Val kapot mafkees. Door onbegripvol tuig als jij moeten we dalijk al buiten staan overalquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:00 schreef outcast_within het volgende:
Ja heel zielig dat je nergens meer mag roken, maar ga nou niet als een halve hanggroeppersoon een rookmuur creeeren waar bezoekers zich door heen moeten worstelen om binnen te komen.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Val kapot mafkees. Door onbegripvol tuig als jij moeten we dalijk al buiten staan overal
hoezo moet ik kapot, mijn schuld niet dat er binnen geen rookhok isquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Val kapot mafkees. Door onbegripvol tuig als jij moeten we dalijk al buiten staan overal
JAwel, dat is ELKE niet roker zijn schuld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo moet ik kapot, mijn schuld niet dat er binnen geen rookhok is
okee ik begin wel met roken dan maar. Slotje!quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
JAwel, dat is ELKE niet roker zijn schuld.
Roken, we komen er samen wel uit my fucking ass!
Stelletje hypochriet tuig; dat zijn jullie!
Jewel, aangezien jullie volk vindt dat wij naar buiten moeten, maar niet denken om met elkaar voor een rokers hok te zorgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo moet ik kapot, mijn schuld niet dat er binnen geen rookhok is
Stelletje aso junks met jullie primitieve verslaving, waar jullie ons niet-verslaafden mee moeten lastig vallenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
JAwel, dat is ELKE niet roker zijn schuld.
Roken, we komen er samen wel uit my fucking ass!
Stelletje hypochriet tuig; dat zijn jullie!
Nee, een bruincafe wat rookvrij is, dát is gezelligquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:21 schreef STING het volgende:
[..]
Stelletje aso junks met jullie primitieve verslaving, waar jullie ons niet-verslaafden mee moeten lastig vallen![]()
Van de regen in de drup, nou bedankt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Die rookmuur leggen wij aan om de stank van al die "verkeerde" deodorants, afhter shave's en parfums te neutraliseren.
Kun je tenminste een ruimte binnen lopen zonder gelijk gigantisch over je nek te gaan van de stank.
ah joh, in het bruincafé met een rozeeeetje heeft toch al charme genoegquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, een bruincafe wat rookvrij is, dát is gezellig
HEt heeft gewoon zn charme, en chamres moet je godverdomme met je poten vanaf blijven!
heulemaal mee eensssquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, een bruincafe wat rookvrij is, dát is gezellig
HEt heeft gewoon zn charme, en chamres moet je godverdomme met je poten vanaf blijven!
Dan loop je godverdomme maar achterom naar binnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:41 schreef most_wanted het volgende:
Bijn ons staan ze ook voor de deur van school. Dus moet je eerst door de rook heen en dan ben je pas binnen.
Ga dan ergens om een hoekje staan, niet recht voor de deur.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan loop je godverdomme maar achterom naar binnen.
Wij moeten ons aanpassen, maar jullie weigeren
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ga dan ergens om een hoekje staan, niet recht voor de deur.
En er is geen achterdeur.
Ik heb nooit gezegd dat jullie niet binnen mogen roken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik moet buiten gaan staan.
Buiten mag ik staan waar ik wil.
Gaan we naar buiten, hebben jullie eindelijk je zin en dan is het weer niet goed?
Val op een hoop.
Ah, nu weet ik waarom jij zo doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:50 schreef vosss het volgende:
* vosss steekt een peuk op en blaast de rook vol in most_wanted's gezicht
Iddquote:
DAT is wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben dat gezeik over roken zo zat. Vroeger (verteld mijn trotse vader nog regelmatig) kwam je bij een verjaardag/etentje/etc. en dan stond er gewoon een bekertje vol met sigaretten () op tafel! Nu word je ongeveer gezien als crimineel als je rookt. Fuck off!
Ja idd, diesel dampen zijn beterquote:En... dan staan die gezonde paupertjes langs de weg in een grote stad waar het verkeer voorbij raast rustig van de 'frisse' lucht te genieten. Komt er iemand langslopen die een peukie aan heeft, kijken ze meteen alsof ze acuut longkanker binnen hebben gehaald. hypocriet dus, en dom, en egoistisch....
Waren alle niet rokers maar als jijquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik rook niet, maar heb er geen problemen mee dat anderen wel roken, vind het wel smerig als je naar een winkel oid moet en deel personeel staat voor die winkel te roken, dat vind ik gewoon klantonvriendelijk, maar dat zou ik ook vinden als ze daar gewoon koffiepauze gaan houden, gezeur dat nergens meer gerookt mag worden vind ik persoonlijk zeer overdreven!
Als ik niet-rokers op bezoek krijg is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om maar niet te roken in mn eigen huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:01 schreef Klonk het volgende:
als ik niet rokers op bezoek krijg paf ik altijd eerst nog even flink
Zeg hoor eens vlegel.......ik rook (nadat ik 5 jaar lang elke dag gerookt heb) al meer dan 7 jaar geen wiet of hash meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:51 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik waarom jij zo doet.
Je hebt aan mama's wiet gezeten, sterk spul, hè?
Bespaar je de moeite knul. Ga maar iets nuttigs doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik moet nodig eens een topic openen over de stupiditeit van het roken. Die kunnen jullie vanmiddag verwachten.
Niet dat ik zo vreselijk antirook ben, maar ik kan gewoonweg NIET snappen dat je het doet.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef vosss het volgende:
Luister maar naar die ouwe lul van een Arma
Denk je dat die mobiel die je naast je ballen hebt hangen goed is voor je prostaat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef Victor_Eremita het volgende:
Maar ik wil zo graag snappen waarom mensen zichzelf en anderen kanker willen geven, alleen maar omdat je dan wat 'stoerder' bent.
Dat verhaal krijg ik ook nog regelmatig mee inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:Vroeger (verteld mijn trotse vader nog regelmatig) kwam je bij een verjaardag/etentje/etc. en dan stond er gewoon een bekertje vol met sigaretten () op tafel!
Nu weet ik dat ik niet zo groot ben, maar om me dan maar meteen 'half' te noemen, vind ik wat ver gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:00 schreef outcast_within het volgende:
als een halve hanggroeppersoon
Ik was bijna even over mijn stuur, Arma. Dank je.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:17 schreef Armageddon het volgende:
*geeft MUUS een aai over de bol*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |