Lees die zin nou nog eens goed! Edit: Demins!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Met Lesley / Bart zat ik ook meteen al goed trouwens.
Ik heb nog niet het idee dat dit goed gaat komen overigens. Maar daar kan nog wel komen.
He foute Harrie! FF dimmen jij hequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:46 schreef Haroula het volgende:
Nou Lieke, kop op er zijn meer en mooiere mannen dan die mislukte puppie. Nokken nu.
Nee, zo ver gaat het niet. Jij bent hooguit een reden dat ik bepaalde dingen juist NIET schrijf.quote:
Dat wil ik niet, hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, zo ver gaat het niet. Jij bent hooguit een reden dat ik bepaalde dingen juist NIET schrijf.
Hij sport ook hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat is toch t enige wat die jongen doet in de villa? Oh ja en met Brainless over Huub blaten![]()
Was het meer dan dat ze zei dat ze respect voor zijn conditie had?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Scan, ze vindt Brian leuk...... dat is toch de afknapper van het jaar?
En in z'n neusquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij sport ook hoor...
En hij zit af en toe aan zijn kin!
Zoiets bespreek je in FB, zodat iedereen kan meegenietenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:44 schreef neferhone het volgende:
[..]
wel als ik als voor onbeschoft word uitgemaakt...... ze hebben nog steeds een leuke discussie
Moet je daar nou echt van blozen ??? Ik vind het net een oude ridderstrijd, slaat nergens op, ze kijkt duidelijk alleen maar tv want brainles heeft ze duidelijk hoog zitten.quote:
link? welke?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets bespreek je in FB, zodat iedereen kan meegenieten![]()
Gelukkig heeft ze alleen nog maar leuke berichtjes gehad, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen dat ik het hier heb geplaatst.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:50 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft het over haar hyves...
Nee hoor, zo denk ik er ook over (en volgens mij Huub ondertussen ook)quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
hier wordt6 je echt moe van die kennen elkaar een paar dagen![]()
Laat ze elkaar eerst wat beter leren kennen of ben ik nu niet goed bij mijn hoofd?
De woordgrap is dus Huub Stapel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is Lieke wel een beetje stapel op Huub
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me trouwens wel een beetje voorstellen dat Huub niet de jongen is waar een schoonvader op zit te wachten. Dus de reactie van Lieke's vader is ook niet echt verrassend.
En hij eetquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij sport ook hoor...
En hij zit af en toe aan zijn kin!
Dat eerste. Maar ligt zoiets nou voor????quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:56 schreef FdW het volgende:
Wat willen de pruimzuren hier nou voor ons Huub?
Een intelligente mooie vrouwmet gevoel voor humor of een snel goedkoop Delly type?
een schoonvader weet bij huub altijd dat het maar een tijdelijke verbindings is want huub gelooft niet in blijvende en monogame relatiesquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me trouwens wel een beetje voorstellen dat Huub niet de jongen is waar een schoonvader op zit te wachten. Dus de reactie van Lieke's vader is ook niet echt verrassend.
Zo werkt het niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:57 schreef Nicoss het volgende:
En hij zegt vaak: What the fuck!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |