Was dat in de Rotterdam Arena?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
The comsat angels.
Dat heb ik al lang niet meer gehoord.
Heb ik ooit 1984 , nog live gezien
Geweldige band
En Woensel-West.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:36 schreef Lithion het volgende:
De Bennekel.
Zeg iemand die zelf aan de wieg van deze verruwing staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef SCH het volgende:
De verdergaande verruwing in POL heeft in mijn ogen vooral met de anonimiteit te maken. Het is algemeen bekend dat het helpt om iets meer van elkaars achtergrond te weten. In VBL werkt dit uitstekend, dus een serieuze poging dit ook in POL te doen.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
Ik zag aardig wat ouders verlinksen. Opvallend.
De essentie van deze topics ongaat je volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Zeg iemand die zelf aan de wieg van deze verruwing staat
Zeker als je kijkt naar het gebash naar rechtse users
Wicked.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:43 schreef Autodidact het volgende:
Kruidenbuurt represent.
Zeker niet. Burgerlijkheid ten top.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Lithion het volgende:
Wicked.
Maar niet echt meer een probleembuurt, toch?
Heeft zij zo'n dikke kop dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
SCH staat in de NCRV gids, pagina's groot.
Er is wel wat vanaf gegaan heb ik begrepen, hij past nu ook in de normale gids ipv de dubbele kerstuitgave.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef popolon het volgende:
Er is wel wat vanaf gegaan heb ik begrepen, hij past nu ook in de normale gids ipv de dubbele kerstuitgave.
normale mensen zijn niet op die gids geabonneerd, wat heeft hij de wereld allemaal te vertellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
SCH staat in de NCRV gids, pagina's groot.
Hup, in je OP ermee SCH.
Nooit geweest volgens mij; 't is hier gezellig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wicked.
Maar niet echt meer een probleembuurt, toch?
http://www.ncrvgids.nl/quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
normale mensen zijn niet op die gids geabonneerd, wat heeft hij de wereld allemaal te vertellen?
'als je op deze manier met bijbelteksten bezig bent, kom je mooie staaltjes poëzie tegen.' riep het duo in koor. Nou, mooi man.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.ncrvgids.nl/
In de banner.
http://www.ncrvgids.nl/interview/artikel.php?ID=808&naam=Klaas%20Drupsteen%20en%20Jaap%20Friso
De meerderheid van de Nederlanders woont niet in de randstad; en een groot deel van de Nederlanders dat wel in de randstad woont schijnt de dagen te vullen met doelloos rondhangen en jakkeren op scootertjes. Dus het is te verwachten dat lezend & schrijvend Nederland grotendeel in uithoeken woont.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Het valt me hier op (en ook op de rest van het forum) dat er relatief veel mensen uit die dooie uithoeken komen als Groningen en Zwolle. Van die plattelandssteden die wél net het internet ontdekt hebben en hun plaatselijke verdeelhuis van de Post Telefoon Telegraaf aan een UPC-kabel hebben geknoopt, maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Zomaar een observatie.
Zoals Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef sigme het volgende:
De meerderheid van de Nederlanders woont niet in de randstad; en een groot deel van de Nederlanders dat wel in de randstad woont schijnt de dagen te vullen met doelloos rondhangen en jakkeren op scootertjes. Dus het is te verwachten dat lezend & schrijvend Nederland grotendeel in uithoeken woont.
Check.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Briljant.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Het valt me hier op (en ook op de rest van het forum) dat er relatief veel mensen uit die dooie uithoeken komen als Groningen en Zwolle. Van die plattelandssteden die wél net het internet ontdekt hebben en hun plaatselijke verdeelhuis van de Post Telefoon Telegraaf aan een UPC-kabel hebben geknoopt, maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Zomaar een observatie.
Je denkt toch zeker niet dat men in de Randstad nog voorloopt met dingen hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Zomaar een observatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |