Hmm, dan heb ik meteen een scheiding aan m'n broek hangen vrees ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mex, mijn pa heeft nog een hendig sjieke 190 D in de aanbieding
dat komt meestal voor bij mensen die net hun eertse kantoorbaan hebben...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Sepo! Driepo!
Ik kreeg net van een collega (manager) het mailtje van de gratis Ericsson GSM's (ja, die HOAX uit 1997 inderdaad). Ik moest echt tot 10 tellen om niet reply to all die man vreselijk voor lul te zetten
is dat ook weer geregeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik meteen een scheiding aan m'n broek hangen vrees ik![]()
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat komt meestal voor bij mensen die net hun eertse kantoorbaan hebben...
sad..quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoor
Misschien krijgt ie nu zijn eerste PC in ruil voor zijn nietmachine?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze man stamt uit 1952 en werkt al 35 jaar op kantoor
Wat is dat vooriets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef FUFR het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Sap netwerk borrel volgende maand in Eindhoven?
Dat is een borrel voor mensen die aan de lijn doen of macroidioot zijn. Dan ga je cocktails maken met sapjes. Vandaar de naam.quote:
Beetje maar johquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat is een borrel voor mensen die aan de lijn doen of macroidioot zijn. Dan ga je cocktails maken met sapjes. Vandaar de naam.![]()
Goed, flauw.
zet het effe achter elkaar en dan .nl erbij, dan is het duidelijkerder.quote:
Je betaald 2,50.... alles wat je boven de 2,50 wegtankt is gratis jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef gr8w8 het volgende:
Eigenlijk is de vraag: Is het gratis zuipen?
In dat geval, is de WC ook gratis?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je betaald 2,50.... alles wat je boven de 2,50 wegtankt is gratis ja.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef gr8w8 het volgende:
Eigenlijk is de vraag: Is het gratis zuipen?
ik ben er ook, je hebt al veel van me gelezen dus echt vreemd bennik niequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ziet er wel interessant uit.
Ik ben alleen niet zo goed in socializing/netwerken @ borrels met wildvreemden.
Kan ik wellicht een keer gaan oefenen daaro.
Waar zit je precies?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef FUFR het volgende:
de eerste zakelijke afspraken zijn gemaakt!
nu nog het kantoor voor die tijd afhebben
Ik denk dat jij een 50 bentquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit omrekenen naar normale maten
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bentquote:
Gaat om kleding bij de Lidl die je dus niet kan passenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bent
En je hebt ook geen speciale lengtemaat nodig.
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gaat om kleding bij de Lidl die je dus niet kan passen![]()
Geyl hèquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?
Of voor het fietspak dan vanaf vandaag in de rekken ligt?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je daar Amaranta mee verrassen tijdens de huwelijksnacht?
Misschien iets voor jou?quote:Let op, leuk appartementje met nu nog gedeelde keuken en douche met 2e appartement. Wordt bijgebouwd zodat alles zelfstandig is.
Wel eigen voordeur.
ruime woonkamer kleine slaapkamer.
ramen zitten hoog (vnl winkelpand)
In leuke omgeving
Voor maximaal 2 personen.
Die heb ik ook nog 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je gaat voor het budget-trouwpak?
Of voor het fietspak dan vanaf vandaag in de rekken ligt?
[afbeelding]
huh? Wattes?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef ArTiC het volgende:
bb> in het algemeen ja...maar op jouw foto's klopt het ook weer
Die is er ook lekker snel bijquote:Katie trekt Cruise niet meerKatie Holmes is recent bij haar beste vriendin Posh Spice aan het uithuilen geslagen. Haar man Tom Cruise, met wie zij een kind heeft, blijkt haar hele leven te controleren.
Een bron zegt, "Katie heeft aan de telefoon gehuild. Ze is gefrustreerd.
Tom weigert haar elk klein dingetje. Katie en Victoria hebben laatst uren zitten bellen over deze toestand. Hij wilt haar hele leven controleren. Alsof ze zijn bezit is".
Posh is ook ziek van Tom door zijn gezeik over de Scientology church. Hij wil het maar niet begrijpen,
De "Becks" zitten niet te wachten op priester Tom. Een bron meldt: "Onlangs heeft Tom in een uur nog 18 voicemail berichten ingesproken bij de Beckhams om ze over te halen voor de kerk".
Johquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Die is er ook lekker snel bij.
Dom wicht.
Zag het toevallig ook net staan (handig die rss-bookmarksquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, ik zag net dit op Kamernet:
[..]
Misschien iets voor jou?
niet zo heel erg geloofwaardig bericht overigensquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Dom wicht.
antwoord op je vraag in het vorig topic eppoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
huh? Wattes?
[..]
Dom wicht.
Mex is kleiner dan ik en ook niet echt breder ofzo en ik heb 48 (geloof ik).quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 is medium namelijk, ik denk dat jij wel medium bent
En je hebt ook geen speciale lengtemaat nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |