Sterker nog: ik denk dat ze zojuist haar hoogtepunt heeft bereiktquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Amanda over 4 jaar wijzer is.
jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Stupidisco het volgende:
is dit nou dezelfde Lieke ?
http://www.ufc.nl/ufc/NL/dee_dat_Lieke.htm
Waarom moet er na drie keer al geneukt worden vraag ik me af... Doe er eerst eens een dikke vijf weken over waar je elke week minstens tien uur met elkaar praat en begin dan eens langzaam te praten over bepaalde dingen wat je graag zou willen van elkaar. Anders is zo'n relatie ook weinig waard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke wil duidelijk al een stap verder gaan, maar heeft geen zin alleen een verovering te zijn. Ze heeft op tv gezien hoe Huub is, dus zo heel erg vreemd is haar redenatie niet denk ik. Haar gevoelens voor hem zijn dus vrij serieus.
Goed zoekwerk!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens mij wil ze best wel met hem zoenen, maar ook dan alleen als zijn gevoelens voor haar ook een beetje serieus zijn. En door alles wat ze heeft gezien tot nu toe, vraagt ze zich terecht af of dat in Huub's wereld wel mogelijk is. (denk ik dus)quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ze gaat wel heel snel! Dit is eigenlijk hun 1e afspraakje. Ze kan het gewoon aankijken, ze hoeft niet meteen met d'r benen wijd, toch?
Jepquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Stupidisco het volgende:
Ik zie het liever als 1 Sex is liefde En Liefde mag sex zijn...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
Liefde is
Waarbij je lekker kan liefhebben
Seks is
Waar je je hormonen kan laten uitlaten.
Heb je ergens een post gezien waarin iemand dat zei dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom moet er na drie keer al geneukt worden vraag ik me af...
precies bij verliefdheid hoort lol, Huub kan zich nu niet aan haar binden en afspraken maken op stel en sprong, zo werkt dat toch niet?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder uren te zeuren. Als ik Huub was zou ik er nu al spijt van hebben dat ik er ooit over begonnen was met haar. Laten ze eerst eens lol maken en elkaar leren kennen.
Als ze zelfs voor zoenen al allerlei zekerheden wil hebben, lijkt ze me niet het juiste meisje voor Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze best wel met hem zoenen, maar ook dan alleen als zijn gevoelens voor haar ook een beetje serieus zijn. En door alles wat ze heeft gezien tot nu toe, vraagt ze zich terecht af of dat in Huub's wereld wel mogelijk is. (denk ik dus)
Dan lijkt me poetsen in DGK een uitstekende carrieremove.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef BuffyJan het volgende:
c. Ze was ook voedingsdeskundige,
Zo ziet Amanda dat ook, ze moet alleen nog leren selectief te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het liever als 1 Sex is liefde En Liefde mag sex zijn...
Nee, maar dit is net zo dwingend. Het is niet echt een slim meisje m.i. als haar motieven oprecht zijn. Ze weet wat voor persoon Huub is en dan is het beter om gewoon niet te zoenen of ander lichamelijke activiteiten met elkaar te behapstukken. Ze praat nu wel over de energie in een ander insteken, maar dat kan je er best voor over hebben als je de ander leuk vind. Dan zoen je elkaar maar niet, dat maakt het ook spannend. Tast elkaar dan eerst elkaar af met gesprekken. Uiteindelijk kom je er dan wel achter hoe de ander in elkaar steekt, maar kom niet op dag 1 met een eisenpakket aanzetten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je ergens een post gezien waarin iemand dat zei dan?
Ze lijkt dus een meisje te zijn dat zelfs niet als een soort van losse flodder even wil tongen met iemand. Totaal anders dan Amanda dus. Enorm veel fokkers hadden dat ook op Amanda aan te merken en nu is Lieke's aanpak ook niet goed?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze zelfs voor zoenen al allerlei zekerheden wil hebben, lijkt ze me niet het juiste meisje voor Huub.
Het is dan ook Huub z'n eigen keuze als hij er toch achteraan blijft huppelen, en het zou me niets verbazen als hij dat doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
ze heeft op werkelijk alles iets negatiefs aan te merken... niet echt huubs type toch?
Je hebt gelijk, dit is geen standaard boeket reeks situatiequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nee, maar dit is net zo dwingend. Het is niet echt een slim meisje m.i. als haar motieven oprecht zijn. Ze weet wat voor persoon Huub is en dan is het beter om gewoon niet te zoenen of ander lichamelijke activiteiten met elkaar te behapstukken. Ze praat nu wel over de energie in een ander insteken, maar dat kan je er best voor over hebben als je de ander leuk vind. Dan zoen je elkaar maar niet, dat maakt het ook spannend. Tast elkaar dan eerst elkaar af met gesprekken. Uiteindelijk kom je er dan wel achter hoe de ander in elkaar steekt, maar kom niet op dag 1 met een eisenpakket aanzetten.
Dat hoeven ze niet bij mij te flikken en andersom hoeven hun dat ook niet bij mij te pikken.
Dat denk ik ook. En dat ze nu volgens sommige COSsertjes zo 'doordramt' heeft natuurlijk ook alles te maken met de situatie waarin Huub zich bevindt. Het is natuurlijk niet zomaar even lekker verliefd zijn en dan maar zien wat er verder op volgt. Ik vind het niet zo gek dat ze daar goed over heeft nagedacht, en dat haar verstand haar toeroept dat ze heel voorzichtig moet zijn, terwijl haar gevoel haar zegt dat ze Huub heel erg leuk vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze best wel met hem zoenen, maar ook dan alleen als zijn gevoelens voor haar ook een beetje serieus zijn. En door alles wat ze heeft gezien tot nu toe, vraagt ze zich terecht af of dat in Huub's wereld wel mogelijk is. (denk ik dus)
ze zal zijn ondergang betekenenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dan ook Huub z'n eigen keuze als hij er toch achteraan blijft huppelen, en het zou me niets verbazen als hij dat doet.
Dat het niet goed is, hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt dus een meisje te zijn dat zelfs niet als een soort van losse flodder even wil tongen met iemand. Totaal anders dan Amanda dus. Enorm veel fokkers hadden dat ook op Amanda aan te merken en nu is Lieke's aanpak ook niet goed?
tis nogal het andere uiterste zeg. Er zit een hele wereld tussenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt dus een meisje te zijn dat zelfs niet als een soort van losse flodder even wil tongen met iemand. Totaal anders dan Amanda dus. Enorm veel fokkers hadden dat ook op Amanda aan te merken en nu is Lieke's aanpak ook niet goed?
Vrouwen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze zal zijn ondergang betekenen
En het is dus nooit goed...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
tis nogal het andere uiterste zeg. Er zit een hele wereld tussen
Terughoudendheid is goed, maar Lieke is nu al bijna 90 minuten aan het zeuren over de intenties van Huub. Het is de eerste date, dus ga gewoon effe gezellig plezier met elkaar hebben en niet 90 minuten negatief praten...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
en nu is Lieke's aanpak ook niet goed?
Ik vind haar aanpak prima! Maar nou is het wel genoeg geweest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |