Hoe is het eigenlijk met de tokkies? Hoor je ook niets meer van hè?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef STING het volgende:
Weer een topic met een hoog tokkiegehalte.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Viswijfje het volgende:
Ren je ook boos achter elke auto aan omdat daar uitlaadgassen uitkomen??
get a live, roken is gewoon lekker en als jij t niet doet is dat niet ons probleem![]()
Wij jou ookquote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben nu 2 weken rookvrij maar ik moet nog steeds kotsen op die anti rook figuren die denken dat ze van het opsnuiven van een beetje rook al kanker krijgen. Ik zou bijna zeggen, krijg kanker stelletje imbecielen. Weet je wat je opsnuift langs de snelweg etc? Om longkanker te krijgen hoef je echt niet meer te roken tegenwoordig.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik rook niet, maar heb er geen problemen mee dat anderen wel roken, vind het wel smerig als je naar een winkel oid moet en deel personeel staat voor die winkel te roken, dat vind ik gewoon klantonvriendelijk, maar dat zou ik ook vinden als ze daar gewoon koffiepauze gaan houden, gezeur dat nergens meer gerookt mag worden vind ik persoonlijk zeer overdreven!
heeej n00b, er zijn ook zat lekker wijven die wel rokenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef Camplo het volgende:
Nog een paar jaar dan mogen de rokers lekker buiten zitten prachtig prachtig.
Geen stoere jochies meer die zich heel wat voelen met een sigaret.
En alle lekkere wijven blijven de hele avond binnen, de rokers zul je niet meer zien![]()
Hoe kan een wijf nu lekker zijn als ze rookt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
heeej n00b, er zijn ook zat lekker wijven die wel rokendie gaan dan dus ook mee naar buiten.
en aangezien alle relaxte gasten roken, gaan die 'lekkere wijven' van jou gewoon met ons mee. En dan sta jij daar heel stoer binnen, met al je mattebakkers, blij te zijn dat niemand meer binnen rookt![]()
Feestbeest 1: "Hey man, gezellig zo hè.... met z'n tweetjes.... en ehm... de toiletjuffrouw."quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
heeej n00b, er zijn ook zat lekker wijven die wel rokendie gaan dan dus ook mee naar buiten.
en aangezien alle relaxte gasten roken, gaan die 'lekkere wijven' van jou gewoon met ons mee. En dan sta jij daar heel stoer binnen, met al je mattebakkers, blij te zijn dat niemand meer binnen rookt![]()
hehehehequote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Feestbeest 1: "Hey man, gezellig zo hè.... met z'n tweetjes.... en ehm... de toiletjuffrouw."
.
.
.
.
Feestbeest 1: "Oh nee, de toiletjuffrouw gaat ook naar buiten. Maar hey, we hebben elkaar nog!"
Feestbeest 2: "Wat zeg jaaij? Ik nie begraaip."
Heb jij je pakje shag in zulks een leren hoesje met ketting eraan aan je riem hangen?quote:
Roken.......daar komen we samen wel uitquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben helemaal niet anti-roken, in een café mogen jullie rokers van mijn part gewoon roken, heb ik geen probleem mee. Ik rook zelf niet, maar ik gun het anderen wel...
Je rookt dus weer. Gelukkig maar, we begonnen ons ernstig zorgen te maken.quote:
Nopequote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij je pakje shag in zulks een leren hoesje met ketting eraan aan je riem hangen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |