abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47698185
Ik heb ook even een bestelling geplaatst online, maar wat stom zeg! De meerderheid komt begin april, een truitje half april en een broek pas eind mei!!!! EIND MEI! Zijn ze gek geworden ofzo? Is het alsnog mogelijk om te annuleren als het me te lang duurt?
Oh en wat ik ook raar vind, bij betaalwijze gaf ik aan dat ik via acceptgiro bij bestelling wil hebben, en wat lees ik in m'n bevestigingsmail:
Betaalwijze: levering op basis van MaandFactuur
Snap er niks van...
Back in business.
pi_47698278
Ik heb ook twee broeken uit de lijst gehaald omdat het me te lang duurde. Voor die tijd heb ik waarschijnlijk al iets anders leuks gevonden .
pi_47698437
Morgen naar Rotterdam, eens kijken of de H&M's de dingen hebben die ik op 't oog heb
pi_47703111
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ook twee broeken uit de lijst gehaald omdat het me te lang duurde. Voor die tijd heb ik waarschijnlijk al iets anders leuks gevonden .
Ik heb al tig keer nagekeken of ik iets soms vergeten ben te betalen, maar dat was niet zo.
Er zit niks dringends bij, maar ik wacht al vanaf begin feb
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47704790
En ik wilde er vannacht een tof badpak bijgooien, kan het ineens weer niet omdat de bestelling in behandeling is .
Nou ja, dan ga ik 'm vandaag wel even passen, weet ik dat ook weer direct.
pi_47706900
En mijn bestelling die voor begin april stond is inmiddels in behandeling . Hopelijk heb ik het voor het weekend, ik heb zondag een feestje waarbij het vestje dat ik besteld heb goed van pas zou komen
pi_47711234
Mijn bestelling is ook eindelijk in behandeling, ik ben al weken aan het wachten.
Maar het komt eraan!!
pi_47715026
Oh dat klinkt hoopgevend, ga ook even snel kijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47715046
Godverdomme, heb ik een zonnebril gekocht (de laatste, hoe toevallig) is ie verrot En m'n zus heeft ook nog precies dezelfde Heel fijn

Personeel van de H^M was weer lekker vriendelijk vandaag trouwens. Niet dus.
pi_47716628
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
Godverdomme, heb ik een zonnebril gekocht (de laatste, hoe toevallig) is ie verrot En m'n zus heeft ook nog precies dezelfde Heel fijn

In Tilburg zijn ze soms ook echt zo Zei ik een keer tegen die assistent manager (denk ik): hai, die hele serie broeken is niet beveiligd, ik denk ik zeg het even. Keek ze me zo aan:
Ik zo: Geen dank
5 minuten later zie ik een meisje dat hele rek beveiligen.

Maar goed, ik werk zelf bij de Wonder Woman en als ik eens ga rondkijken wat daar soms voor personeel rondloopt.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:47:49 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47716792
Ik was vandaag weer eens bij H&M. Sjonge jonge, wat een gekkenhuis en megalange rijen (en twee dozen achter de kassa). Was er snel weer weg. Ze moeten eens verhuizen naar een groter filiaal, want alles staat veel te dicht op elkaar en dan moet je er ook nog langs kunnen (Groningen, trouwens).
Niet meer actief op Fok!
pi_47720967

Deze toch maar besteld met wat andere kleine dingetjes erbij, kortingscode, kwam uit op 46 euro inclusief verzendkosten.

M'n eerste keer

Kijken of et goed afloopt
pi_47722912
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef amokjeeh het volgende:
Net het één en ander besteld:

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Shirtje + broek (in verschillende kleuren om is te proberen)

Om in te haken op de discussie: Ik wissel af, basis dingen hoef ik persé niet van een merk te hebben. Verder heeft H&M voor de heren tegenwoordig leuke dingen, je moet ze er alleen even tussen uitpikken

Waar is deze op de site te vinden? Kijk ik niet goed of....
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_47723125
Ik vind de levertijden ook wel vaag.. had al een tijdje geleden een rokje besteld, zou eind april/begin mei bezorgd worden. Maar toen was ik vandaag in de H&M in Utrecht en daar lagen ze gewoon met stapels... gek dat het dan zo lang duurt via de online shop..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47725921
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]

Deze toch maar besteld met wat andere kleine dingetjes erbij, kortingscode, kwam uit op 46 euro inclusief verzendkosten.

M'n eerste keer

Kijken of et goed afloopt
Die heb ik vandaag binnengekregen! Samen met de gele beauty and the geek jurk! Ze zitten allebei goed en staan erg leuk!! Ben er helemaal blij mee!

Heb al aardig wat besteld, en ALLES pastte gewoon tot nu toe!
pi_47728588
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef Cure het volgende:

[..]

[afbeelding]

Waar is deze op de site te vinden? Kijk ik niet goed of....
Shirtje is te vinden via t-shirts, lange mouw en dan de eerste. Vanuit daar kan je ook doorklikken naar de broek.
pi_47730788
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag binnengekregen! Samen met de gele beauty and the geek jurk! Ze zitten allebei goed en staan erg leuk!! Ben er helemaal blij mee!

Heb al aardig wat besteld, en ALLES pastte gewoon tot nu toe!
Hoelang duurde het voordat ze het kwamen brengen?

Wat ik besteld had was allemaal op voorraad, en er stond dat het begin april geleverd wordt
pi_47735491
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Shirtje is te vinden via t-shirts, lange mouw en dan de eerste. Vanuit daar kan je ook doorklikken naar de broek.
Thnx, keek dus over korte/lange mouwen knop heen
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_47737675
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hoelang duurde het voordat ze het kwamen brengen?

Wat ik besteld had was allemaal op voorraad, en er stond dat het begin april geleverd wordt
Ik heb hem op de 16e besteld! Dus was best snel dit keer!
pi_47744883
Net bestelling geplaatst, wordt begin april geleverd, ben benieuwd!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:31:10 #221
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47770003
Kimono binnen, dank maddie!

Gruwelijk leuk gescoord @ Amsterdam Kalvertoren: lagen voor vijf euri's stapels "gaucho"pants (ik weiger broekrok te zeggen) in zwart en bruin linnen, net onder de knie, lekker wijde pijp. Blind gekocht en helemaal blij mee: staat super met laarzen, flipflops én hakjes.

Ooooh en de gratuit jurk van de onlijn bestelling is ook zo gek nog niet! Ga 'm nu dragen met legging en vestje erop.
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:53:18 #222
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47771190
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef Taigurrr het volgende:
Kimono binnen, dank maddie!

Gruwelijk leuk gescoord @ Amsterdam Kalvertoren: lagen voor vijf euri's stapels "gaucho"pants (ik weiger broekrok te zeggen) in zwart en bruin linnen, net onder de knie, lekker wijde pijp. Blind gekocht en helemaal blij mee: staat super met laarzen, flipflops én hakjes.

Ooooh en de gratuit jurk van de onlijn bestelling is ook zo gek nog niet! Ga 'm nu dragen met legging en vestje erop.
Welke kimono heb je? Foto? Ben er wel benieuwd naar hoe ie er uit ziet
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47771492
In Den Haag hing vandaag nog enorm veel Madonna-spul. En ik vind het allemaal niks

Ik snap trouwens ook niet waarom op drukke dagen altijd minstens 3 verkoopsters bij een dichte kassa met elkaar staan te kletsen terwijl er een rij van 5 meter in de winkel staat
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:03:25 #224
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_47774682
Ik heb net voor het eerst het eea bij H&M besteld; het eerste wordt begin april bezorgd(zeggen ze)
voor zoon: 3 t-shirts, 1 polo, 3 korte broeken
voor dochter: 1 capri-broek, 1 sweater, 1 bikini, 2 hemdjes, 1 pyjama(die hier boven ook al stond)
voor mijzelf: 1 trui, 1 rok, en 1 jurk.
Dan ga je betalen; en dan is het inclusief bezorgkosten 170 eur nogwat; dat is toch niet te geloven; daar kan je zelf niet tegenaan breien.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:05:17 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47774755
Ik kwam vanmiddag ineens een klein jurkje tegen dat ik in groep 4 droeg..van de H&M! Ik zal er morgen een foto van maken .
pi_47775999
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef imago het volgende:
In Den Haag hing vandaag nog enorm veel Madonna-spul. En ik vind het allemaal niks

Ik snap trouwens ook niet waarom op drukke dagen altijd minstens 3 verkoopsters bij een dichte kassa met elkaar staan te kletsen terwijl er een rij van 5 meter in de winkel staat
Omdat alledrie die verkoopsters geen kassa staan die dag .
Worden mensen bij ons ook wel eens boos over, als er mensen bezig zijn achter de kassa, maar niet open zijn. "MAAR HET IS HARTSTIKKE DRUK!!!!1". 's Ochtends wordt bepaald wie er kassa heeft en dan mag je dus absoluut geen kassa gaan staan wanneer jij op dat moment geen kassa hebt (ivm jatten door personeel enzo, het moet bijgehouden worden wie er kassa staan en wanneer, anders kom je daar niet achter of ontsla je de verkeerde).

En mijn bestelling is uit het Zweedse depot weg Dus begin volgende week heb ik m'n pakketje .
Vandaag nog een paar simpele dividedsportschoentjes gehaald, lopen heerlijk . Misschien dat ik ze ga verven, maar ik moet nog even met mezelf overleggen welke kleur...
pi_47776125
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Chanty87 het volgende:

Terugbrengen als klacht, kaartje mee, bonnetje mee. Dan moeten ze 'm terugnemen (niet over een maand eens terugkomen met je zonnebril van HEY HIJ WAS NA 1 DAG KAPOT!, want dan kunnen we er ook niet zoveel meer mee).

En hoe zouden jullie je voelen als het zulk lekker weer buiten is en jij staat in een heet benauwd hok?
Grapje, ik ben altijd lief. Behalve als jij begint met onredelijk zeiken, je zin door gaat drammen over regeltjes die ik niet kan veranderen, als jij mij als een stuk stront ('iedereen die in een winkel werkt is dom'-mentaliteit) behandeld, om kwart over 6 nog even een retegrote stapel dingen komt afrekenen, ook nog een stapel komt retourneren en dan OOK nog eens gaan lopen zeiken over kortingen. Oh en als je in de kleedkamers pist (2 keer gehad)
pi_47777249
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Terugbrengen als klacht, kaartje mee, bonnetje mee. Dan moeten ze 'm terugnemen (niet over een maand eens terugkomen met je zonnebril van HEY HIJ WAS NA 1 DAG KAPOT!, want dan kunnen we er ook niet zoveel meer mee).

En hoe zouden jullie je voelen als het zulk lekker weer buiten is en jij staat in een heet benauwd hok?
Grapje, ik ben altijd lief. Behalve als jij begint met onredelijk zeiken, je zin door gaat drammen over regeltjes die ik niet kan veranderen, als jij mij als een stuk stront ('iedereen die in een winkel werkt is dom'-mentaliteit) behandeld, om kwart over 6 nog even een retegrote stapel dingen komt afrekenen, ook nog een stapel komt retourneren en dan OOK nog eens gaan lopen zeiken over kortingen. Oh en als je in de kleedkamers pist (2 keer gehad)
Alleen zit er geen H&M bij ons in de buurt Maargoed, ik geloof best dat jij een uitzondering bent tussen de chago's die over het algemeen bij de H&M werken. Dinsdag stonden er 3 aan de rechterkant van de toonbank te ouwehoeren, loop ik ernaar toe om af te rekenen, krijg ik een "je moet dáár *wijst naar midden* afrekenen hoor" Ja mutsen, ga er dan ook staan zodat ik het kan zien.
pi_47779822
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef Taigurrr het volgende:

Had je gewoon je eigen maat besteld en past hij goed? Ik krijg hem waarschijnlijk van een vriendin die nooit jurken draagt.
pi_47779860
In de kleedkamer pissen
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:05:48 #231
331 Merel
Be here now.
pi_47779958
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef parselmouth het volgende:

Omdat alledrie die verkoopsters geen kassa staan die dag .
Worden mensen bij ons ook wel eens boos over, als er mensen bezig zijn achter de kassa, maar niet open zijn. "MAAR HET IS HARTSTIKKE DRUK!!!!1". 's Ochtends wordt bepaald wie er kassa heeft en dan mag je dus absoluut geen kassa gaan staan wanneer jij op dat moment geen kassa hebt (ivm jatten door personeel enzo, het moet bijgehouden worden wie er kassa staan en wanneer, anders kom je daar niet achter of ontsla je de verkeerde).
Maar waarom houden ze hun pauze dan niet lekker ergens anders, uit het zicht? Want als er over werkzaken gepraat wordt kan ik het me nog voorstellen, maar niet als het gaat over de zieke hond van de oma van de buurvrouw. En dan word je als klant heel vuil aangekeken als je vraagt waar je dat shirtje van de paspop kunt vinden, want dan stoor je ze in hun gesprek ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_47780946
Vraagje.. ik heb ongeveer 2 weken geleden een tas van de H&M gekocht, alles leuk en aardig, dus bonnetje weggegooid. Maar, gister deed ik de rits dicht (zonder extreem geweld ofzo) en nou is dus de hele rits kapot Heeft het nog zin om ermee naar de H&M te gaan om te ruilen of doen ze dat echt niet zonder bon?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47781028
Ik heb ook even een vraagje, zijn deze bh's ook in de winkel te krijgen?

Ik vind ze zo leuk!
pi_47784506
Yes, mijn bestelling staat op "chauffeur is onderweg"
Weet iemand hoe dat dan nu verder gaat met die nieuwe bezorgingsprocedure van ze? T wordt nu niet meer thuis geleverd toch?
Krijg ik dan een briefje thuis ofzo wanneer en waar ik het pakketje kan halen??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:18:36 #235
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47788064
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Had je gewoon je eigen maat besteld en past hij goed? Ik krijg hem waarschijnlijk van een vriendin die nooit jurken draagt.
Yep, eigen maat is prima. Zit lekker losjes ook maar toch wel flaterend. Leuk dingetje.
pi_47788208
Ik heb m'n pakketje al thuis . En het past zowaar allemaal! De ene jurk zit iets langer dan ik verwacht had, maar dat is op zich geen probleem. De korte broek was niet zo denderend als op de site maar ik denk dat ik hem toch hou om in de zomer in huis aan te doen en het gratis jurkje paste, ondanks dat het een kleinere maat is dan die ik normaal heb. Ik weet niet of ik hem ooit aan zal doen maar ach, hij was gratis .
pi_47788610
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n pakketje al thuis . En het past zowaar allemaal! De ene jurk zit iets langer dan ik verwacht had, maar dat is op zich geen probleem. De korte broek was niet zo denderend als op de site maar ik denk dat ik hem toch hou om in de zomer in huis aan te doen en het gratis jurkje paste, ondanks dat het een kleinere maat is dan die ik normaal heb. Ik weet niet of ik hem ooit aan zal doen maar ach, hij was gratis .
Het jurkje valt dus iets groter?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47788673
En hoe heb je je pakket ontvangen?
werd ie thuis gebracht of moest je m ergens halen?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_47788905
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Mikani het volgende:

[..]

Het jurkje valt dus iets groter?
Mwa, mijn maat wil met de dag veranderen, dus ik kan er niet heel veel over zeggen. Maar de stof is stretch en hij valt idd wel groter uit, omdat het zo'n lubberjurkje is.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef MissJ het volgende:
En hoe heb je je pakket ontvangen?
werd ie thuis gebracht of moest je m ergens halen?
Thuis gebracht. Vanochtend stond op de site dat hij in het sorteercentrum was dus ik verwachtte hem eigenlijk morgen pas .
pi_47789005
quote:
Thuis gebracht. Vanochtend stond op de site dat hij in het sorteercentrum was dus ik verwachtte hem eigenlijk morgen pas .
Ah ok, de bestelling wordt dus nog steeds thuisbezorgd! Dat is heel mooi
Ik had hier namelijk gelezen dat dat niet meer het geval zou zijn...?
pi_47789270
Mijn pakketje staat bij H&M bij Bestelling is onderweg en bij de Kialasite staat dat hij alleen nog maar aangemeld is
pi_47790665
Bij mij staat ie al 4 dagen onderweg....
pi_47792541
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef Koningin het volgende:
Bij mij staat ie al 4 dagen onderweg....
Bij mij nu 3 dagen. Bah, ik had zo gehoopt dat ik mijn kleding voor het weekend zou hebben.
pi_47795567
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ah ok, de bestelling wordt dus nog steeds thuisbezorgd! Dat is heel mooi
Ik had hier namelijk gelezen dat dat niet meer het geval zou zijn...?
Mijn bestellingen worden ook gewoon thuisbezorgd!
pi_47799917
Snif.. Heb ik eindelijk de lang verwachte fijne blouse met pofmouwen van Madonna collectie binnen, is hij te klein.. Weet iemand of ze deze in Eindhoven nog hebben hangen? Want online is die helaas uitverkocht..
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:44:00 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47803262
Mijn bestelling is in behandeling. Alleen mijn bikini komt pas half mei maar goed, die hoef ik toch nog niet aan. Ben erg benieuwd. Ik hoop op drie keer recht is scheepsrecht.
pi_47803706
mijn spullen zijn ook binnen! Had een paar truitjes besteld en heel wat make-up spulletjes en haarbandjes enzo! En alles past!
Iemand trouwens ervaring met de poederkwast van H&M Bronzing brush? Heb em wel besteld en inmiddels binnen maar nog niet gebruikt Vond em zo leuk
pi_47816964
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Addict89 het volgende:
Vraagje.. ik heb ongeveer 2 weken geleden een tas van de H&M gekocht, alles leuk en aardig, dus bonnetje weggegooid. Maar, gister deed ik de rits dicht (zonder extreem geweld ofzo) en nou is dus de hele rits kapot Heeft het nog zin om ermee naar de H&M te gaan om te ruilen of doen ze dat echt niet zonder bon?
Ik weet niet zeker of het kan of niet, meestal zijn ze wat dat soort dingen betreft wel soft (en soms te soft wat mij betreft, zie volgende alinea). Je kunt het in elk geval proberen. Zoek een vrolijke (!!! !!) verkoopster uit, wees heel vriendelijk en hou je gemak en leg je verhaal gewoon eerlijk en duidelijk uit, dat allemaal wil echt helpen .

Over soft gesproken: vandaag kwam er een man een broek terugbrengen die hij vorig jaar in MEI gekocht had (bijna een jaar oud dus). Het bonnetje had hij bewaard. Er zat een scheur bij z'n kont. En jawel hoor, hij mocht voor het geld van de broek een nieuwe broek uit kiezen . Ik heb ook twee H&M broeken gehad die binnen een half jaar een scheur bij m'n bil hadden (neehee, niet te klein gekocht), maar dan komt het eigenlijk niet eens in me op om terug te gaan....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:57:03 #249
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47819690
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb ook even een vraagje, zijn deze bh's ook in de winkel te krijgen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze zo leuk!
Die onderste 2 zag ik wel liggen die bovenste niet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47819966
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:57 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die onderste 2 zag ik wel liggen die bovenste niet.
Tnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')