 25 maart 2007 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Xroads raid ftw!!
Ik zou als ik jou was beginnen in Tanaris, daar de eerste 12 quests doen en dan verder naar Feralas, omdat daar een paar follow-ups zijn, dan verder naar Hinterlands. Je zou toch een paar keer heen en weer moeten gaan omdat er in die 3 area's een aantal followups zijn in de andere 2 gebieden.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:53 schreef vogelkooi het volgende:
wat is beter, om naat toe te gaan, lvl 44 hunetard?
feralas?
tanaris?
hinterlands?
of een andere zone?
Ik kan niet wachten om de lvl 60 instances te gaan doen met mijn mage, jammer genoeg ben ik pas 49. Mijn 70 rogue heb ik even in de koelkast gezetquote:Op zondag 25 maart 2007 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Ikke wel hoor viezerdt Zo net ff Ramparts gedaan, grappig dat je op lvl 64 even veel xp krijgt daar als op lvl 60!
Yeah is echt tof. Jammer dat er nog maar weinig strat/scholo enzo word gedaanquote:Op zondag 25 maart 2007 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om de lvl 60 instances te gaan doen met mijn mage, jammer genoeg ben ik pas 49. Mijn 70 rogue heb ik even in de koelkast gezet
WoW-Topic #106: De eerste Epic sets druipen naar binnen!quote:
ik kon alleen voor de 110% gamen/raiden/farmen of 0% gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef tonks het volgende:
Waarom stoppen? Je kunt toch ook gewoon minderen
dankje ik ga ff kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was beginnen in Tanaris, daar de eerste 12 quests doen en dan verder naar Feralas, omdat daar een paar follow-ups zijn, dan verder naar Hinterlands. Je zou toch een paar keer heen en weer moeten gaan omdat er in die 3 area's een aantal followups zijn in de andere 2 gebieden.
hey jij speelt op kazzak ( als ik je vorige posts lees ) , maar aan je plaatje te zien zal je wel een gnoompje te zijn..quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef magge het volgende:
hehehe, ben nu eindelijk aan mijn warrior begonnen.Ik vind het weer heerlijk! Lekker Dualwield! Plate Rogues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |