Ik geef hem volkomen gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke's vader vindt het helemaal niets, deze afsprak met Huub
Ze geeft zelf aan dat ze er net zo over denkt.quote:
Eric maakt meer kans zoals hij dr nu bij ligtquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:26 schreef snkr-xxx het volgende:
ah dat gezeik over dat waard zijn, volgens mij heeft ze haar zinnen gezet op een maybelline commercial en niet op onze huub.
Hij had al 89 van die 90 minuten kunnen zeggen: "leuk dat je er was, zie je morgen weer" en met haar naar de voordeur kunnen wandelen... maar dat doet ie ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Terughoudendheid is goed, maar Lieke is nu al bijna 90 minuten aan het zeuren over de intenties van Huub. Het is de eerste date, dus ga gewoon effe gezellig plezier met elkaar hebben en niet 90 minuten negatief praten...
Wat doet ze daar dan ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:26 schreef Sharpeyed het volgende:
Leike: "Je spoort niet, je ben gewoon een raar ventje"
Voor de poen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
Ze geeft zelf aan dat ze er net zo over denkt.
Waarom zit ze er dan ?
Daar heb je gelijk in. Maar ik kan me haar aanpak op dit moment heel goed voorstellen. Huub is ook al die tijd overgekomen als iemand met wie je niet een serieuze liefdesrelatie aangaat. En Lieke is een meisje die niet iets met iemand wil beginnen als dat er niet in zit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
tis nogal het andere uiterste zeg. Er zit een hele wereld tussen
nee zei is berekendquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dat het niet goed is, hoor je mij niet zeggen.
Ik vraag me alleen af wat zo'n 'serieus' meisje met Huub moet. Huub probeert alles met een rok aan te versieren en gelooft niet een monogamie. Niet bepaald het soort man, waar je als 'serieuze; vrouw op zou vallen, lijkt mij.
Als ik haar zo tegen hem hoor praten, begin ik zelfs te twijfelen of ze hem überhaupt wel echt mag!
En juist daarom vind ik ze niet zo goed bij elkaar passen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik kan me haar aanpak op dit moment heel goed voorstellen. Huub is ook al die tijd overgekomen als iemand met wie je niet een serieuze liefdesrelatie aangaat. En Lieke is een meisje die niet iets met iemand wil beginnen als dat er niet in zit.
Dat probeerde ze al uit te leggen. Ze begrijpt het zelf ook niet, maar merkt toch dat ze meer voor hem voelt.quote:
Avatar van hetbabbelaartjequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:27 schreef Haroula het volgende:
de eerste dag van de lente, waar zijn de vlinders??
en dat zal hem niet populair maken als dit zo door emmert.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had al 89 van die 90 minuten kunnen zeggen: "leuk dat je er was, zie je morgen weer" en met haar naar de voordeur kunnen wandelen... maar dat doet ie ook niet.
PM of day@fok.nl, kies maar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee zei is berekendwaar kan ik een mail aan jou doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |