Leuk huis! Lekker licht ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:07 schreef -roys- het volgende:
Nog eentje, wat is jullie indruk van deze
volgens mij is dat normaal hoor. wij hebben het ook moeten doen in elk geval. (de bank deed dat voor ons)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef Nanook24 het volgende:
Ziet er erg goed uit Sugar deze!!! En die tuin op het noorden hoeft geen probleem te zijn als hij 12 meter diep is.
Ik vind alleen dat storten van die waarborg som een beetje vreemd??? Als je je hypotheek rond hebt bij de bank dan weten ze toch dat je het huis niet meer af gaat zeggen?![]()
Ik ben in elk geval benieuwd hoe jullie het gaan vinden dinsdag...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:41 schreef Traband het volgende:
Zo op het eerste gezicht een mooie prijs toch?
Dit is een beetje appels met peren vergelijken. Dat andere huis lag bijna in het centrum, dit huis ligt bijna in Veldhoven.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Deze, Peter v A, ziet er beter uit dan de vorige: keuken en badkamer minstens net zo luxe, en een stuk groter... En deze is al 'n stuk goedkoper. Vind ze allebei mooi, maar ik zou híer helemaal voor gaan!
Dat was wat ik bedoelde met 'meteen'. Als in vandaag-niet-morgen. Maar een paar uurtjes wachten zou best kunnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Nijna het volgende:
[...]
Je kan altijd vanmiddag ofzo de makelaar opbellen met een eventueel bod.
[...]
Spannend hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:45 schreef Sugar het volgende:
Ik heb nog even advies nodig!
WE zijn dus waarschijnlijk de eerste mensen die gaan kijken of een van de eersten. We weten dat er nog wel wat bezichtigingen gepland staan na ons. Daarom zullen we niet te lang moeten wachten met bieden, sterker nog: misschien meteen na de bezichtiging al een bod doen. Mits alles heel goed voelt natuurlijk!
Wat zouden jullie doen? Hoe laag/hoog bieden? En zouden jullie toch wachten met bieden, puur ondat je niet gretig wil zijn? Met het (misschien wel grote) risico dat een ander een bod doet en je dus het nakijken hebt?
Oh ja, en nu moesten we allemaal gaan lachen en zo toch?quote:
Zuurpruimquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, en nu moesten we allemaal gaan lachen en zo toch?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd of de verkopers bekend zijn met het fenomeen Fok.
als dat zo is kan je het afdingen hierbij vergeten.
Dan ga ervoor! En tuurlijk probeer je zo laag mogelijk rond te komen met die mensen/de makelaar, maar ach, ook al is het een "paar duizendjes" teveel, voor een huis waar je zó zeker van bent, mag dit ook, vind ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:52 schreef Sugar het volgende:
Dat het echt het goede huis is. Dat helemaal past.
Een bod gedaan al.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef Sugar het volgende:
Daarom hebben we zojuist een goed bod gedaan... Spannend!!!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat niet, maar ze kunnen natuurlijk er wel voor kiezen niet lager te gaan en dan ben je ook uitge-onderhandeld zeg maar.Althans, als jij niet bereid bent naar hun prijs te klimmen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:53 schreef Sugar het volgende:
Maar we zijn wel bereid dichtbij de vraagprijs uit te komen, hoor.
Nou, zo dichtbij ben je zelden geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Sugar het volgende:
Nou, ze gaan maar net in op ons bod en doen er alleen voor de vorm nu 500 af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |