Hmm, dan heb ik meteen een scheiding aan m'n broek hangen vrees ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mex, mijn pa heeft nog een hendig sjieke 190 D in de aanbieding
dat komt meestal voor bij mensen die net hun eertse kantoorbaan hebben...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Sepo! Driepo!
Ik kreeg net van een collega (manager) het mailtje van de gratis Ericsson GSM's (ja, die HOAX uit 1997 inderdaad). Ik moest echt tot 10 tellen om niet reply to all die man vreselijk voor lul te zetten
is dat ook weer geregeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik meteen een scheiding aan m'n broek hangen vrees ik![]()
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat komt meestal voor bij mensen die net hun eertse kantoorbaan hebben...
sad..quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoor
Misschien krijgt ie nu zijn eerste PC in ruil voor zijn nietmachine?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoor
Wat is dat vooriets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef FUFR het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Sap netwerk borrel volgende maand in Eindhoven?
Dat is een borrel voor mensen die aan de lijn doen of macroidioot zijn. Dan ga je cocktails maken met sapjes. Vandaar de naam.quote:
Beetje maar johquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat is een borrel voor mensen die aan de lijn doen of macroidioot zijn. Dan ga je cocktails maken met sapjes. Vandaar de naam.![]()
Goed, flauw.
zet het effe achter elkaar en dan .nl erbij, dan is het duidelijkerder.quote:
Je betaald 2,50.... alles wat je boven de 2,50 wegtankt is gratis jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef gr8w8 het volgende:
Eigenlijk is de vraag: Is het gratis zuipen?
In dat geval, is de WC ook gratis?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je betaald 2,50.... alles wat je boven de 2,50 wegtankt is gratis ja.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef gr8w8 het volgende:
Eigenlijk is de vraag: Is het gratis zuipen?
ik ben er ook, je hebt al veel van me gelezen dus echt vreemd bennik niequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ziet er wel interessant uit.
Ik ben alleen niet zo goed in socializing/netwerken @ borrels met wildvreemden.
Kan ik wellicht een keer gaan oefenen daaro.
Waar zit je precies?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef FUFR het volgende:
de eerste zakelijke afspraken zijn gemaakt!
nu nog het kantoor voor die tijd afhebben
Ik denk dat jij een 50 bentquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit omrekenen naar normale maten
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bentquote:
Gaat om kleding bij de Lidl die je dus niet kan passenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bent
En je hebt ook geen speciale lengtemaat nodig.
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gaat om kleding bij de Lidl die je dus niet kan passen![]()
Geyl hèquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?
Of voor het fietspak dan vanaf vandaag in de rekken ligt?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je daar Amaranta mee verrassen tijdens de huwelijksnacht?
Misschien iets voor jou?quote:Let op, leuk appartementje met nu nog gedeelde keuken en douche met 2e appartement. Wordt bijgebouwd zodat alles zelfstandig is.
Wel eigen voordeur.
ruime woonkamer kleine slaapkamer.
ramen zitten hoog (vnl winkelpand)
In leuke omgeving
Voor maximaal 2 personen.
Die heb ik ook nog 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?
Of voor het fietspak dan vanaf vandaag in de rekken ligt?
[afbeelding]
huh? Wattes?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef ArTiC het volgende:
bb> in het algemeen ja...maar op jouw foto's klopt het ook weer
Die is er ook lekker snel bijquote:Katie trekt Cruise niet meerKatie Holmes is recent bij haar beste vriendin Posh Spice aan het uithuilen geslagen. Haar man Tom Cruise, met wie zij een kind heeft, blijkt haar hele leven te controleren.
Een bron zegt, "Katie heeft aan de telefoon gehuild. Ze is gefrustreerd.
Tom weigert haar elk klein dingetje. Katie en Victoria hebben laatst uren zitten bellen over deze toestand. Hij wilt haar hele leven controleren. Alsof ze zijn bezit is".
Posh is ook ziek van Tom door zijn gezeik over de Scientology church. Hij wil het maar niet begrijpen,
De "Becks" zitten niet te wachten op priester Tom. Een bron meldt: "Onlangs heeft Tom in een uur nog 18 voicemail berichten ingesproken bij de Beckhams om ze over te halen voor de kerk".
Johquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Die is er ook lekker snel bij.
Dom wicht.
Zag het toevallig ook net staan (handig die rss-bookmarksquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, ik zag net dit op Kamernet:
[..]
Misschien iets voor jou?
niet zo heel erg geloofwaardig bericht overigensquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Dom wicht.
antwoord op je vraag in het vorig topic eppoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Dom wicht.
Mex is kleiner dan ik en ook niet echt breder ofzo en ik heb 48 (geloof ik).quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bent
En je hebt ook geen speciale lengtemaat nodig.
Dat wilde ik ook zeggenquote:
50 dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.gents.nl/paginas/maattabel.php4
Of toch 48quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.gents.nl/paginas/maattabel.php4
Eerder 48 denk ik toch.quote:
Hoogste tijd voor electronische ontsteking, heb ik nog wel een mooi setje voor liggenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
M'n Volvo zat weer te bokken vanochtend en wilde niet echt meer vooruit. Dus ik ff afslag Nijnsel genomen en de contactpuntjes in de verdeelkap schoongemaakt. Teruggezet... hielp niks. Auto naar Geldrop gebracht. Met de Corsa van m'n moeder naar stage gereden. Belt Joost z'n pa op dat heel de stift uit de verdeelkap weg was.Die is er dus waarschijnlijk uitgevallen ofzo. Maar nu nieuwe verdeelkap én een nieuwe rotor erop en nu loopt ie wel goed. Maar ik weet zeker dat er wel een stift in de verdeelkap zat toen ik 'm eraf haalde. Dus dan zal die rotor ook niet goed geweest zijn ofzo.
Wel tof dat je gewoon kunt rijden zonder stift![]()
![]()
Geen geld voorquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor electronische ontsteking, heb ik nog wel een mooi setje voor liggenDoet ook injectie als je wil
Ik heb om 14:30u een try-out presentatie en die wilde ik vandaag dus voorbereiden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je bitch niet
Naar huis gaat![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben er ook, je hebt al veel van me gelezen dus echt vreemd bennik nie
Wat een leven!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef febster het volgende:
TVP, anders slaap je even 16 uur non stop
Tis meer een restant pfeiffer dan dat het echt "lamheid" is..quote:
Een collega van mij laatst ook zonder alcoholquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef r8ality het volgende:
En een Fransoos heeft gister de raam van de toegangsdeur eruitgetrapt. Big boys & alcohol![]()
Licht ontvlambaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een collega van mij laatst ook zonder alcohol
Opslagquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
Wat een chaos hierMen wil en verwacht een heleboel er is alleen niemand die het in goede banen leidt
Komt er haast op neer dat ik die taak op me moet gaan nemen![]()
Zit hier als stagiair zo'n beetje de boel aan te sturen en te managen wat GIS betreft
Is waarschijnlijk al geregeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef r8ality het volgende:
Mex, wij hebben een hele mooie zilveren 242. Of een Katterug. Of anders hebben kennissen nog wel een hele mooie Duett (katterug station zeg maar).
Ja wel jammer. Aangezien toch zeker de helft van die bar mijn aandeel en tijd is, had ik er eigenlijk wel bij willen zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:31 schreef FlowDesign het volgende:
Morgen Prince2 cursus bij OGD in Delft
En daarna borrel at OGD Eindhoven en Windows Vista launch party (don't ask) en opening van de nieuwe bar
![]()
OK.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja wel jammer. Aangezien toch zeker de helft van die bar mijn aandeel en tijd is, had ik er eigenlijk wel bij willen zijn.
Daar zijn die dingen voor. Of reageren op een quote, of de algehele stemming van je post verduidelijken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef FlowDesign het volgende:
ik ga voortaan alleen nog maar met een PI op Joost z'n posts reageren![]()
Wanneer zouden ze de pallet zout als PI in gaan voeren hier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor. Of reageren op een quote, of de algehele stemming van je post verduidelijken...
Of het PI-teken, als algemene PI om je vooraf tegen elke denkbare emotionele reactie in te dekkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze de pallet zout als PI in gaan voeren hier?
begane grond, joenit 37a en 37b, maar die staan nu nog leeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar zit je precies?
2 oude bazen van mij resideren namelijk ook in dat pand
Straks mag je Nederland niet meer in he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:44 schreef r8ality het volgende:
Whehe. Loop je van de ingang van de supermarkt naar je auto, komt er een Katterug aanscheuren, parkeert vervolgens en er stappen 3 jongelui uit. Dan weet je dat je in Zweden bent.
Prima, draai ik om en rij terugquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Straks mag je Nederland niet meer in he.
De "ik behoor vast niet tot de doelgroep"-pi zou ook niet weg zijn, nietwaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze de pallet zout als PI in gaan voeren hier?
Echt welquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef r8ality het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=05dqvyYQejA&mode=related&search=. Vooral die intro, om te huilen
.
ep3 alweer.. downloadestijnquote:
Ja eindelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ep3 alweer.. downloadestijn
Nieuwe American Dad en Family Guy maandag te downloaden![]()
zegt me nix, is dat leuk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ep3 alweer.. downloadestijn
Nieuwe American Dad en Family Guy maandag te downloaden![]()
Sterf.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spring dan van een flat of ga treinkoppen?
Ik ook nietquote:
Banaanvraag?quote:
Ja, klote mannenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ze allemaal maar een roteind optiefen!
Dat was de grap misschien wel, scherpzinnigequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik las banaan vraag i.p.v. ban aanvraag
Even niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef r8ality het volgende:
Nee, ik wil weten wie, waarom en vooral, hoe lossen we het op?
Zeurquote:
How about, no? Maar dan kan je nog wel iets vertellen i.p.v. met rode smiley's rond te strooienquote:
Oh, dus alleen jij mag kankeren en zeuren maar als ik een keer niet in mijn hum zit mag het niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
How about, no? Maar dan kan je nog wel iets vertellen i.p.v. met rode smiley's rond te strooien.
*Pakje kotex over schutting gooit en weg rent.*quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh, dus alleen jij mag kankeren en zeuren maar als ik een keer niet in mijn hum zit mag het niet?
Wat is die lange kale met bril bij Wiener een rare. Laat klanten gewoon staan wachten bij de kassa en staat rustig te buurten achterin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Gezelligheid!!!
Pakje wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*Pakje kotex over schutting gooit en weg rent.*
Pallet volquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*Pakje kotex over schutting gooit en weg rent.*
als je m eenmaal wat langer kent valt ie wel mee. hij doet het trouwens alleen bij extreem lelijke mensenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is die lange kale met bril bij Wiener een rare. Laat klanten gewoon staan wachten bij dekassa en staat rustig te buurten achterin.
Dus jij staat altijd te wachten op hem?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je m eenmaal wat langer kent valt ie wel mee. hij doet het trouwens alleen bij extreem lelijke mensen
ik lag net nog aan de kippenpootjes, swaquote:
Zo zijn vrouwen nou eenmaal, onduidelijkheid troef.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef r8ality het volgende:
Als ik kanker vertel ik ook meestal in geuren en kleuren waarover ik kanker. Onwetendheid wat betreft kankeren is niet tof.
immerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij staat altijd te wachten op hem?
Go figurequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je m eenmaal wat langer kent valt ie wel mee. hij doet het trouwens alleen bij extreem lelijke mensen
Voer voor de trampolinequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik lag net nog aan de kippenpootjes, swa
Ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef r8ality het volgende:
Als ik kanker vertel ik ook meestal in geuren en kleuren waarover ik kanker. Onwetendheid wat betreft kankeren is niet tof.
hij kan er goed een uur gestaan hebbenquote:
joh!quote:
Ik ben niet down met kippenpootjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik lag net nog aan de kippenpootjes, swa
"Nee echt Duch, ik eet deze week écht geen vet meerquote:
jaaaa, maar die moesten vandaag op, je weetsquote:
Volgezogen bloedige tamponsquote:
lolitaquote:
*proestquote:
Ik bedoelde met die opmerking vette pizza e.d.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
"Nee echt Duch, ik eet deze week écht geen vet meer" aldus een huilende Juup toen hij weer es aan de schijt stond een der afgelopen dagen.
![]()
UTP kabel, maar dat heet tegenwoordig FTP kabel daar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Die andere was erger hoor.
Die blonde jonge (niet ik, die ander).
Maar hey, das de charme van zulke winkeltjes.
Wat moest je hebben?
Kereltje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
*proest
uche uche kuche kuche. Dan ik ben ook een jonge man.
Sukkelquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die opmerking vette pizza e.d.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
"Nee echt Duch, ik eet deze week écht geen vet meer" aldus een huilende Juup toen hij weer es aan de schijt stond een der afgelopen dagen.
![]()
*wijstquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof, dus zal moeilijk gaan.
hi meissiequote:
Smeerlap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof, dus zal moeilijk gaan.
Jongetjequote:
Ach weet Juup veel, hij is al zo oudquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Ow en Juup, FTP kabel is extra afgeschermde UTP kabel. Is niet helemaal hetzelfde dussch.
is nu (nou ja nu niet) bezig met een of ander schrijfspel, woordjes invullen met letterblokjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heeft je dochter nog mooie proza gecreëerd?
bij het uithalen oppassen dat je niet vacuum trektquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Smeerlap.
En tampons zijn beter. Het blijft er in en als het eruit komt gooi je het meteen weg.
Veel schoner.
ik heb geen baard en heb ook geen volgebouwde scoetmobilequote:
Ben er pas 3 jaar vanaf, Heb hemelquote:
Nee man dat was JOUW hondquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Muts.
Zit eens niet zo smerig te boeren, en zet die pokkeherrie eens wat zacher ja
Uh huh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij het uithalen oppassen dat je niet vacuum trekt![]()
Net als een kurkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Smeerlap.
En tampons zijn beter. Het blijft er in en als het eruit komt gooi je het meteen weg.
Veel schoner.
Pubertjequote:
bleem de dog...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee man dat was JOUW hond
mij een beetje voor lul zetten hier tsss [afbeelding]
Geef maar toe dat zou je best willen hebben hé?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb geen baard en heb ook geen volgebouwde scoetmobile
Aha weer iets geleerd. Ik vroeg idd ook om afgeschermde kabel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Ow en Juup, FTP kabel is extra afgeschermde UTP kabel. Is niet helemaal hetzelfde dussch.
oh, een ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Uh huh.
Dan moet je ook niet in bad neuken.
mits ik die enorme plaat voor mn kop er ook bij krijg..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geef maar toe dat zou je best willen hebben hé?![]()
Nietus. Als je doorlekt blijft het er niet in.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Smeerlap.
Veel schoner.
Tiepvauten kunnen voorkomen, en verkeerde woorden ookquote:
Dan heeft ze ook geen tietjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tiepvauten kunnen voorkomen, en verkeerde woorden ook
Dus jij bent blijven steken op 8 jarige leeftijd?
Mijn hond boert niet, die ligt alleen maar bij jou te ruftenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee man dat was JOUW hond
mij een beetje voor lul zetten hier tsss [afbeelding]
Nou weet ik nog niet wat er isquote:
Op tijd verwisselen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nietus. Als je doorlekt blijft het er niet in.
ik heb denk ik overal al gewikiet..quote:
Gauw eens afspreken dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb denk ik overal al gewikiet..
behalve in mn nieuwe office... yet
Geen idee eigenlijk, na m'n 16 niet meer gegroeid ofzo. Niet echt in ieder geval.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tiepvauten kunnen voorkomen, en verkeerde woorden ook
Dus jij bent blijven steken op 8 jarige leeftijd?
gna gnaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef DuchessX het volgende:
Juup kan het niet bijhouden. Het gaat hem te snel. Gek he! Hij is gewoon te oud...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef DuchessX het volgende:
Juup kan het niet bijhouden. Het gaat hem te snel. Gek he! Hij is gewoon te oud...![]()
w8 op meubels, vloerbedekking enzquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Gauw eens afspreken dan.
Met je vrouw bedoel ik.
Oh ja jij bent dat kleinemeisje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, na m'n 16 niet meer gegroeid ofzo. Niet echt in ieder geval.
*hoopt op webcamquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef DuchessX het volgende:
Juup gaan wij ook wikiwiki doen?
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, na m'n 16 niet meer gegroeid ofzo. Niet echt in ieder geval.
Toch maar een scootmobile dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef DuchessX het volgende:
geen zandbad, jij chinchilla!quote:
25?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef bleiblei het volgende:
OMG, hoe oud is deze dame?
[afbeelding]
Foute vraagstelling. De correcte is: Who cares?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef bleiblei het volgende:
OMG, hoe oud is deze dame?
[afbeelding]
en naspoelen anders brandt het wellicht, denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je moet ook eerst zorgen dat het bad schoon is![]()
Je weet wel, antikal enzo.![]()
*pick me, pick me, *springquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jonge vrouw. Ik ben een volwassene hoor.
*slik..quote:
JE ZOU MIJN POSTS OOK KUNNEN LEZEN IPV STELSELMATIG NEGEREN!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef DuchessX het volgende:
Waar is SQ?
Mijn subtiliteit werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn tieten wel ja. Ik zeg het maar vast.
paypal?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel flink voor betalen![]()
Ow lieve schat sorryquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
JE ZOU MIJN POSTS OOK KUNNEN LEZEN IPV STELSELMATIG NEGEREN!
zie bovenaan deze pagina
Dude! (v)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je moet het toch eerst inwijden???
Ze postte net in PUB een topic "Post hier foto's nu je net je beugeltje kwijt bent!!"quote:
TieTEN?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn tieten wel ja. Ik zeg het maar vast.
Wat nou daten met een kerel? Tsssssssquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
neuh, die is aan het daten met een kerel.
was nog best ingewikkeld dat ignore-bb scriptjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
JE ZOU MIJN POSTS OOK KUNNEN LEZEN IPV STELSELMATIG NEGEREN!
zie bovenaan deze pagina
Nee hoor ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jullie vinden het wel heel tof he samen, mijn tieten belachelijk maken?
nooit gehad, lijkt me ook lastig met pijpenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze postte net in PUB een topic "Post hier foto's nu je net je beugeltje kwijt bent!!"![]()
Damn, das lang geleden voor mij.
Ik ook van jou, liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
was nog best ingewikkeld dat ignore-bb scriptje
Blowjob?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ow lieve schat sorry![]()
![]()
Hoe kan ik het goedmaken?
wat zeg ik nu ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
nooit gehad, lijkt me ook lastig met pijpen
Best wel hé? Het zweet staat op mijn voorhoofd en ik heb hartkloppingen. Tis weer tijd voor wat viagra oxazepam.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
was nog best ingewikkeld dat ignore-bb scriptje
jij puber-looker jij!quote:
teek ker of joerself he..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Best wel hé? Het zweet staat op mijn voorhoofd en ik heb hartkloppingen. Tis weer tijd voor wat viagra oxazepam.
Dit is de topic der openbaringen, Juup en FUFR doen aan pijpen. Ik denk dat wij ouderwets zijn ipv. hunniequote:
Ik bel je zo mijn bankrekeningnummer wel even door, kunnen we gelijk even een nieuwe datequote:
"het doet toch geen pijn, he? "quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan heb je nog van die groene blommen.
Jonge vrouw, ik ben jou aan het plagen en jij hapt vandaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jullie vinden het wel heel tof he samen, mijn tieten belachelijk maken?
reddy wen joe aarquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bel je zo mijn bankrekeningnummer wel even door, kunnen we gelijk even een nieuwe dateprikken
Je hebt toch een zachte tumy? Daar kan je vrouw toch op liggen? Is toch lekker, woman on top??quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dude! (v)
toch minimaal eerst vloerbedekking![]()
strak geformuleerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jonge vrouw, ik ben jou aan het plagen en jij hapt vandaar
Ik heb jouw borsten nooit aanschouwd, en kan derhalve ook niet weten welk formaat ze hebben. Ik ga uit van jou lichaamsbouw en die is voor zover ik uit de foto's kan opmaken tenger. EN bij tengere vrouwen horen meestal idem borsten.
Maar als het jou stoort, post hier dan een foto van jouw borsten die het tegendeel bewijzen.
Dank u.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jonge vrouw, ik ben jou aan het plagen en jij hapt vandaar
Ik heb jouw borsten nooit aanschouwd, en kan derhalve ook niet weten welk formaat ze hebben. Ik ga uit van jou lichaamsbouw en die is voor zover ik uit de foto's kan opmaken tenger. EN bij tengere vrouwen horen meestal idem borsten.
Maar als het jou stoort, post hier dan een foto van jouw borsten die het tegendeel bewijzen.
Dank u.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga uit van jou lichaamsbouw en die is voor zover ik uit de foto's kan opmaken kort. EN bij korte vrouwen horen meestal idem borsten.
Mental image van een keffend schoothondje tegen 6 grote hondenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je hebt toch een zachte tumy? Daar kan je vrouw toch op liggen? Is toch lekker, woman on top??
Ja maar ik snap de reactie niet op mijn post.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mental image van een keffend schoothondje tegen 6 grote honden.
Die schoothondjes hebben een identiteitsprobleem. Ze denken altijd dat ze net zo groot zijn als de grote hondenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mental image van een keffend schoothondje tegen 6 grote honden.
Het moest hetzelfde voorstellen maar het was niet helemaal hetzelfde. Omdat je continue op jonge vrouw zit te hamerenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de reactie niet op mijn post.
Dat is gemeen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef FUFR het volgende:
later als je groot bent...
quote:
was een garpje, in real life ben ik ook maar 175 cm groot, maar ik lijk groter als ik tiepquote:
en waarom jij weets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef r8ality het volgende:
Overigens is er met de tieten van gurlie niets mis. Maar je krijgt er zo heerlijk op de kast ermee.
Jij hebt mijn tieten helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef r8ality het volgende:
Overigens is er met de tieten van gurlie niets mis. Maar je krijgt er zo heerlijk op de kast ermee.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef r8ality het volgende:
Groot of breed?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
was een garpje, in real life ben ik ook maar 175 cm groot, maar ik lijk groter als ik tiep
ik ben wel breeeed ja..quote:
Mee eenschquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef r8ality het volgende:
Met jou ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mee eensch
Met heel Girlie is niks mis
mmmm... als een medevrouw dat zegt, das verdachtquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mee eensch
Met heel Girlie is niks mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |