abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47698185
Ik heb ook even een bestelling geplaatst online, maar wat stom zeg! De meerderheid komt begin april, een truitje half april en een broek pas eind mei!!!! EIND MEI! Zijn ze gek geworden ofzo? Is het alsnog mogelijk om te annuleren als het me te lang duurt?
Oh en wat ik ook raar vind, bij betaalwijze gaf ik aan dat ik via acceptgiro bij bestelling wil hebben, en wat lees ik in m'n bevestigingsmail:
Betaalwijze: levering op basis van MaandFactuur
Snap er niks van...
Back in business.
pi_47698278
Ik heb ook twee broeken uit de lijst gehaald omdat het me te lang duurde. Voor die tijd heb ik waarschijnlijk al iets anders leuks gevonden .
pi_47698437
Morgen naar Rotterdam, eens kijken of de H&M's de dingen hebben die ik op 't oog heb
pi_47703111
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ook twee broeken uit de lijst gehaald omdat het me te lang duurde. Voor die tijd heb ik waarschijnlijk al iets anders leuks gevonden .
Ik heb al tig keer nagekeken of ik iets soms vergeten ben te betalen, maar dat was niet zo.
Er zit niks dringends bij, maar ik wacht al vanaf begin feb
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47704790
En ik wilde er vannacht een tof badpak bijgooien, kan het ineens weer niet omdat de bestelling in behandeling is .
Nou ja, dan ga ik 'm vandaag wel even passen, weet ik dat ook weer direct.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:11:24 #206
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47706900
En mijn bestelling die voor begin april stond is inmiddels in behandeling . Hopelijk heb ik het voor het weekend, ik heb zondag een feestje waarbij het vestje dat ik besteld heb goed van pas zou komen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_47711234
Mijn bestelling is ook eindelijk in behandeling, ik ben al weken aan het wachten.
Maar het komt eraan!!
pi_47715026
Oh dat klinkt hoopgevend, ga ook even snel kijken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47715046
Godverdomme, heb ik een zonnebril gekocht (de laatste, hoe toevallig) is ie verrot En m'n zus heeft ook nog precies dezelfde Heel fijn

Personeel van de H^M was weer lekker vriendelijk vandaag trouwens. Niet dus.
pi_47716628
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
Godverdomme, heb ik een zonnebril gekocht (de laatste, hoe toevallig) is ie verrot En m'n zus heeft ook nog precies dezelfde Heel fijn

In Tilburg zijn ze soms ook echt zo Zei ik een keer tegen die assistent manager (denk ik): hai, die hele serie broeken is niet beveiligd, ik denk ik zeg het even. Keek ze me zo aan:
Ik zo: Geen dank
5 minuten later zie ik een meisje dat hele rek beveiligen.

Maar goed, ik werk zelf bij de Wonder Woman en als ik eens ga rondkijken wat daar soms voor personeel rondloopt.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:47:49 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47716792
Ik was vandaag weer eens bij H&M. Sjonge jonge, wat een gekkenhuis en megalange rijen (en twee dozen achter de kassa). Was er snel weer weg. Ze moeten eens verhuizen naar een groter filiaal, want alles staat veel te dicht op elkaar en dan moet je er ook nog langs kunnen (Groningen, trouwens).
Niet meer actief op Fok!
pi_47720967

Deze toch maar besteld met wat andere kleine dingetjes erbij, kortingscode, kwam uit op 46 euro inclusief verzendkosten.

M'n eerste keer

Kijken of et goed afloopt
pi_47722912
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef amokjeeh het volgende:
Net het één en ander besteld:

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Shirtje + broek (in verschillende kleuren om is te proberen)

Om in te haken op de discussie: Ik wissel af, basis dingen hoef ik persé niet van een merk te hebben. Verder heeft H&M voor de heren tegenwoordig leuke dingen, je moet ze er alleen even tussen uitpikken

Waar is deze op de site te vinden? Kijk ik niet goed of....
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_47723125
Ik vind de levertijden ook wel vaag.. had al een tijdje geleden een rokje besteld, zou eind april/begin mei bezorgd worden. Maar toen was ik vandaag in de H&M in Utrecht en daar lagen ze gewoon met stapels... gek dat het dan zo lang duurt via de online shop..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47725921
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]

Deze toch maar besteld met wat andere kleine dingetjes erbij, kortingscode, kwam uit op 46 euro inclusief verzendkosten.

M'n eerste keer

Kijken of et goed afloopt
Die heb ik vandaag binnengekregen! Samen met de gele beauty and the geek jurk! Ze zitten allebei goed en staan erg leuk!! Ben er helemaal blij mee!

Heb al aardig wat besteld, en ALLES pastte gewoon tot nu toe!
pi_47728588
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:42 schreef Cure het volgende:

[..]

[afbeelding]

Waar is deze op de site te vinden? Kijk ik niet goed of....
Shirtje is te vinden via t-shirts, lange mouw en dan de eerste. Vanuit daar kan je ook doorklikken naar de broek.
pi_47730788
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag binnengekregen! Samen met de gele beauty and the geek jurk! Ze zitten allebei goed en staan erg leuk!! Ben er helemaal blij mee!

Heb al aardig wat besteld, en ALLES pastte gewoon tot nu toe!
Hoelang duurde het voordat ze het kwamen brengen?

Wat ik besteld had was allemaal op voorraad, en er stond dat het begin april geleverd wordt
pi_47735491
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Shirtje is te vinden via t-shirts, lange mouw en dan de eerste. Vanuit daar kan je ook doorklikken naar de broek.
Thnx, keek dus over korte/lange mouwen knop heen
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_47737675
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hoelang duurde het voordat ze het kwamen brengen?

Wat ik besteld had was allemaal op voorraad, en er stond dat het begin april geleverd wordt
Ik heb hem op de 16e besteld! Dus was best snel dit keer!
pi_47744883
Net bestelling geplaatst, wordt begin april geleverd, ben benieuwd!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:31:10 #221
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47770003
Kimono binnen, dank maddie!

Gruwelijk leuk gescoord @ Amsterdam Kalvertoren: lagen voor vijf euri's stapels "gaucho"pants (ik weiger broekrok te zeggen) in zwart en bruin linnen, net onder de knie, lekker wijde pijp. Blind gekocht en helemaal blij mee: staat super met laarzen, flipflops én hakjes.

Ooooh en de gratuit jurk van de onlijn bestelling is ook zo gek nog niet! Ga 'm nu dragen met legging en vestje erop.
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:53:18 #222
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47771190
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef Taigurrr het volgende:
Kimono binnen, dank maddie!

Gruwelijk leuk gescoord @ Amsterdam Kalvertoren: lagen voor vijf euri's stapels "gaucho"pants (ik weiger broekrok te zeggen) in zwart en bruin linnen, net onder de knie, lekker wijde pijp. Blind gekocht en helemaal blij mee: staat super met laarzen, flipflops én hakjes.

Ooooh en de gratuit jurk van de onlijn bestelling is ook zo gek nog niet! Ga 'm nu dragen met legging en vestje erop.
Welke kimono heb je? Foto? Ben er wel benieuwd naar hoe ie er uit ziet
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47771492
In Den Haag hing vandaag nog enorm veel Madonna-spul. En ik vind het allemaal niks

Ik snap trouwens ook niet waarom op drukke dagen altijd minstens 3 verkoopsters bij een dichte kassa met elkaar staan te kletsen terwijl er een rij van 5 meter in de winkel staat
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:03:25 #224
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_47774682
Ik heb net voor het eerst het eea bij H&M besteld; het eerste wordt begin april bezorgd(zeggen ze)
voor zoon: 3 t-shirts, 1 polo, 3 korte broeken
voor dochter: 1 capri-broek, 1 sweater, 1 bikini, 2 hemdjes, 1 pyjama(die hier boven ook al stond)
voor mijzelf: 1 trui, 1 rok, en 1 jurk.
Dan ga je betalen; en dan is het inclusief bezorgkosten 170 eur nogwat; dat is toch niet te geloven; daar kan je zelf niet tegenaan breien.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:05:17 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47774755
Ik kwam vanmiddag ineens een klein jurkje tegen dat ik in groep 4 droeg..van de H&M! Ik zal er morgen een foto van maken .
pi_47775999
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef imago het volgende:
In Den Haag hing vandaag nog enorm veel Madonna-spul. En ik vind het allemaal niks

Ik snap trouwens ook niet waarom op drukke dagen altijd minstens 3 verkoopsters bij een dichte kassa met elkaar staan te kletsen terwijl er een rij van 5 meter in de winkel staat
Omdat alledrie die verkoopsters geen kassa staan die dag .
Worden mensen bij ons ook wel eens boos over, als er mensen bezig zijn achter de kassa, maar niet open zijn. "MAAR HET IS HARTSTIKKE DRUK!!!!1". 's Ochtends wordt bepaald wie er kassa heeft en dan mag je dus absoluut geen kassa gaan staan wanneer jij op dat moment geen kassa hebt (ivm jatten door personeel enzo, het moet bijgehouden worden wie er kassa staan en wanneer, anders kom je daar niet achter of ontsla je de verkeerde).

En mijn bestelling is uit het Zweedse depot weg Dus begin volgende week heb ik m'n pakketje .
Vandaag nog een paar simpele dividedsportschoentjes gehaald, lopen heerlijk . Misschien dat ik ze ga verven, maar ik moet nog even met mezelf overleggen welke kleur...
pi_47776125
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Chanty87 het volgende:

Terugbrengen als klacht, kaartje mee, bonnetje mee. Dan moeten ze 'm terugnemen (niet over een maand eens terugkomen met je zonnebril van HEY HIJ WAS NA 1 DAG KAPOT!, want dan kunnen we er ook niet zoveel meer mee).

En hoe zouden jullie je voelen als het zulk lekker weer buiten is en jij staat in een heet benauwd hok?
Grapje, ik ben altijd lief. Behalve als jij begint met onredelijk zeiken, je zin door gaat drammen over regeltjes die ik niet kan veranderen, als jij mij als een stuk stront ('iedereen die in een winkel werkt is dom'-mentaliteit) behandeld, om kwart over 6 nog even een retegrote stapel dingen komt afrekenen, ook nog een stapel komt retourneren en dan OOK nog eens gaan lopen zeiken over kortingen. Oh en als je in de kleedkamers pist (2 keer gehad)
pi_47777249
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:53 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Terugbrengen als klacht, kaartje mee, bonnetje mee. Dan moeten ze 'm terugnemen (niet over een maand eens terugkomen met je zonnebril van HEY HIJ WAS NA 1 DAG KAPOT!, want dan kunnen we er ook niet zoveel meer mee).

En hoe zouden jullie je voelen als het zulk lekker weer buiten is en jij staat in een heet benauwd hok?
Grapje, ik ben altijd lief. Behalve als jij begint met onredelijk zeiken, je zin door gaat drammen over regeltjes die ik niet kan veranderen, als jij mij als een stuk stront ('iedereen die in een winkel werkt is dom'-mentaliteit) behandeld, om kwart over 6 nog even een retegrote stapel dingen komt afrekenen, ook nog een stapel komt retourneren en dan OOK nog eens gaan lopen zeiken over kortingen. Oh en als je in de kleedkamers pist (2 keer gehad)
Alleen zit er geen H&M bij ons in de buurt Maargoed, ik geloof best dat jij een uitzondering bent tussen de chago's die over het algemeen bij de H&M werken. Dinsdag stonden er 3 aan de rechterkant van de toonbank te ouwehoeren, loop ik ernaar toe om af te rekenen, krijg ik een "je moet dáár *wijst naar midden* afrekenen hoor" Ja mutsen, ga er dan ook staan zodat ik het kan zien.
pi_47779822
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef Taigurrr het volgende:

Had je gewoon je eigen maat besteld en past hij goed? Ik krijg hem waarschijnlijk van een vriendin die nooit jurken draagt.
pi_47779860
In de kleedkamer pissen
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:05:48 #231
331 Merel
Be here now.
pi_47779958
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef parselmouth het volgende:

Omdat alledrie die verkoopsters geen kassa staan die dag .
Worden mensen bij ons ook wel eens boos over, als er mensen bezig zijn achter de kassa, maar niet open zijn. "MAAR HET IS HARTSTIKKE DRUK!!!!1". 's Ochtends wordt bepaald wie er kassa heeft en dan mag je dus absoluut geen kassa gaan staan wanneer jij op dat moment geen kassa hebt (ivm jatten door personeel enzo, het moet bijgehouden worden wie er kassa staan en wanneer, anders kom je daar niet achter of ontsla je de verkeerde).
Maar waarom houden ze hun pauze dan niet lekker ergens anders, uit het zicht? Want als er over werkzaken gepraat wordt kan ik het me nog voorstellen, maar niet als het gaat over de zieke hond van de oma van de buurvrouw. En dan word je als klant heel vuil aangekeken als je vraagt waar je dat shirtje van de paspop kunt vinden, want dan stoor je ze in hun gesprek ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_47780946
Vraagje.. ik heb ongeveer 2 weken geleden een tas van de H&M gekocht, alles leuk en aardig, dus bonnetje weggegooid. Maar, gister deed ik de rits dicht (zonder extreem geweld ofzo) en nou is dus de hele rits kapot Heeft het nog zin om ermee naar de H&M te gaan om te ruilen of doen ze dat echt niet zonder bon?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47781028
Ik heb ook even een vraagje, zijn deze bh's ook in de winkel te krijgen?

Ik vind ze zo leuk!
pi_47784506
Yes, mijn bestelling staat op "chauffeur is onderweg"
Weet iemand hoe dat dan nu verder gaat met die nieuwe bezorgingsprocedure van ze? T wordt nu niet meer thuis geleverd toch?
Krijg ik dan een briefje thuis ofzo wanneer en waar ik het pakketje kan halen??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:18:36 #235
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47788064
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Had je gewoon je eigen maat besteld en past hij goed? Ik krijg hem waarschijnlijk van een vriendin die nooit jurken draagt.
Yep, eigen maat is prima. Zit lekker losjes ook maar toch wel flaterend. Leuk dingetje.
pi_47788208
Ik heb m'n pakketje al thuis . En het past zowaar allemaal! De ene jurk zit iets langer dan ik verwacht had, maar dat is op zich geen probleem. De korte broek was niet zo denderend als op de site maar ik denk dat ik hem toch hou om in de zomer in huis aan te doen en het gratis jurkje paste, ondanks dat het een kleinere maat is dan die ik normaal heb. Ik weet niet of ik hem ooit aan zal doen maar ach, hij was gratis .
pi_47788610
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n pakketje al thuis . En het past zowaar allemaal! De ene jurk zit iets langer dan ik verwacht had, maar dat is op zich geen probleem. De korte broek was niet zo denderend als op de site maar ik denk dat ik hem toch hou om in de zomer in huis aan te doen en het gratis jurkje paste, ondanks dat het een kleinere maat is dan die ik normaal heb. Ik weet niet of ik hem ooit aan zal doen maar ach, hij was gratis .
Het jurkje valt dus iets groter?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47788673
En hoe heb je je pakket ontvangen?
werd ie thuis gebracht of moest je m ergens halen?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_47788905
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Mikani het volgende:

[..]

Het jurkje valt dus iets groter?
Mwa, mijn maat wil met de dag veranderen, dus ik kan er niet heel veel over zeggen. Maar de stof is stretch en hij valt idd wel groter uit, omdat het zo'n lubberjurkje is.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef MissJ het volgende:
En hoe heb je je pakket ontvangen?
werd ie thuis gebracht of moest je m ergens halen?
Thuis gebracht. Vanochtend stond op de site dat hij in het sorteercentrum was dus ik verwachtte hem eigenlijk morgen pas .
pi_47789005
quote:
Thuis gebracht. Vanochtend stond op de site dat hij in het sorteercentrum was dus ik verwachtte hem eigenlijk morgen pas .
Ah ok, de bestelling wordt dus nog steeds thuisbezorgd! Dat is heel mooi
Ik had hier namelijk gelezen dat dat niet meer het geval zou zijn...?
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:48:45 #241
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47789270
Mijn pakketje staat bij H&M bij Bestelling is onderweg en bij de Kialasite staat dat hij alleen nog maar aangemeld is
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_47790665
Bij mij staat ie al 4 dagen onderweg....
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:56:17 #243
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47792541
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef Koningin het volgende:
Bij mij staat ie al 4 dagen onderweg....
Bij mij nu 3 dagen. Bah, ik had zo gehoopt dat ik mijn kleding voor het weekend zou hebben.
pi_47795567
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:42 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ah ok, de bestelling wordt dus nog steeds thuisbezorgd! Dat is heel mooi
Ik had hier namelijk gelezen dat dat niet meer het geval zou zijn...?
Mijn bestellingen worden ook gewoon thuisbezorgd!
pi_47799917
Snif.. Heb ik eindelijk de lang verwachte fijne blouse met pofmouwen van Madonna collectie binnen, is hij te klein.. Weet iemand of ze deze in Eindhoven nog hebben hangen? Want online is die helaas uitverkocht..
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:44:00 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47803262
Mijn bestelling is in behandeling. Alleen mijn bikini komt pas half mei maar goed, die hoef ik toch nog niet aan. Ben erg benieuwd. Ik hoop op drie keer recht is scheepsrecht.
pi_47803706
mijn spullen zijn ook binnen! Had een paar truitjes besteld en heel wat make-up spulletjes en haarbandjes enzo! En alles past!
Iemand trouwens ervaring met de poederkwast van H&M Bronzing brush? Heb em wel besteld en inmiddels binnen maar nog niet gebruikt Vond em zo leuk
pi_47816964
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Addict89 het volgende:
Vraagje.. ik heb ongeveer 2 weken geleden een tas van de H&M gekocht, alles leuk en aardig, dus bonnetje weggegooid. Maar, gister deed ik de rits dicht (zonder extreem geweld ofzo) en nou is dus de hele rits kapot Heeft het nog zin om ermee naar de H&M te gaan om te ruilen of doen ze dat echt niet zonder bon?
Ik weet niet zeker of het kan of niet, meestal zijn ze wat dat soort dingen betreft wel soft (en soms te soft wat mij betreft, zie volgende alinea). Je kunt het in elk geval proberen. Zoek een vrolijke (!!! !!) verkoopster uit, wees heel vriendelijk en hou je gemak en leg je verhaal gewoon eerlijk en duidelijk uit, dat allemaal wil echt helpen .

Over soft gesproken: vandaag kwam er een man een broek terugbrengen die hij vorig jaar in MEI gekocht had (bijna een jaar oud dus). Het bonnetje had hij bewaard. Er zat een scheur bij z'n kont. En jawel hoor, hij mocht voor het geld van de broek een nieuwe broek uit kiezen . Ik heb ook twee H&M broeken gehad die binnen een half jaar een scheur bij m'n bil hadden (neehee, niet te klein gekocht), maar dan komt het eigenlijk niet eens in me op om terug te gaan....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:57:03 #249
63411 Roeji
pi_47819690
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Lollifant het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze zo leuk!
Die onderste 2 zag ik wel liggen die bovenste niet.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47819966
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:57 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die onderste 2 zag ik wel liggen die bovenste niet.
Tnx
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:20:07 #251
70004 niksan
net een beetje meer
pi_47820168
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke korte broek?? Die van 9,90??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_47820211
Nou, het pakketje is toch binnen gekomen gister.
1 ding pastte niet, de rest wel!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:33:39 #253
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47820473
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:22 schreef Koningin het volgende:
Nou, het pakketje is toch binnen gekomen gister.
1 ding pastte niet, de rest wel!!
Gelukkig maar .

Mijn pakje staat nog steeds op "Bestelling gegevens ontvangen, pakket nog niet ontvangen door Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info."
pi_47823871
Weet er iemand of ze bij H&M ook broeken kunnen laten inkorten, of hebben ze die service daar niet?

(de broeken zijn me net iets te lang, of ik ben te klein.. )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:34:30 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47824166
Dat probleem met te lange broeken heb ik ook altijd . Ik moet ze altijd omslaan of door m'n moeder laten inkorten (maar dan zit ie direct halverwege m'n kuit als ik ga zitten ). Ik weet niet of het uitmaakt welke maat je hebt? Dat bij bijv maat 40 de pijpen langer zijn dan maat 38? Zo ja: dan weet je wat je te doen staat .
Niet meer actief op Fok!
pi_47824684
Bij mij zijn broeken juist altijd te kort Net m'n pakje binnengehad, broek uit de Outlet gepast... Zit helemaal goed, maar komt op m'n enkels.

En ik heb al zo'n moeite om een leuke broek te vinden die goed zit en lang genoeg is
pi_47824692
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef fae_sarah het volgende:
Weet er iemand of ze bij H&M ook broeken kunnen laten inkorten, of hebben ze die service daar niet?

(de broeken zijn me net iets te lang, of ik ben te klein.. )
Nein, die service hebben we niet.
Maar als je in een stad woont moet je gewoon eens opzoek gaan naar buitenlandse kleermakers. Die korten je broek mooi en goed in voor een prikkie
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:15:06 #258
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_47827507
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Addict89 het volgende:
of je hebt dezelfde tas die ik heb, of dat probleem zie je vaker bij H&M tassen.
Heb namelijk ook een tijdje geleden een H&M tas gekocht en de rits ging ook heel erg snel kapot. Heb helaas geen plaatje van mijn tas.
pi_47827762
Dit was die van mij

pi_47828195
Net nog een riem en tas erbij besteld, maar nu tellen ze dus ineens wél weer verzendkosten?!
Ik zag in het overzicht dat ik op 1 artikel al sinds 29 jan zit te wachten
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:15:43 #261
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_47832124
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:23 schreef Addict89 het volgende:
Dit was die van mij

[afbeelding]

ik had dus wel een andere (oudere, staat nu niet meer op de site) tas
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:06:53 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_47834026
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:49 schreef Chanty87 het volgende:
Bij mij zijn broeken juist altijd te kort Net m'n pakje binnengehad, broek uit de Outlet gepast... Zit helemaal goed, maar komt op m'n enkels.

En ik heb al zo'n moeite om een leuke broek te vinden die goed zit en lang genoeg is
*pssst esprit online shop > veel broeken lengte 35, zijn zo'n beetje de enige lange broeken die bij mij lang genoeg zijn met mijn 185 cm)*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_47835462
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

*pssst esprit online shop > veel broeken lengte 35, zijn zo'n beetje de enige lange broeken die bij mij lang genoeg zijn met mijn 185 cm)*
Heb vanmiddag nog gekeken idd Ben niet zo heel lang (1.72) maar met broeken heb ik wel altijd problemen. Als het rond m'n heupen goed zit zijn de pijpen te kort, en als de lengte goed is (ik hou van lekker lange broeken; op z'n minst bootcut qua wijdte) zit het voor geen meter bij m'n heupen/kont.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:30:14 #264
63411 Roeji
pi_47836967
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Lollifant het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze zo leuk!
Net nog even gekeken, ze liggen toch alledrie in de winkels (tenminste in maastricht).

Overigens gisteren nog het aanbiedingsrek half leeggekocht. Broeken voor 5 euro Twee prachtige linnen/katoenen broeken (wit en kaki groen, die laatste ook voor mn moeder meegenomen) en een zwarte sportbroek van de Logg en een hele nette zwarte broek. Samen 25 euro
En die tanning lotion had ik me gekocht, gisteren gesmeerd en vandaag al een hele lichte kleur te zien. Ter test had ik maar een onderbeen ingesmeerd. Maar je ziet het dus wel al. Wel nog wat gelig, maar dat zal nog wat bijtrekken neem ik aan.

[ Bericht 30% gewijzigd door Roeji op 30-03-2007 17:59:12 ]
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:03:53 #265
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47839693
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Zijn echt superbroeken ja! Ik ben 1:80 en vrij dun. Lengtemaat 34 past soms, maar is soms weer net te kort bij wijdtemaat 27/28. De 35 lengte broeken van Esprit zijn echt super, die zijn ook in smalle maten lekker lang! Bij H&M heb ik nog nooit een broek gevonden die mij goed zat . En ik heb er veel, heel veel gepast.

Mijn pakje is aangekomen in Nederland in het Kialasorteercentrum. Ik heb nog een kleine hoop dat ze het morgen misschien afleveren op het Kialapunt, maar het zal wel weer maandag worden zodat ik zondag mijn nieuwe kleren nog niet aan kan .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:57:36 #266
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47855329
Hoe moet je dingen toevoegen aan je bestelling als die nog niet geleverd is? kon het nergens terugvinden op de HM site
pi_47857798
Gewoon de dingen die je er aan toe wil voegen in je shoppingbag, naar de kassa, al die stappen doorlopen en dan komt ie als het goed is gewoon bij je bestelling te staan.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:55:27 #268
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47859263
thanks
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:07:30 #269
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47859496
en hoe gaat het met terugsturen van spullen die totaal niet zitten als je met acceptgiro betaalt? Krijg je dan gewoon je geld terug en moet je verzendkosten betalen oid?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:07:03 #270
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47862319
ik vind het leren jasje van de m by madonna lijn wel erg kort...................BALEN!!!
pi_47862812
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef kookie_monster het volgende:
en hoe gaat het met terugsturen van spullen die totaal niet zitten als je met acceptgiro betaalt? Krijg je dan gewoon je geld terug en moet je verzendkosten betalen oid?
Misschien is het handig om gewoon even terug te lezen. Deze vragen zijn namelijk al eerder beantwoord
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47864038
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef kookie_monster het volgende:
Je kan de accept zelf invullen.
Stuur je alles terug 1euro betalen.
Stuur je iets terug het gene wat je houd plus 1 euro betalen.
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:05:23 #273
63411 Roeji
pi_47865346
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 16:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Misschien is het handig om gewoon even terug te lezen. Deze vragen zijn namelijk al eerder beantwoord
Is het misschien niet een goed idee om dit soort standaard vragen in het volgende topic, mee te nemen in de OP? Dan staan ze daar bij elkaar en hoeven ze niet tig keer in elk topic opnieuw beantwoord te worden.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:08:59 #274
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47865446
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef Roeji het volgende:

[..]

Is het misschien niet een goed idee om dit soort standaard vragen in het volgende topic, mee te nemen in de OP? Dan staan ze daar bij elkaar en hoeven ze niet tig keer in elk topic opnieuw beantwoord te worden.
Lijkt me een puik plan!

Mijn pakje is vandaag niet gekomen, dus ik kan morgen mijn nieuwe vestje niet aan .
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:14:24 #275
63411 Roeji
pi_47865566
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:08 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lijkt me een puik plan!
Wie is de vrijwilliger om de nieuwe OP alvast in mekaar te draaien? Misschien kunnen we even kort een lijstje maken van de vragen die steeds terugkeren, aangezien dit topic toch richting eind is aan t lopen?
quote:
Mijn pakje is vandaag niet gekomen, dus ik kan morgen mijn nieuwe vestje niet aan .
Balen MaLo.
Ik had gisteren even gebeld met de klantenservice aangezien al mn kortingen verwijdert zijn afgelopen week. Bleek dat er veel problemen met de site waren en dat dat dus al vaker was gebeurd. Meisje heeft toegezegd om de korting handmatig toe te voegen in t systeem, maar ik zie m er nog niet bij staan. Mijn bestelling met Madonna spullen staat nog steeds open. Maar zou wel op kort termijn worden behandelt. Ik dacht dat t weer met t limiet te maken had, maar ze gaf aan dat dat niet zo was. Ik hoop dat t snel komt, wil die handtas toch wel eens zien en mn jurkjes.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47874573
Mijn bestellinkje is ook binnen! Een grijze skinny en die platte espadrilles.

En ik had vandaag een hele leuke bandeaubikini gekocht, van de Trend. Waren eerst alleen grote maten van, en gisteren kwam er een 34 terug . Broekje zit helemaal goed, alleen voor het topje moet je echt gewoon *geen* tieten hebben en daar verder een omtrek hebben van 50cm wil het goed zitten Baal echt ontzettend, want de topjes en broekjes mogen niet los van elkaar verkocht worden. Vrees dat ik voor m'n tieten (ik heb een bcup, dus eeeeecht geen cup Z) minstens maat 38 zal moeten hebben
Dus die gaat maandag gelijk weer terug, misschien nog ff een 36 passen, mocht die er zijn. En anders komt er van de week nog een bruine bandeaubikini van de Wehkamp binnen .

Verder nog een blauw lang hemdje gekocht uit het topjes-voor-1,90-rek (en nog 20% personeelskorting ). En ook nog een blauw cute-ass mutsje, dat overigens matcht met dat hemdje
  zondag 1 april 2007 @ 14:02:36 #277
154268 Mikani
Fawkes.
pi_47890714
Stel dat ik een kledingstuk niet leuk vind en 't dus retourneer en zo niet aan de 40 euro kom, moet ik dan ook gelijk 15 euro voor dat jurkje betalen? Ik heb namelijk nu net boven de 40 euro besteld dus als ik iets niet leuk vind dan zit ik er onder!
pi_47891415
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef Mikani het volgende:
Stel dat ik een kledingstuk niet leuk vind en 't dus retourneer en zo niet aan de 40 euro kom, moet ik dan ook gelijk 15 euro voor dat jurkje betalen? Ik heb namelijk nu net boven de 40 euro besteld dus als ik iets niet leuk vind dan zit ik er onder!
Een tijdje geleden kreeg ik gratis een 'joggingpak' bij een bestelling vanaf 40 euro. Ik kocht toch een shirtje en 2 (dezelfde) rokjes (in 2 verschillende maten). Samen was dat meer dan 40 euro, maar 1 van de rokjes heb ik dus teruggestuurd. Daarbij was het joggingpak niet geleverd en daar heb ik achteraan gebeld. Toen heb ik m alsnog ontvangen, terwijl ik dus wel een rokje terug stuurde (en dus voor minder dan 40 euro aan kleding had gehouden...)

Goed.. Lang verhaal. Het antwoord is dus ja, waarschijnlijk wel.
  zondag 1 april 2007 @ 14:56:32 #279
139770 Miasan
Roemer has it
pi_47892409
Net gebeld met de helpdesk van H&M, wat een irritante kerel zeg Hij zat helemaal uit de hoogte te doen!
Oh well, mijn zaakje is geregeld, denk ik. Had 2 van die shorts van 9,90 besteld, waarvan ééntje pas eind april wordt geleverd, en degene die ik nu al had ontvangen niet past (dus die andere ook niet). Ik dus vragen of hij een nieuwe kon opsturen en de maat kon veranderen van degene die al in verzending stond. Nu afwachten tot het op de website verschijnt.... gebeurt dat eigenlijk wel?
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_47901338
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:02 schreef Mikani het volgende:
als je het in de winkel retourneerd dan heb je zo wie zo geen gezeik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 april 2007 @ 20:58:10 #281
123170 alors
zlata1234
pi_47903857
Plaatje van Kylie's beachcollectie

ziet er mooi uit
know'm sayin?
word? word.
pi_47904659
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:58 schreef alors het volgende:
Plaatje van Kylie's beachcollectie

[afbeelding]

ziet er mooi uit
Je ziet alleen niks
  zondag 1 april 2007 @ 21:21:46 #283
145076 parselmouth
350125, Go!
  zondag 1 april 2007 @ 23:44:18 #284
123170 alors
zlata1234
pi_47910893
Ja die bikini is van dezelfde stof, en ik vind de stof mooi, en de foto
know'm sayin?
word? word.
pi_47911512
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Een wapperend doek [afbeelding].
Zou je hem ook inclusief wapper kunnen bestellen?

Wel een leuke foto hoor ben wel benieuwd
pi_47916849
Mijn bestelling is GVD ALWEER uitgesteld
Half april! Ik vind het niet normaal meer. Er staat ook: helaas te laat, nieuwe levering: half april.

Helaas te laat?! Hoezo? Ik ga eens even een pissig mailtje maken
  maandag 2 april 2007 @ 10:15:29 #287
63411 Roeji
pi_47917198
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:00 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling is GVD ALWEER uitgesteld
Half april! Ik vind het niet normaal meer. Er staat ook: helaas te laat, nieuwe levering: half april.

Helaas te laat?! Hoezo? Ik ga eens even een pissig mailtje maken
Hier ook weer. Ik gok er bij mij toch op dat t met de limiet te maken heeft. ik zou overigens bellen, dan krijg je meteen een antwoord. Anders zit je je misschien op te vreten terwijl je wacht tot jouw mail beantwoordt wordt
Zou ik tenminste doen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47917811
Ik heb al antwoord Echt, zat een minuut tussen ofzo.
quote:
Beste xxx,

Bedankt voor je e-mail.

De eerst volgende levering zal medio April bij jou afgeleverd worden.
Het duurt zolang omdat er artikelen tussen je bestelling zitten die pas dan geleverd kunnen worden.
We wensen je veel plezier met de door jou bestelde artikelen!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Ik blijf t raar vinden, alles is gewoon op voorraad volgens mij. Maar goed
Ik heb alles gewoon betaald, saldo is nul. Ook de spullen die ik heb teruggestuurd zijn al lang terug (staat in overzicht).
pi_47918059
Jezus alweer uitgesteld! Eind maart, begin april en nu half april. Ben er helemaal klaar mee, dit was echt de laatste keer dat ik online bij H&M bestel.
  maandag 2 april 2007 @ 11:17:36 #290
63411 Roeji
pi_47918984
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al antwoord Echt, zat een minuut tussen ofzo.
[..]

Ik blijf t raar vinden, alles is gewoon op voorraad volgens mij. Maar goed
Ik heb alles gewoon betaald, saldo is nul. Ook de spullen die ik heb teruggestuurd zijn al lang terug (staat in overzicht).
Mmm dan ga ik ook eens mailen. Eens kijken welk smoesje ik krijg te horen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47933826
ARGH!!! Die site!!! Constant loopt ie vast, word er echt helemaal gek van. Inmiddels voor de 6e keer opnieuw beginnen met bestellen. Beetje irritant alleen dat spullen uit de outlet dan ineens verkocht zijn...
;)
  maandag 2 april 2007 @ 18:43:10 #292
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47933985
En mijn pakketje is inmiddels al een week in behandeling . Vandaag de achtste dag . Het pakketje is donderdagavond aangekomen op het Kiala sorteercentrum en vandaag nog steeds geen bericht dat ik hem op kan halen. Ik bestel óf niet meer bij H&M, óf ik laat niet meer op een Kialapunt leveren. Dit duurt echt te lang.
pi_47933998
Wel netjes...

Ik heb een tijdje terug een hele bestelling geplaatst met daarin een donkergrijze polo. Ik kreeg geleverd: mijn hele bestelling met een of ander kinderbroekje met doodskoppen erop... niet echt mijn maat, niet echt de bedoeling.
Dus broek terug gestuurd, alles volgens internet verwerkt en zo...

Kreeg ik vandaag een 'sorry' briefje met een kortingscode voor 5.- korting op mijn volgende bestelling!
pi_47934111
Hmm, er stond bestelling onderweg vanochtend, maar nog niks aangekomen volgens mij...
  maandag 2 april 2007 @ 18:48:56 #295
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47934188
Das inderdaad netjes Bartjebart!

Maisnon, dat staat mijn bestelling al sinds woensdag. Maandag was hij in behandeling, woensdag onderweg, en nu wacht ik nog steeds.
pi_47934453
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef MaLo het volgende:
En mijn pakketje is inmiddels al een week in behandeling . Vandaag de achtste dag . Het pakketje is donderdagavond aangekomen op het Kiala sorteercentrum en vandaag nog steeds geen bericht dat ik hem op kan halen. Ik bestel óf niet meer bij H&M, óf ik laat niet meer op een Kialapunt leveren. Dit duurt echt te lang.
Ik vraag me af of ze in zo'n korte tijd ineens een hele zooi nieuwe klanten hebben ofzo... Want die M by Madonna (hoorde dat er dit jaar nóg 2 Madonna lijnen komen ) loopt volgens mij niet echt storm op de site, op een paar dingen na dan. Maar een paar (nieuwe!) kledingstukken staan wel met een levertijd van 3 maanden Weet niet waarom ze 't anders zo druk hebben ineens...

Maargoed, ik hoop wel dat ik m'n bestelling krijg voor ik op vakantie ga eind april...
pi_47934620
maar dat onderweg, is dat dan vanaf eh, waar het vandaan komt naar het distributiedinges?
  maandag 2 april 2007 @ 19:06:41 #298
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47934853
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef Maisnon het volgende:
maar dat onderweg, is dat dan vanaf eh, waar het vandaan komt naar het distributiedinges?
Ik zou het niet weten. Misschien onderweg in de zin van: de kledingstukken liggen niet meer op de plank maar zitten nu in een doos?
pi_47936228
Ben ff mijn frustraties eruit aan het gooien.

Wat een KUT-site inmiddels ben ik al zover dat ik klantnummer en pincode in heb mogen voeren, kan ik niet meer op de "verdergaan"-knop drukken... Error on page oid, willen ze gewoon niks verkopen ofzo!!!
;)
  maandag 2 april 2007 @ 19:54:11 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')