quote:Op maandag 26 maart 2007 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar we hebben hier wel goede dijken om tsunami's tegen te houden.
Alsof "ze" weten waar Groningen ligt (tenzij iemand ook dát gaat verradenquote:
Adorp is toch meer de regio van de Wierden?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar we hebben hier wel goede dijken om tsunami's tegen te houden.
Leuk je weer eens te zienquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou, schiet maar raak hoor.
Nou, zo dichtbij die politieke losers en nog geen daden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou, schiet maar raak hoor.
Nee, maar wel bedankt voor het aanbod. Ik ben niet rancuneus of zo. Ik weet alleen graag tegen wie ik wel normaal reageer en tegen wie ik mijn niveau moet verlagen tot het niveau van de desbetreffende persoon.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog interesse in een partijtje GPS-coordinaten?
Dat was voor de dijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Adorp is toch meer de regio van de Wierden?
Heeft Adorp al wel een neger? Baflo heeft het inmiddels allemaal (gehad). Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het het dorp meer goed dan kwaad heeft gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef Chewie het volgende:
Ik maak me niet zo druk nog, tot nu toe heeft nog geen enkele moslim Adorp weten te vinden![]()
Wel meer dan 1 zelfs.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heeft Adorp al wel een neger? Baflo heeft het inmiddels allemaal (gehad). Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het het dorp meer goed dan kwaad heeft gedaan.
Geeft niet schat. Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld. Ik had zo graag een stoere Ottomaanse krijger in mijn MSN-lijstje gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry dat ik je geen mailtje terugstuurde, X-Ray. Ik had er op dat moment gewoon geen zin in.
Is dat niet, uhm, buiten Den Haag?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Den Haag heeft tegenwoordig ook nieuwe wijken he. Buiten de snelweg die de moslims dus verpaupering tegenhoud.
Voor nu.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat nou ben je bang dat "Man bijt Hond" bij je langs komt tijdens het eten?
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry dat ik je geen mailtje terugstuurde, X-Ray. Ik had er op dat moment gewoon geen zin in.
Er zijn grenzen.quote:
Gaat niet om durven, gaat om de nutteloosheid daarvan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt me wel van je tegen dat je niet durft in dat topic.
Zelfs PJOsti deed het.
Het verbaast je dat iemand met een islam-paranoïa ook een internet-paranoïa heeft ontwikkeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
Valt me wel van je tegen dat je niet durft in dat topic.
Dat is dan ook weer waar. Over een week of wat ben je toch weer geband, dus het interesseert niemand een hol wie of wat je bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat niet om durven, gaat om de nutteloosheid daarvan.
Ik vind het toch nog steeds jammer dat je niet in mijn MSN-lijstje durft te komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]Word jij ook al bedolven onder fan-X-mail?
Nou, niet echt bedolven. Hij weet dat ik een grote neger op hem afstuur die hem helpt bij het oprapen van een zeepje als hij te lastig wordt in mijn ogen. Dat houdt hem relatief gedeisd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]Word jij ook al bedolven onder fan-X-mail?
Evenmin als jouw eindhovuh de ghakstuh-posts.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar. Over een week of wat ben je toch weer geband, dus het interesseert niemand een hol wie of wat je bent.
Dat heb je niet gevraagd, dat wil ik dolgraagquote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het toch nog steeds jammer dat je niet in mijn MSN-lijstje durft te komen.
Daarom houd je je er juist zo mee bezig. Je bent nog banger dan ik al dacht.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat niet om durven, gaat om de nutteloosheid daarvan.
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom houd je je er juist zo mee bezig. Je bent nog banger dan ik al dacht.
Omdat het nogal laf is om je achter een virtuele persoonlijkheid schuil te houden. Of stemt je levende persoonlijkheid soms op Femke?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hop, weer een etiketje. Omdat ik niet meedoe aan je suffe quizje wie is wie?
Welke zin heeft het om mijn virtuele persoonlijkheid inhoud te geven met geboorteplaats etc.?![]()
![]()
Ik zie zoveel virtuele persoonlijkheden hier. Je kunt alles invullen, zonder dat iemand het kan controleren. M.a.w: het boeit geen reet. Jij wilt echter meer weten, omdat jij zo mediageil bent en nu iedereen weet wat je doet.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het nogal laf is om je achter een virtuele persoonlijkheid schuil te houden. Of stemt je levende persoonlijkheid soms op Femke?
Als je het allemaal zo nutteloos vindt, waarom lees je dan wel de bijdragen van anderen? Waarom reageer je er dan op? Je zou zeggen dat je er meer waarde aan hecht dat je zelf zegt, maar dat je gewoon niet wilt dat mensen weten wie je bent. Dat is prima, daar heb ik ook geen behoefte aan, maar zeg dat dan gewoonquote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hop, weer een etiketje. Omdat ik niet meedoe aan je suffe quizje wie is wie?
Welke zin heeft het om mijn virtuele persoonlijkheid inhoud te geven met geboorteplaats etc.?![]()
![]()
Ik wil ook wat te lachen hebben. Van sommige weet ik overigens dat ze glashard liegen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo nutteloos vindt, waarom lees je dan wel de bijdragen van anderen? Waarom reageer je er dan op? Je zou zeggen dat je er meer waarde aan hecht dat je zelf zegt, maar dat je gewoon niet wilt dat mensen weten wie je bent. Dat is prima, daar heb ik ook geen behoefte aan, maar zeg dat dan gewoon
Ik ben niet zo bang aangelegd inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie zoveel virtuele persoonlijkheden hier. Je kunt alles invullen, zonder dat iemand het kan controleren. M.a.w: het boeit geen reet. Jij wilt echter meer weten, omdat jij zo mediageil bent en nu iedereen weet wat je doet.![]()
Nou, gun anderen dan ook wat te lachen, of geef de echte reden dat je het niet wilt invullen. Maargoed, dat je ergens omheen lult, dat is bekend, dat doe je vaker...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil ook wat te lachen hebben. Van sommige weet ik overigens dat ze glashard liegen.![]()
wtf?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dat het reëler was geweest om te zeggen 'Bij Lyrebird en vele anderen ligt dat soort data niet veilig.'
V.
Goede samenvatting.quote:
Je bent mediageil, dat is wat anders. Je slaat verder geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang aangelegd inderdaad.
Wel corpulent.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang aangelegd inderdaad.
Een grote bek die niet eens durft te zeggen wie hij is, hoe sneuquote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent mediageil, dat is wat anders. Je slaat verder geen deuk in een pakje boter.![]()
Verder geneuzel, wat er al werd gezegd.![]()
En als je niet van spleetjes houdt, waarom dan wel tussen je tanden?quote:
Jawel hoor, dit is 'm.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Een grote bek die niet eens durft te zeggen wie hij is, hoe sneu
Okay:quote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Een grote bek die niet eens durft te zeggen wie hij is, hoe sneu
Idd,quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay:
1. Wat is je geboorteplaats
New York. Really.
2. Wat is je woonplaats
Knor
3. In welk jaar ben je geboren
1971
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
Janmaat, CP86, VVD, GL
5. Wat stemde je bij de laatste kamerverkiezingen
PvdD
6. Wat is je huidige beroep/wat studeer je
Dat zijn twee vragen
7. Welke politicus bewonder je
Wim Kok
8. Welke politicus heeft ze volgens jou niet op een rijtje
Wim Kok
9. Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)
Ja, lid van de SS.
10. Wat stemmen je ouders
Janmaat en Wilders
11. Hoe zou je de buurt omschrijven waar je woont
Allemaal marokkanen en joden
12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.
Steekworden?
13. Verklaar je username
Wat denk je, was jij de slimste thuis?
![]()
Dit was mijn laatste update. Na die update hebben nog wat users de test gedaan, maar ik heb die gegevens niet meer verwerkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef sigme het volgende:
Dat doet me eraan denken: Lyrebird; is het ooit nog wat geworden met die moral-matrix van de Nederlandse politieke partijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |