abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47757323
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_47757467
Whoei! geweldig zeg! Heel snel gegaan! net als bij ons Gefeliciteerd!
Gelukkig hebben jullie wat meer tijd om alles te regelen... heel veel succes!
pi_47763382
Ow Sugar wat super!!! .
Ik vind het echt geweldig voor jullie!
Succes met het regelen van het papierwerk, met de verkoop van jullie huidige huis en geniet alvast van het zwijmelen van je nieuwe huis!
Fake it till you make it...
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:14:05 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47779304
Bedankt voor alle leuke en zinvolle reacties, mensen!

Nu ga ik me inderdaad in WGR verdiepen en hier in K&W op zoek naar een topic over stuken! Ik denk dat het granol me zo snel de keel uithangt, dat we toch maar gaan kijken of we goedkoop en goed kunnen laten stuken voordat we erin trekken. Afijn, kopzorgen en voorpret genoeg.

Dit topic gewoon open laten voor wie een oordeel wil over een huis dat hij/zij gezien heeft?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_47779380
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Sugar het volgende:
Nu ga ik me inderdaad in WGR verdiepen en hier in K&W op zoek naar een topic over stuken! Ik denk dat het granol me zo snel de keel uithangt, dat we toch maar gaan kijken of we goedkoop en goed kunnen laten stuken voordat we erin trekken. Afijn, kopzorgen en voorpret genoeg.

Dit topic gewoon open laten voor wie een oordeel wil over een huis dat hij/zij gezien heeft?
Over het stucen mag je gerust een nieuw topic starten, met de search is wel wat terug te vinden, maar elke vraag heeft recht op een eigen topic

En topics doen we bijna nooit op slot, kijk maar onderin de active topiclijst van K&W hoe weinig slotjes er staan, alleen policy overschrijdend gaat dicht.
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:28:30 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47779456
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:22 schreef Marsepein het volgende:

En topics doen we bijna nooit op slot, kijk maar onderin de active topiclijst van K&W hoe weinig slotjes er staan, alleen policy overschrijdend gaat dicht.
I know, maar het was ook een verkapte uitnodiging om anderen dit topic vooral te laten gebruiken waarvoor het in begin bedoeld was. Om er geen "volg-hoe-Sugar-omgaat-met-het-gekochte-huis-topic" van te maken.

En een topic over stuken zal er komen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:39:50 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_47779599
sugar gefeliciteerd wat leuk
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:58:05 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47779815
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:28 schreef Sugar het volgende:

[..]

I know, maar het was ook een verkapte uitnodiging om anderen dit topic vooral te laten gebruiken waarvoor het in begin bedoeld was. Om er geen "volg-hoe-Sugar-omgaat-met-het-gekochte-huis-topic" van te maken.
Dat zeg ik nou wel zo mooi... Maar ik wil toch nog een paar foto's en plattegronden showen, hoor.

Ruimte!!!

En twee foto's van het straatbeeld!

donderdag 29 maart 2007 @ 09:04:12 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_47779923
wat een ruimte joh! heerlijk! Ik krijg er gewoon ook de kriebels van
maar dat is een tik van mij, ik blijf altijd naar huizen kijken
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 09:05:44 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47779955
Dat ziet er heel goed uit. Die speelplek is ook erg prettig lijkt me. En nog een heus kantoor ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:13:09 #186
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47780094
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:53 schreef Sugar het volgende:
En WaVe ook bedankt.
Ik heb de goedkoopste notaris al wel gevonden, maar ik weet helemaal niet of ik verder nog ergens op moet letten. Net als een goedkope taxatie, die vind ik wel, maar of het oké is? Geen idee wat er mis mee kan zijn, dus geen idee waarop te letten.
In Lelystad zitten 4 notariskantoren waar ik regelmatig kom. De prijzen voor een leverings + hypotheekakte variëren tussen de 800 tot 1600 euro. Dus het heeft wel degelijk zin om een beetje rond te neuzen. Waar moet je op letten bij notarissen is vooral: de kwaliteit van de koffie

De ene notaris maakt van het passeren van de akte wat meer werk dan de andere, maar ze doen allemaal precies waar ze voor betaald worden: de levering en je hypotheek inschrijven in het kadaster. En meer heb je niet nodig van ze.

Goedkope taxatie, waar moet je op letten: Hmmmm.. Alle taxateurs moeten voldoen aan een aantal richtlijnen. Als ze niet voldoen aan die richtlijnen is er geen bank meer die hun taxaties accepteert. Als er geen bank meer is die hun taxaties accepteert krijgen ze geen opdrachten meer en zijn ze werkeloos. Dus ook dat loopt wel los.

(Het is eigenlijk allemaal zo simpel )
Lang leve mij! *O*
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:02:21 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47781295
Juist!
Ik ga die dingen mooi vastleggen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:04:51 #188
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47781363
Welke dingen?
Lang leve mij! *O*
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:33:56 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47782184
Zowel een taxatie regelen als de knoop over de notaris doorhakken.
pi_47783724
Heee ik dacht even kijken hoe het er mee staat, gefeliciteerd Sugar en lief! Jullie hebben hem gewoon!

Voor het stucen moet je (wit) ongeveer rekenen op 20 euro per m2. Zelf doen is een optie, maar enige ervaring of handigheid is dan wel nodig. Je moet vooral goed doorwerken om het netjes en egaal op de muur te krijgen. Wij hebben het uiteindelijk maar laten doen, maar dat ging maar om 2 muren.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:28:16 #191
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47783926
TVP'tje omdat ik de inrichting zo leuk vind!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:44:43 #192
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_47789101
Ik vind het echt een heel leuk huis, heerlijk die ruimte.

En inderdaad, wat het ook kost, weg met dat granol ! Dat gaat gigantisch tegenstaan, ik spreek uit jarenlange ervaring. Brrrrrr.
... ♥ ik mis je ♥
pi_47789695
Granol en spachtelputz is moeilijk schoon te houden (gooi b.v. (kinderen) maar een glas chocomel tegen de muur aan gaat allemaal in die putjes zitten), als je er een gat in boort kun je het later niet onzichtbaar weg werken omdat de reparatie structuur altijd anders dan de structuur van de rest van de muur (reparaties blijf je altijd zien of je moet de hele wand opnieuw doen).
pi_47799204
Sugar, Van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis. Doe alles wat er nu gebeuren moet stap voor stap dan komt het vast wel goed.

Hopelijk volgen wij snel.

gaat morgen met de makelaar naar dit huis kijken. We zijn er vorige week woensdag samen al geweest en zijn stiekem wel een beetje verliefd al moet er nog wel het een en ander aan gebeuren.

Mijn vraag: Wat vinden jullie van dit huis en wat zouden jullie maximaal voor dit huis bieden?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_47799282
Het is overigens het linker huis op de foto en de voortuin ziet er nu héél anders uit. (Lees één grote chaos zonder bestrating of beplanting)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:58:30 #196
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47803837
Gefeliciteerd Suiker Inderdaad weg met dat granol. Naast het feit dat het gewoon onpraktisch is vind ik het ook nog eens errug lelijk.

Nanook, wat een ruimte voor dat geld zeg.

Ik ga helemaal voor dit huis. Ik hoop dat het nog een tijdje te koop blijft staan aangezien ik nog even moet wachten met kopen. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of het zijn geld waard is. Vergeleken bij de huizen die ik hier langs zie komen vind ik het een hele hoop geld, maar goed het gaat dan ook om de randstad.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47828759
Gefeliciteerd Sugar Ben heel blij voor jullie!!

M@x wat een leuk appartement.
pi_47832671
Lief belde net. De makelaar is erg enthousiast over het huis alleen bleek nu dat de grond naast het huis eigenlijk nog van de gemeente is. De verkopend makelaar gaat nu voor ons bij de gemeente informeren wat het kost om die grond erbij te kopen.

M@x, Ik duim met je mee dat je huisje nog te koop blijft staan tot jullie de boel rond hebben.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:04:24 #199
215 misterDre
Paint it black!
pi_47841745
Gefeliciteerd Sugar, voor jullie het weten is het oktober

@ M@x....je weet dat tegenover dat appartement en dagopvang voor daklozen is?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:16:20 #200
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47842201
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:04 schreef misterDre het volgende:
Gefeliciteerd Sugar, voor jullie het weten is het oktober

@ M@x....je weet dat tegenover dat appartement en dagopvang voor daklozen is?
Weet ik. Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Ik denk dat dat de belangrijkste reden is waarom het appartement nog niet verkocht is. Misschien is de prijs er nog wel mee omlaag te krijgen

Ken je het appartement of de buurt goed?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')