Jij bent overduidelijk nog nooit buiten je Randstad-eilandje geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Het valt me hier op (en ook op de rest van het forum) dat er relatief veel mensen uit die dooie uithoeken komen als Groningen en Zwolle. Van die plattelandssteden die wél net het internet ontdekt hebben en hun plaatselijke verdeelhuis van de Post Telefoon Telegraaf aan een UPC-kabel hebben geknoopt, maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Zomaar een observatie.
Hij komt uit Eindhovuh, de ghakstu!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog nooit buiten je Randstad-eilandje geweest.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij komt uit Eindhovuh, de ghakstu!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is wel wat vanaf gegaan heb ik begrepen, hij past nu ook in de normale gids ipv de dubbele kerstuitgave.
Neen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan jij die gids kopen dan in de joeneitid steeds of amerikka?
Oh tering, nee tochquote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen.
Maar ik zag wat scans van de gids ergens op het forum.
Linkjequote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef popolon het volgende:
Maar ik zag wat scans van de gids ergens op het forum.
In de VBL slowchat, welk deel weet ik niet meer.quote:
Nou, dat verklaart iig al een hele hoopquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Groningen.
SP.
ben al geruime tijd ziek
Jan Pronk
Laf hoor, persoonlijk iemand aanvallen en dan dit:quote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, dat verklaart iig al een hele hoop
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dit ga ik niet invullen.
vertel..quote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vul het straks nog wel in.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Laf hoor, persoonlijk iemand aanvallen en dan dit:
[..]
Flikker op met die onzin, hier is dit topic niet voor. Opzoutenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb naast een voldtijdbaan ook een deeltijdbaan. En nu?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan zelf bijvoorbeeld ook deeltijdfysicus zijn. Maar effe checken, nee dat ben ik niet. Ik had "baan" ipv "voltijdbaan" kunnen schrijven. Maar dat dekt de lading niet, want er zijn Fok!kers die naast student zijn ook een deeltijdbaan hebben.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:44 schreef Sidekick het volgende:
Dat dit een commentaar topic is, betekent niet dat je een ander naar gelieven mag afbranden. De policy geldt gewoon in dit topic.
Is dit al 'afbranden'?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:44 schreef Sidekick het volgende:
Dat dit een commentaar topic is, betekent niet dat je een ander naar gelieven mag afbranden. De policy geldt gewoon in dit topic.
Jammer dat ik het niet gezien heb. PM het anders even.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Ja sorry..![]()
Ik werd om bepaalde redenen ff heel erg kwaad.
Ik wou het net gaan weghalen, maar zie dat het al gebeurd is..
Ben al wat afgekoeld.
Ach, als niemand zo triest is om zulke reacties neer te zetten, dan heeft ook niemand het zwaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dit al 'afbranden'?
Mijn god wat zullen jullie het zwaar gaan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |